czwartek, 5 października 2017

Na okoliczność urodzin

Witam Was kochani.
Chcę Wam dziś pokazać urodzinowy komplecik czyli kartkę w pudełeczku.
Do zrobienia kartki wykorzystałam ścinkowe tło, jedno z tych zrobionych hurtem. Wciąż mam ich jeszcze spory karton i od czasu do czasu z nich korzystam. Są tu też moje foamiranowe kwiaty, trochę zawijasków i napis. Kompozycja jest więc dość prosta. Pudełeczko zrobiłam znacznie wcześniej dlatego jest trochę z innej bajki. Spasowało mi rozmiarem więc postanowiłam zapakować kartkę właśnie do niego. To pudełko ze sztywnego, solidnego kartonu, myślę że po wyjęciu kartki może posłużyć do przechowywania różnych drobiazgów. Komplecik poleciał na urodziny do jednej z moich blogowych przyjaciółek. Wiem, że jest już na miejscu i mam nadzieję, że się spodobał.
Jak myślicie?
Dziękuję Wam kochani za odwiedziny a ponieważ jutro piątek, życzę wszystkim miłego weekendu!

52 komentarze:

  1. Piękne te karty ,, gratuluję umiejętności..!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elizabeth i serdecznie Cię pozdrawiam.

      Usuń
  2. Piękna kartka i pudełko, ale zachwyciły mnie tym razem kwiaty! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu. Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

      Usuń
  3. Ewuniu, jestem pewna, że ten wspaniały komplet się spodobał.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie zagospodarowałaś wierzch pudełeczka Ewuniu,kwiaty mistrzowsko zrobione, super! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Moniczko, dziękuję. Ja również gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  5. Piękny komplecik, kwiaty cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj spodobał się Ewuniu, nawet nie wiesz jak :) Sama kartka jest cudna, kwiaty zachwycające, zawsze mówię że masz talent w rękach, teraz mogę go podziwiać z bliska :) A pudełeczko jest super. Jeszcze raz Ci kochana Ewuniu bardzo dziękuję i przesyłam gorące uściski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Lidziu, że mogłam Ci sprawić odrobinę radości. Mam nadzieję, że to będą wspaniałe urodziny. Serdecznie przytulam!

      Usuń
  7. Ewuniu! Twoje prace są zawsze prześliczne, Ten komplecik jest przecudny, I właśnie zdążyłam przeczytać że należy do mojej Córci ,Bardzo się Cieszę - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu. Miło mi, że prezencik spodobał się Lidzi. Przesyłam serdeczności :)

      Usuń
  8. przecudny, kwiaty są powalające, prześlicznie wygląda ten zestaw, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu, jest mi bardzo miło.
      Cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  9. Beautiful die cuts, beauticul colours, beautiful flowers! I love your fabulous card, Ewa!

    OdpowiedzUsuń
  10. Komplecik jest prześliczny, a kwiaty na karteczce są mistrzowskie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna prace,kwiaty cudne,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Eluś i również cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  12. OOO ale cuda wyczarowałaś :) Same wspaniałości :) Zachwycam się :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne,pastelowe kwiaty i zawijaski :-D Z pewnością zachwyciły obdarowaną :-D Pozdrawiam cieplutko :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Ewciu i również cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  14. Ewuniu piękna kartka w jeszcze piękniejszym opakowaniu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Aniu, ślicznie dziękuję. Buziaczki!

      Usuń
  15. Przepiękny komplet :) Pudełko jest cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wyśmienita kartka cudowne kwiaty pudełko rewelacyjne pozdrawiam Cię Ewuś cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Arletko i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  17. Kartka piękna, ale to pudełko po prostu jest wspaniałe! Niezwykle przykuwa uwagę. Piękny komplet :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu, cieszę się że Ci się podoba. Przesyłam uściski!

      Usuń
  18. Cudny komplecik, bardzo mi się podoba klimat wieczka w kolorach jesieni a wewnątrz niespodzianka w postaci wiosennego bukietu - kwiaty wyszły Ci imponująco :-))) Pięknego weekendu życzę i pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Halinko, ślicznie dziękuję. Tobie również życzę miłego, weekendowego wypoczynku :)

      Usuń
  19. Ewuniu piękne pudełko,o karteczce nawet nie wspomnę,jest dopracowana w każdym calu,te kwiatuszki wychodzą Ci ślicznie :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marylko. Szczerze mówiąc, to dzięki Tobie kupiłam pierwsze arkusze foamiranu - zachwyciły mnie Twoje kwiaty.
      Buziaczki!

      Usuń
  20. Ewuniu,piękny komplet!Pudełeczko i kartka sa rzeczywiście jak z bajki,może z dwóch innych,ale przez to jest jeszcze piękniej i ciekawiej.Kwiaty uformowałaś cudowne!!!
    Sciskam Cię mocno:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwiatom daleko jeszcze do Twoich Adusiu więc tym bardziej dziękuję za pochwałę :)
      Mocno Cię ściskam i życzę miłej niedzieli.

      Usuń
  21. Urocza karteczka Ewuniu. Kwiaty prześliczne, ładnie pocieniowane:) Pudełeczko też super. To piękny urodzinowy prezent!
    Nie mamy od tygodnia internetu. Łączę się z Wami przez hotspota. Prezydent RP dumny, że na wsiach jest internet...figa:))) Miasto zawsze wygrywa!
    Buziaczki, Ania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi Aniu, mam nadzieję że nie potrwa to długo i odzyskacie dostęp do internetu.
      Dziękuję Ci za serdeczne słowa i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  22. Przecudnie! Pudełeczko wypełniłbym... czekoladkami :-) A co do internetu. W miastach też szału z nim nie ma, 8mb/s i to w aglomeracji warszawskiej. A może to za karę? Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałam - jesteś Andrzejku największym łasuchem jakiego znam :)
      U nas internet jest ok, oby tylko nie zapeszyć.
      Dziękuję i cieplutko Cię pozdrawiam.

      Usuń
  23. ewciu kartka przecudnej urody, a pudełeczko do niej, jeszcze piękniejsze. Podobają mi się kwiatki, które chyba sama zrobiłaś i podmalowałaś? U nas internet taki sobie, ale jakoś śmiga i mam nadzieję, że chociaż tak zostanie. Pozdrawiam serdecznie i cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam za małą literkę, ale zauważyłam już po opublikowaniu. Siły nie mam na tego Shifta.

      Usuń
    2. Nic nie szkodzi Haneczko, to bardzo miły komentarz i ślicznie dziękuję.
      Kwiatki zawsze robię sama. Te na pudełku są z papieru, pomalowane metaliczną farbą w kolorze starego złota.
      Przesyłam buziaki!

      Usuń
  24. Piękny komplecik i urzekające kolorki .Kwiaty wyglądają jak prawdziwe ,a naturalności
    i świeżości dodają jeszcze cieniowania .Uwielbiam Twoje lekkie kompozycje .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coraz bardziej lubię te foamiranowe tworki choć nie do końca sobie radzę z pianką. Miło mi Grażynko, że podoba Ci się moja kompozycja :)
      Mocno ściskam.

      Usuń
  25. Ależ piękny komplet. Wspaniałe kwiatki i kolorystyka. Cudenko:-):-):-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agniesiu i gorąco Cię pozdrawiam.

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.