piątek, 2 listopada 2012

Witam serdecznie

Witam serdecznie wszystkich odwiedzających.
To mój pierwszy wpis na moim pierwszym blogu. Jestem więc kompletną nowicjuszką i pokornie proszę o wyrozumiałość.
Jestem zapaloną ogrodniczką – amatorką. Mój ogród to moje królestwo i o tym chcę pisać.  Nie zamierzam udzielać fachowych porad ale podzielić się swoimi doświadczeniami i spostrzeżeniami. Robię mnóstwo zdjęć, które pozwalają na długo zachować wspomnienie ulotnego piękna kwiatów. Jednocześnie chcę się podzielić naszymi pomysłami w urządzaniu ogrodu, żeby pokazać, że piękny ogród jest nie tylko dla bogatych. Wszystkich zainteresowanych zapraszam do kategorii „ogród”
 i z góry dziękuję za każdy wpis.
Niedawno odkryłam też swoją nową pasję – cardmaking. To fascynujący sposób na tworzenie swoich niepowtarzalnych, małych dzieł sztuki.  Uczę się pilnie różnych technik i podziwiam prace innych. Zrobiłam już całe mnóstwo kartek w swoim własnym stylu (taki freestyle) wykorzystując różne techniki i materiały. Mam więc nadzieję poznać opinie i posłuchać dobrych rad. 
Wszystkich zainteresowanych serdecznie zapraszam i z góry dziękuję za każdy wpis.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.