środa, 29 marca 2017

Pudełeczko w fioletach

Witam Was kochani w to piękne, słoneczne popołudnie.
Jest cieplutko i jeszcze słonecznie ale niewątpliwie idą zmiany. Wieje coraz mocniej a na horyzoncie zbierają się groźnie wyglądające chmury. Chyba mocno spadło ciśnienie bo śpię dziś po prostu na stojąco a ból głowy nie pozwala normalnie myśleć. Miałam zamiar popracować w ogrodzie ale chyba nadciąga burza. Postanowiłam więc napisać kilka słów i pokazać Wam zrobione niedawno fioletowe pudełeczko. Zmediowałam go sposobem tradycyjnym czyli szpachlówka, szablony, trochę kwiatów i kilka ozdobnych dodatków. Do tego farby, mgiełki i oczywiście pasty woskowe.
Całość prezentuje się tak:
I jak Wam się podoba?
Nie zrobiłam go przypadkiem. To opakowanie do kartki urodzinowej wysłanej do jednej z moich blogowych przyjaciółek. Kartkę już większość z Was widziała, pokazałam ją tutaj. W komplecie z pudełkiem prezentuje się tak:
Ściskam Was serdecznie i ciepło.

59 komentarzy:

  1. Ewunia! Cudeńko zrobiłaś. Piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dorotko i przesyłam uściski!

      Usuń
  2. Cudeńko stworzyłaś Ewuniu .Piękne kolory , dodatki i wypukłości .Bardzo mi się podoba delikatnie miganie intensywniejszego różu i odrysowana krateczka na boku pudełeczka .Czasami robiąc własne prace mam wątpliwości do powstałych plam po moim malowaniu .Cieszę się ,że mogę ich znacznie lepszy piękny wygląd podziwiać u Ciebie -często to podpatruję . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Grażynko, że mogę Cię czasem zainspirować. Serdecznie dziękuję i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  3. Ico mam powiedzieć ? - to pudełeczko jest przecudowne Ewuniu -wszystkiego dobrego ci życzę i buziaki ślę wielkie - Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Marysiu. Tobie również życzę wszystkiego dobrego!

      Usuń
  4. Pudełeczko jest cudne :) tylko kolor do mnie nie przemawia... nie lubię fioletu, ale urody nie można mu odmówić, co to - to nie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem Uleńko. Kolor pudełka dopasowałam do kartki no i ja fiolet lubię.
      Dziękuję i przesyłam uściski.

      Usuń
  5. Pięknie zmediowałaś pudełko, Ewuś, a z kartką wygląda obłędnie. Obdarowana na pewno się ucieszyła z takiego dzieła.Serdeczne pozdrawiam z deszczowo- wietrznej Bydgoszczy. Ps. u nas też ciśnienie niskie, głowa to boleśnie odczuwa :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką nadzieję Jadziu, ślicznie dziękuję.
      U nas też pada a i głowa dalej mnie boli więc ciśnienie zapewne niskie. Na szczęście weekend ma być ładniejszy.
      Przesyłam serdeczności.

      Usuń
  6. Ewciu, pudełko wspaniale pasuje do kartki, a jest prześliczne. Uwielbiam Twoje mediowanie, bo to mediowanie z duszą.
    U mnie właśnie przeszła ulewa. Ale w końcu mamy wiosnę.
    Uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu. W końcu mamy wiosnę, deszcz jest teraz bardzo potrzebny.
      Cieplutko Cię pozdrawiam.

      Usuń
  7. Piękne pudełko!
    Wspaniałe połączenie różnych odcieniach fioletu.
    Pozdrawiam wiosenne, choć ☔.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam za literówki. Włączyła się autokorekta i lepiej wiedziała, co chcę napisać.

      Usuń
    2. Nic nie szkodzi Iwonko, wyszło zabawnie.
      Bardzo dziękuję za ciepłe słowa i serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  8. Pudełko piękne. Nie wiem jak Ty robisz te mediowe rzeczy, dla mnie to wielka sztuka!Jest eleganckie i pasuje do karteczki równie pięknej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest takie trudne Aniu. Myślę już o małym kursiku bo kilka osób mnie prosiło, ale to dopiero po Świętach.
      Serdecznie Ci dziękuję i mocno ściskam.

      Usuń
  9. Ewuniu - wspaniałe pudełko:)
    Piękne kolory...przyjaciółka na pewno będzie bardzo zadowolona z takiego prezentu:)
    Kochana życzę Ci lepszego samopoczucia....oby ból głowy minął jak najszybciej.
    Ściskam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agatko, jesteś kochana. Kiepsko znoszę ostatnio skoki ciśnienia no i to wiosenne zmęczenie. Mam nadzieję, że wkrótce organizm się przestawi.
      Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

      Usuń
  10. Mamy dokładnie taką samą pogodę, a z bólem głowy walczę dziś od rana.
    Pudełeczko wygląda bardzo fajnie, oj będzie jubilatka zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele osób narzeka na ból głowy, to zapewne przez zmiany w pogodzie.
      Dziękuję Lidziu i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  11. Fioletowe z każdej strony :) a ile tam odcieni :) Piękne :) W moim świecie dzisiaj pada ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aguś! Pobawiłam się mgiełkami jak małe dziecko.
      Może dobrze że pada, szybciej zrobi się zielono.
      Pozdrawiam Cię bardzo ciepło.

      Usuń
  12. Ewuniu, Twoja przyjaciółka po prostu padła na kolana po otwarciu paczuszki od Ciebie. To jest najpiękniejszy prezent jaki dostałam kiedykolwiek, bo zrodzony z pasji i wielkiego serca jakie masz, o talencie nie wspomnę, bo to oczywiste i każda z nas wie, podziwiając Twoje cudowne arcydzieła. Ewuniu, po stokroć dziękuję za taką miłą niespodziankę, na razie mogę się odwdzięczyć jedynie ukłonami, uściskami i buziakami ( wirtualnymi).
    Ewuniu, jesteś po prostu Kochana.
    P.S. Moje wzruszenie i zauroczenie Twoją przepiękną pracą i tak ujmującym gestem trwa nadal. Buziaki ogromne za wszystko, Ewuś :-)))))) Ściskam i pozdrawiam z całego serca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Halinko - poczerwieniałam po sam czubek głowy od tych wszystkich pochwał! To wspaniałe móc kogoś obdarować swoją skromną pracą i wzbudzić jego radość. Bardzo się cieszę kochana, że prezencik Ci się spodobał. Dziękuję za serdeczny komentarz i ściskam Cię bardzo mocno!

      Usuń
  13. Ewuniu, pudełeczko i karteczka tworzą piękny komplet, i te śliczne odcienie fioletu, cudowne! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję Moniczko i również cieplutko Cię pozdrawiam.

      Usuń
  14. Ewuniu! Tak Pudełeczko jak i Karteczka są przeurocze tworzą wspaniały komplecik, obdarowana będzie miała dużo radości z tego Prześlicznego kompleciku, Ewuniu Ty potrafisz z tych pudełeczek zrobić cudeńka - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Krysiu, dziękuję z całego serca za tak ciepłe słowa. Przesyłam serdeczności.

      Usuń
  15. Ewuniu fiolety i marcowa solenizantka, to mi się kojarzy tylko z jedna osobą :-)
    A pudełeczko wyszło cudownie i jak to pudełeczko ma uniwersalne zastosowanie. Nadal podziwiam te kwiaty na kartce są niesamowite.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem o kim myślisz Anusiu ale tym razem nie zgadłaś! To prezent dla Halinki (Inki).
      Bardzo mi miło, że Ci się podoba. Kwiaty to jednak nie moja zasługa, piękny prezent od Marylki.
      Przesyłam buziaczki!

      Usuń
  16. Dawno mnie nie było a tu takie nowości :) Zachwycam się Twoimi postępami w scrapowaniu :) Wspaniały komplecik tu powstał :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło Cię znów gościć Agnieszko.
      Bardzo dziękuję za miły komentarz i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  17. Śliczne pudełeczko. Śliczne !!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana Ewuniu :) na wstepie dziekuje pięknie za te mile odwiedzinki :)
    Wchodze do Ciebie a tu takie piękne rzeczy :) Pudełeczko i karteczka super pomysł i geialne wykonanie :)
    patrze i nie moge sie nadziwic jak Ty to zrobilas :) widac zdolne raczki potrafia wszystko :) lece dalej popatrzyc na Twoje dziela :) sciskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Elwirko, miło Cię gościć. Cieszę się, że i moje prace Ci się podobają. Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

      Usuń
  19. Zauroczylo mnie to pudełko jest cudowne.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu i również serdecznie Cię pozdrawiam.

      Usuń
  20. Prześliczne pudełeczko, magiczne! Kolor piękny, wieko wspaniale ozdobione! Masz niesamowitą wyobraźnię! To naprawdę duża sztuka tak zgrabną kompozycję stworzyć!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beatko za ciepłe słowa. Ściskam Cię serdecznie i ciepło.

      Usuń
  21. Jest przepiękne:) z pewnoscią taki ładny prezent ucieszył jubilatkę :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Joasiu i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  22. Cudne, takie fiołkowe:-)

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczne pudełko w moim ulubionym kolorze pięknie ozdobione a kartka wyśmienicie się prezentuje pozdrawiam cię Ewuś cieplutko pa pa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Arletko. Miłego weekendu kochana!

      Usuń
  24. Och Ewuniu przecież to cudowne opakowanie na każdy prezent, nie tylko na karteczkę. Jak zwykle wspaniała kompozycja i cała praca. Dziękuję za podpowiedź dotyczącą własnych mgiełek. Atomizery już mam. Buziaczki Ewuniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Haniu. Cieszę się, że mogłam pomóc. Często sobie radzę domowymi sposobami bo nie da się kupić wszystkiego.
      Buziaczki na weekend!

      Usuń
  25. Ostatnio polubiłam fiolety.Coraz więcej tej barwy w moich pracach.Od dziś lubię go jeszcze bardziej.Pudełko jest śliczne,nie wyobrażam go sobie w innym kolorze.Odcienie fioletu pięknie przechodzą jeden w drugi.Oh Ewuniu,jak ty to cudnie zrobiłaś:)
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Aduś, to takie miłe! Osobiście lubię fiolet, to taki niepokojący kolor. Przesyłam ciepluśkie, weekendowe pozdrowienia.

      Usuń
  26. Prześliczna fioletowa praca,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękne pudełko i piękne wykonanie, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Edytko i również serdecznie Cię pozdrawiam.

      Usuń
  28. Przepiękny komplet. Bardzo ładne kwiaty na kartce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu. kwiaty dostałam od Marylki i również jestem nimi zachwycona.
      Przesyłam uściski.

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.