wtorek, 3 kwietnia 2018

Podziękowania

Witam Was kochani bardzo ciepło.
Święta już za nami, mam nadzieję że upłynęły Wam spokojnie i były pełne wzruszeń.
No i mamy w końcu prawdziwą, ciepłą wiosnę :) Wciąż nie mam komputera i dostępu do swoich plików a co gorsze - nie wiem kiedy do mnie wróci. To mocno skomplikowało moją obecność w sieci i moje blogowanie, mam nadzieję że wkrótce wszystko wróci do normy.
Dziś więc nie pokażę Wam żadnej nowej pracy, chcę jednak podziękować Wam za pamięć, wzruszające życzenia i mnóstwo pięknych kartek wielkanocnych. Dziękuję również za życzenia, które przyszły drogą mailową, życzenia telefoniczne i te na FB. Mam nadzieję, że i moje kartki dotarły na czas.
A teraz zapraszam do wspólnego podziwiania kartek,
od Agniesi
od Agatki
od Danusi
od Ani (Pawanny)
od Halinki
od Ulci
od Ani (Nawanny) - przyszły aż dwie :)
od Ani (Iwańskiej)
od Ewuni
od Hani
od Małgosi B
od Andrzejka
od Marylki
od Krysi
od Grażynki
od Lidzi
od Małgosi X
od Arletki
od Tereni
od Elusi
od Basi
od Oli
od Alinki
Czyż nie są piękne? Jeszcze raz dziękuję z całego serca.
Strasznie Was przepraszam za słabą jakość zdjęć, ten post powstał w stylu nieco rozpaczliwym. Może kolejny będę pisać już na swoim komputerku - trzymajcie kciuki :)
Pozdrawiam cieplutko i baaaardzo wiosennie.


43 komentarze:

  1. Piękne karteczki! I każda w innej technice :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewuniu, czuję się wyróżniony :-) Dziękuję bardzo. Trochę mi głupio, że moja kartka jest w technice "pocztowej". Kurczę, muszę chyba zacząć się uczyć robić kartki. Te, które dostałaś są cudowne, ale zasługujesz na każdą, najpiękniejszą. Bo jesteś wspaniałą i wrażliwą osobą! Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję Andrzejku :) Nie przeszkadza mi technika pocztowa ale gdybyś zechciał poćwiczyć to chętnie pomogę!
      Cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  3. Oj cieszą takie karteczki:)
    Ewuniu dziękuję za karteczkę od Ciebie - jest śliczna:)
    Ściskam mocno:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I wzajemnie Agatko, sprawiłaś mi ogromną radość :)
      Przesyłam uściski.

      Usuń
  4. Piękne karteczki Ewuniu dostałaś. A u nas zimno i leje deszcz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę Lidziu, że lada moment to się zmieni i do Was także dotrze piękna wiosna.
      Dziękuję i serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  5. Masz mnóstwo przyjaciół blogowych Ewuniu, a karteczki tylko to potwierdzają. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czuję się szczęściarą, to wspaniałe uczucie :)
      Pozdrawiam Cię Haneczko bardzo ciepło.

      Usuń
  6. Śliczne karteczki dostałaś Ewuniu,to takie dowody sympatii naszego blogowego świata,i to jest bardzo fajne :)
    Serdecznie Cię pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Marylko, to niezwykłe uczucie i ogromna radość.
      Gorąco Cię pozdrawiam.

      Usuń
  7. Ewciu, piękne karteczki do Ciebie przywędrowały :) A jaka wspaniała różnorodność :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście Ewuniu, każda z nich to małe dzieło sztuki.
      Przesyłam uściski :)

      Usuń
  8. Śliczne karteczki dostałaś Ewuniu, piękny dowód pamięci. Ja cieszę się nawet na te kupne, bo coraz mniej osób wysyła kartki. Pozdrawiam wiosennie!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda Madziu, powoli zanika ten piękny zwyczaj.
      Dziękuję za miły komentarz i serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  9. Całe mnóstwo wspaniałych karteczek dostałaś :) Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe karteczki Ewuniu dostałaś.
    A wiosna piękna aż chce się spacerować, słonko świeci wspaniale oby tak już było cały czas:-) Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nareszcie! Mam nadzieję, że tak już pozostanie :)
      Serdeczności Agniesiu.

      Usuń
  11. Ewuniu cudne kartki dostałaś i jak ich dużo :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo kartek i dużo radości :) Wspaniała jest ta nasza blogowa społeczność.
      Przesyłam uściski!

      Usuń
  12. Piękne karteczki dostałaś. To dowód, że jesteś lubiana w blogowym świecie.
    U mnie tez świeci słoneczko. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miłe Tereniu :)
      Ja również gorąco Cię pozdrawiam.

      Usuń
  13. Śliczne karteczki do Ciebie przyfrunęły, Ewuniu.
    A wraz z nimi moc cudownych życzeń.
    Pozdrawiam wiosennie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moc i wiele wzruszeń. Dziękuję Iwonko i przesyłam serdeczności.

      Usuń
  14. Ewuniu! Przepiękne karteczki dostałaś - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  15. Ewuniu, piękne i liczne kartki do Ciebie spłynęły, kochana.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne karteczki dostałaś Ewuniu, widać, że wiele osób Cię bardzo lubi i pamieta o takiej artystce, co można z niej czerpać pokłady pomysłów. Dziękuję ja rownież. Pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miłe Eluś, dziękuję za ciepłe słowa i przesyłam serdeczności.

      Usuń
  17. no to ci się listonosz nachodził
    wszystkiego dobrego po świętach

    OdpowiedzUsuń
  18. Odpowiedzi
    1. To prawda, wspaniałe pamiątki pozostaną.
      Buziaki Anulko :)

      Usuń
  19. Fajny ten nasz blogowy Świat:-) Uwielbiam to, że po każdych Świętach zostają nam takie sercem tworzone pamiątki pełne dobrych słów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest co wspominać w długie zimowe wieczory :)
      Miłego weekendu Oleńko.

      Usuń
  20. Pozdrawiam poświątecznie, podziwiam karteczki, które otrzymałaś Ewuniu i dziękuję serdecznie za karteczkę od Ciebie:))

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.