wtorek, 12 lutego 2013

Jestem szczęściarą!

Uwaga: będę się chwalić! Po raz pierwszy wygrałam candy! Nie wierzyłam, że kiedyś się uda, a tu proszę - los się uśmiechnął do mnie.
Tak naprawdę jednak to będę chwalić Jadzię, która to candy zorganizowała. Jadzia prowadzi blog http://jadwiga-sercemtworzone.blogspot.com. Jeżeli jeszcze nie znacie tego miejsca to musicie koniecznie zajrzeć. Jadzia tworzy naprawdę śliczne kartki i nie będziecie się nudzić.
Dzisiaj dostałam paczkę i oniemiałam. Na zdjęciach wszystko wyglądało wspaniale ale w rzeczywistości okazało się, że jest tego dużo więcej! Wyciągałam i wyciągałam i prawie kwiczałam z radości. Szkoda, że nie widzieliście miny mojego męża... Zresztą zaraz pokaże te skarby. Najpierw papierki kolorowe, przeźroczyste, naklejki, nalepki itp:
Potem wspaniałe wykrojnikowe elementy, kolejne naklejki i śliczny mały kalendarzyk
i dalej koronki, koroneczki, wstążeczki, ozdobne taśmy, sznureczki, koraliki, narożniki i śliczne, maleńkie serduszka.
W paczce była też pamiątkowa tekturka i mój szczęśliwy los - na pamiatkę.
W dodatku wszystko pięknie przemyślane - są tu motywy na święta wielkanocne, na komunię a nawet na dzień dziecka. Jadzia wspaniale przygotowała swoją zabawę.
Jeszcze raz Jadziu bardzo dziękuję.
A dla wszystkich dobra rada: bierzcie udział w candy bo nie znacie dnia ani godziny....

36 komentarzy:

  1. Przede wszystkim serdecznie gratuluję:) Mnie jeden raz dopisało szczęście i wygrałam candy, więc miałam okazję odczuć tę radość. Niesamowicie obfita zawartość paczuszki:) wszystko takie ładne i różnorodne:)podziwiam i życzę w takim razie ogromnej inwencji twórczej. Będzie bardzo przydatna wobec tego wszystkiego co widzę na zdjęciach:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anitko, na pewno wszystko skrzętnie wykorzystam. Mam już nawet kilka pomysłów. Pozdrawiam Cię serdecznie.

      Usuń
  2. Gratuluje!
    To jeszcze nie wiedziałaś ze jesteś szczęściarą,ale będziesz szaleć z kartkami,a ja z checią będę ogladała i podziwiała
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj poszaleję, już nawet zaczęłam kombinować.

      Usuń
  3. Oj szczęściarą to jesteś Ewcia,bo dostałaś przepiękne prezenty.Już Ty będziesz wiedziała jak to wykorzystać.Cieszę się razem z Tobą ,gratuluję i życzę kolejnych wygranych,bo miejmy nadzieję ,że to nie koniec.
    Całuski i pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu. A po sieci niesie, że Ty też coś wygrałaś? Pozdrawiam.

      Usuń
    2. I też pierwszy raz,ale numer hehe

      Usuń
    3. No to witam w klubie szczęściarzy!

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Elu i pozdrawiam.

      Usuń
  5. Gratuluję. Wspaniałe słodkości. Wyobrażam sobie jak się ucieszyłaś. Ja ciągle czekam na swoją pierwszą wygraną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu, kiedyś się uda, zobaczysz.

      Usuń
  6. Gratuluję wygranej, i życzę mnóstwa pomysłów do wykorzystania tych wspaniałości:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i serdecznie podrawiam.

      Usuń
  7. Gratuluje!!!
    Pozdrawiam Zosia

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę takiego szczęścia i gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zazdrość Weroniko, Tobie też kiedyś szczęście dopisze. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  9. Serdecznie gratuluję. Cieszę się razem z Tobą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję DD (dzisiaj w żółtym kapeluszu).

      Usuń
  10. szczęścia ciąg dalszy u mnie czeka na Ciebie wyróżnienie zapraszam i jeszcze raz gratuluję :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję szczęścia Ewciu ! :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja także dopisuję się z gratulacjami! Teraz pozostaje tylko czekać na owoce pracy z wygranymi materiałami. :-)
    Pozdrawiam ciepło,
    Katarynka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, będę się chwalić na bieżąco.

      Usuń
  13. Gratuluję wygranej i zapraszam po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu, bardzo mi miło.

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Basiu i serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  15. Ewciu, serdeczne gratulacje:) Jadzia przygotowała same wspaniałości:) Czekam teraz na Twoje dzieła z tymi cudeńkami:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu, już zaczęłam...

      Usuń
  16. Gratuluję szczęściaro! Widać, że przytrafiło Ci się to co tygryski lubią najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj lubią bardzo! To taki świeży napływ inspiracji. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.