czwartek, 15 marca 2018

Z mapką

Witajcie kochani :)
Jak wskazuje tytuł, będzie dziś kartka według mapki - oczywiście do zabawy u Ulci czyli BN.
Trochę dziwnie tak u progu Wielkanocy robić kartki na Boże Narodzenie ale słowo się rzekło więc trzeba go dotrzymać. Moja kartka w całości jest recyklingowa, wykorzystałam grafiki ze starych kart świątecznych. Jest znowu biało - niebieska, jakoś ostatnio chodzi za mną ten zestaw kolorów.
Oto moja interpretacja mapki:
Tym razem kartka jest rozkładana, w środku powtórzyłam motyw choinki.
A mapka wygląda tak:
Mam nadzieję Uleńko, że zaliczyłam kolejny miesiąc?
Nie zostawię Was dziś jednak w zimowym klimacie i mam coś na dokładkę - bardziej wiosennego i oczywiście wielkanocnego.
Jakiś czas temu podpatrzyłam u Hani kartko - zawieszki zrobione na bazie płyt CD. Bardzo mi się spodobały więc postanowiłam spróbować. Oto pierwsza z nich:
Jak Wam się podoba? Wykonanie jest bardzo proste! Sklejamy ze sobą dwie płyty i malujemy z obu stron dowolną farbą na dowolny kolor. Ja popaćkałam gąbeczką, użyłam farb akrylowych. Jeszcze przed sklejeniem pomiędzy płyty wkleiłam kawałek wstążeczki robiąc w ten sposób pętelkę. Po wyschnięciu zabezpieczyłam powierzchnię lakierem i baza jest gotowa do ozdabiania a to można zrobić w dowolny sposób. Bazy trochę schną więc zrobiłam ich około 20 - taki mały hurcik :) Na razie jednak udało mi się ozdobić tylko dwie. Druga wygląda tak:
Dziękuję Haneczko za wspaniałą inspirację!
I w tym wiosennym, przedświątecznym nastroju żegnam się dziś z Wami i cieplutko wszystkich pozdrawiam.

51 komentarzy:

  1. Ewciu choinkowe karteczki są cudne, jaka piękna ta choineczka :) Wielkanocnym tez niczego nie brakuje, forma kartek bardzo pomysłowa na bazie płyty :) Kwiaty przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aguś :) Często zatrzymuję takie grafiki ze starych kart, nie mam sumienia ich utylizować. Cieszę się, że Ci się podobają.
      Przesyłam uściski.

      Usuń
  2. Zestaw kolorystyczny kartki jest fantastyczny! A sama kartka jest nieziemsko piękna :) Bardzo fajny sposób na wykorzystanie płyt CD :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu, jest mi baaardzo miło!
      Buziaczki :)

      Usuń
  3. Wspaniała interpretacja mapki - cudo. Zawieszki też bardzo mi się podobają, ciekawy pomysł. Pozdrawiam Ewuniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu i również serdecznie Cię pozdrawiam.

      Usuń
  4. Ewuniu! Karteczki są wszystkie przepiękne, Pierwsza bardzo mi się podoba - A te z płyt są Super - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu, to bardzo miłe. Przesyłam uściski!

      Usuń
  5. Ewuniu karteczka prezentuje się pięknie, ale dziś jednak mój wzrok przykuły te płytowe zawieszki, przepiękne, szczególnie ta pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lidziu. To dobry sposób na wykorzystanie niepotrzebnych płyt.
      Buziaki!

      Usuń
  6. Nie przepadam za niebieskim kolorem,a co u Ciebie zobaczę taki zestaw kolorystyczny to się nim zachwycam,ta kartka jest piękna.Pomysł z płytami jest kapitalny,te kartko-zawieszki są fantastyczne,mam cały stos takich płyt,żal mi było je wyrzucić,robiłam już z nich podkładki pod kubek,a teraz, jeżeli pozwolisz,podgapię pomysł z zawieszkami,pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie że tak Lucynko, sama odgapiłam u Hani :) A ja może pomyślę o podkładkach?
      Ślicznie dziękuję i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  7. Cudowna kartka jestem pod wrażeniem .Zawieszki z płyt są super .Chętnie wykorzystam Twój pomysł.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pomysł Hani ale cieszę się Małgosiu, że Ci się spodobał :)
      Dziękuję i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  8. Ewuniu ta kartka dla Uli jest obłędna . Kolorystyka mnie zauroczyła, a podejście do rami i owalu zaskoczyło i zainspirowało - doskonały pomysł. Zawieszki z płyt CD to świetne rozwiązanie.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego weekendu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anusiu. Weekend niestety zimowy i biały - a było już tak pięknie :)
      Przesyłam uściski.

      Usuń
  9. Ewuniu zimowa karteczka cunie się prezentuje.
    A z płyt są wspaniałe ,radosne i wiosenne.
    Pomysł zapamìętam,bo daje wiele możliwości.
    Pozdrawiam cieplutko 😚😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś się przyda? Dziękuję Małgosiu i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  10. Ewuniu kartka BN jest rewelacyjna. Swietnie wspolgra niebieski z biela. A plyt takich zbednych mam mase i moze pokombinuje cos z nimi bo zawieszki wyszly Ci swietne. Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak Cię znam Agniesiu to wymyślisz coś ciekawego :)
      Dziękuję i mocno Cię ściskam.

      Usuń
  11. Piękna kartka z choinką i taka oryginalna. A pomysł na bombki na bazie płyt - super !!! Mam tyle niepotrzebnych płyt.
    A u mnie jeszcze nie ma kartek świątecznych. Dopiero co skończyliśmy remont pokoju - pracowni. Mam nadzieję, że teraz to już będzie się działo... Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wspaniała nowina Uleńko, własna pracownia to super sprawa.
      Dziękuję za miły komentarz i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  12. Ewuniu, kartka jest prześliczna! a zawieszki fantastyczne! pozdrawiam zasypana śniegiem:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu! Nas też niestety zasypało - obiecują, że nie na długo więc tego się trzymajmy.
      Serdeczności!

      Usuń
  13. Ewuniu, Twoje recyklingi są zawsze świetne, te zawieszki mnie zainteresowały ,może mi się uda sprawić sobie podobne na święta! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj Moniczko, trzymam kciuki!
      Dziękuję i gorąco Cię pozdrawiam.

      Usuń
  14. bardzo lubię ten zestaw kolorystyczny i sama wykorzystuję:)
    Kartka piękna i taka mroźna;)
    a zawieszki sama mam ochotę popełnić, ale ciągle brak czasu:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może po Świętach - to nie muszą być przecież wielkanocne zawieszki :)
      Bardzo dziękuję Reniu i przesyłam serdeczne uściski.

      Usuń
  15. Świetny pomysł, takie zawieszki na Wielkanoc. Kolorki bardzo wiosenne choć u mnie wróciła zima , supie snieg i wiatr urywa głowę. Mam jednak nadzieję, że do świat zniknie. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Eluniu! U nas niestety jest podobnie, wrócił mrozik i nasypało mnóstwo śniegu. Mam nadzieję, że to tylko chwilowy kaprys pogody.
      Serdecznie Cię pozdrawiam.

      Usuń
  16. Witaj Ewuniu! Mapka jest bardzo ciekawa i ładna! Zauroczył mnie zawieszkowy zajączek :-) Śliczny :-) Serdeczności Ewuniu, miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Andrzejku i wzajemnie - miłego weekendu!

      Usuń
  17. Ewuniu, wspaniała jest Twoja interpretacja mapki. I jakie śliczne te wielkanocne zawieszki - podziwiam!
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Małgoniu i również mocno ściskam!

      Usuń
  18. No jak tu nie podziwiać wysmienita zimowa kartka, a wielkanocne są ni e tylko pomysłowe ale i rewelacyjne pozdrawiam buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Arletko, jest mi bardzo miło.
      Cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  19. Zimowa karteczka pięknie się prezentuje a niebieski i biały kolor świetnie pasuje do zimy. Wielkanocna zawieszka rewelacyjna z pięknymi kwiatkami. Super pomysł z płytami. Cieplutko pozdrawiam, zima wróciła nie przepadam za nią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wróciła Tereniu i to bardzo ostro - mam nadzieje, że nie na długo :)
      Dziękuję Ci za miły komentarz i przesyłam serdeczności.

      Usuń
  20. Śliczne prace! Ujęła mnie szczególnie ta na bazie płyty :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Dorotko, serdecznie dziękuję :)

      Usuń
  21. Pomysł z płytami jest świetny. Wspaniale to wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  22. Pierwsza kartka na 6 z plusem. Zawieszki z płyt to fajny pomysł i są bardzo ładne. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu za tak wysoką notę :) Przesyłam serdeczności.

      Usuń
  23. Świetne prace :) Tą zimową kartką jestem wprost urzeczona :) Niebieskie cudo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baaardzo mi miło Aniu, dziękuję z całego serca!

      Usuń
  24. Wspaniałości!!! Przepiękna karteczka!!! Super zawieszki:))

    OdpowiedzUsuń
  25. Idealnie zastosowana mapka .Podoba mi się ponowne dodanie choineczki do środka kartki .
    Króliczek przysiadł u mnie ,jest cudny i bardzo cieszy .Dziękuję .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Grażynko i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.