sobota, 2 lutego 2013

Inspiracja muzyczna

Praca inspirowana utworem muzycznym "Dedykacja dla dwojga" w wykonaniu Michała Bajora to ostatni pomysł Craft-Szafy (http://craft-szafa.blogspot.com/). Romantyczny kawałek poezji śpiewanej, on i ona i upływający czas - jak to w życiu. Mój pomysł jest prosty: dwa serca jak dwa życia, niby osobno ale zawsze blisko. I kawałeczek tekstu: "Ja jestem Twoja, Ty mój".
No i dodatkowy warunek spełniłam - brak koloru czerwonego.

Kartkę zgłaszam również na wyzwanie http://blog.decokreacje.pl  "Z sercem do serca".

42 komentarze:

  1. Ewa, ale Ty romantyczna jesteś, tak pięknie to opisujesz, a kartka cudowna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Małgosiu, życie jest romantyczne, trzeba tylko spojrzeć z odpowiedniej perspektywy. Dziękuję Ci ślicznie za odwiedziny.

      Usuń
  2. Ewcia!
    Znów mnie zachwyciła kolejna kartka,którą stworzyłaś.Lubię połączenie koloru żółtego z zielenią o czym niedługo się przekonasz w mojej wielkanocnej propozycji.
    Miłego wieczoru życzę:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę się doczekać Danusiu! Tobie też życzę miłego wieczoru i przyjemnej pracy nad tym żółto-zielonym cudeńkiem.

      Usuń
  3. Rozwijasz się Ewuś z kazdą pracą
    Kartka taka nostalgiczna i ten napis och...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och....serduszko zapukało? Dziękuję za milutkie słówko, buziaczki.

      Usuń
  4. Pięknie skomponowałaś karteczkę i wkomponowałaś się w utwór, życzę powodzenia:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, może kiedyś się uda.

      Usuń
  5. Bajor, ten to umie chwycić za serce :) Ładna praca, taka stonowana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten utwór dla mnie to przede wszystkim wspaniały tekst, ale Bajora też lubię czasem posłuchać. Dziękuję.

      Usuń
  6. Śliczna karteczka :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Zatenko. Miłego wieczoru.

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Elu, miłej niedzieli.

      Usuń
  8. Ewuś u Ciebie jak zwykle pięknie . Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie. W końcu udało mi się dzisiaj zrobić kartkę, bo ostatnio zupełnie nie miałam czasu. Życzę miłej niedzieli.

      Usuń
  9. Piękna kartka, jak widać nie musi być czerwona, aby mówiła o miłości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolory są jak uczucia a każdy kocha inaczej. Dziękuję Beatko.

      Usuń
  10. Piękna kartka!!!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie Zosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Zosiu, chętnie zajrzę.

      Usuń
  11. Piękna kartka!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Doniu i również pozdrawiam, miłej niedzieli.

      Usuń
  12. Śliczna karta. Zapraszam do mnie po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna kartka, ładna kompozycja.Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewciu i również pozdrawiam.

      Usuń
  14. Świetna kartka!
    Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu.
    wiosanka
    DT Craft-Szafa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to było bardzo oryginalne wyzwanie.

      Usuń
  15. Piękna kartka z przesłaniem. Kwiat wspaniale łączy całość :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Martusiu i serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  16. cudowna karteczka aż mi w sercu zagrało

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basieńko, to takie miłe.

      Usuń
  17. Cudeńka! Prawdziwe cudeńka! Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  18. Niezwykle cudna jest ta karteczka i tak wiosenna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robię co mogę, żeby zimę zniechęcić, na razie bez efektu. Dziękuję za miłe słówka.

      Usuń
  19. Ewciu bardzo ładna i dopracowana praca. Dziękujemy za wzięcie udziału w wyzwaniu Craft - Szafy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Sabinko, to było inspirujące wyzwanie.

      Usuń
  20. piękna praca, taka optymistyczna i słoneczna. Dziękujemy za udział w wyzwaniu DecoKreacji :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak wiosennie się zrobiło :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Decokreacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również dziekuję. Serdecznie pozdrawiam.

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.