czwartek, 26 kwietnia 2018

Trochę decu

Witam Was cieplutko.
Ostatnio zaniedbałam technikę, którą mimo wszystko bardzo lubię - decoupage. Czasem wykorzystuję ją w mediowych pracach ale są to raczej niewielkie fragmenty uzupełniające kompozycję. Postanowiłam więc dla odmiany wykończyć niewielkie, drewniane pudełeczko które czekało w kolejce już dość długo. Jest to w zasadzie herbaciarka ale ja przeznaczę go na różne drobiazgi. Pudełeczko jest dość proste, bez mediowego szaleństwa. Użyłam serwetki na którą nie miałam wcześniej pomysłu, trochę farby i pasta woskowa do wykończenia. Wnętrza nie malowałam farbą tylko bordową bejcą zachowując naturalny charakter drewna.
Wyszło tak:
I jak Wam się podoba? Przy okazji, w przerwach na "schnięcie" przygotowałam jeszcze kilka przedmiotów do ozdobienia ale jak siebie znam, to odleżą znowu jakiś czas :)
A jutro kochani piątunio i to przed długim weekendem! Życzę wszystkim miłego dnia.

50 komentarzy:

  1. Śliczna szkatułka.:) Pozdrawiam Ewuniu i życzę przyjemnie spędzonego weekendu.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu i wzajemnie - wspaniałego weekendu!

      Usuń
  2. Ewuniu piękne pudełeczko, ślicznie je ozdobiłaś:-)
    Jest idealne na drobiazgi.
    Życzę udanego długiego weekendu:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Agatko. Przesyłam serdeczne uściski!

      Usuń
  3. Ewciu, prześliczna kwiatowa skrzyneczka.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu i też serdecznie ściskam :)

      Usuń
  4. Rewelacyjna, kolorowa skrzyneczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewuś śliczne pudełeczko. Fajna ta serwetka. Siedzę właśnie nad herbaciarką i zastanawiam się nad środkiem, muszę poszukać w warsztacie czy mąż ma jakąś bejce bo fajnie wygląda taki efekt drewna.
    A z tymi przedmiotami to ja czasem też tak mam-pomalowałam chyba z 10 słoików po kawie a zabrać się i przykleić serwetki i polakierować nie mogę-ech chciałoby się a motywacji i weny brak.
    Udanej majówki życzę. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uśmiałam się Agniesiu bo moja kolekcja słoików stoi już dwa lata. Są oklejone, wystarczy podmalować i polakierować. Może w końcu się zmobilizujemy?
      Dziękuję za serdeczny komentarz i gorąco Cię pozdrawiam.

      Usuń
  6. Pudełko wyszło fantastycznie! Bardzo podoba mi się kolorystyka, którą wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne!
    Pozdrawiam ciepluteńko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu i również ciepluteńko pozdrawiam.

      Usuń
  8. Piękne pudełeczko!
    Ja też bardzo lubię dekoupage, ale zaniedbałam tę technikę jeszcze bardziej niż Ty. Już dawno nic nie popełniłam, choć farby i serwetki uśmiechają się do mnie codziennie :) Skąd brać na to wszystko czas?!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z czasem zawsze krucho :) Od czasu do czasu sięgam po zapomniane techniki żeby nie wyjść z wprawy.
      Dziękuję Alinko i mocno ściskam!

      Usuń
  9. Jaka piekna :) i jak równiusko wszystko masz zrobione :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne pudełeczko Ewuniu, ciekawy kolor i motywy ,całość bardzo interesująca! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Moniczko, serdecznie dziękuję.
      Przesyłam buziaki!

      Usuń
  11. Ewuniu! Prześliczna Szkatułka, Bardzo mi się podoba ten kolor, A praca jaka precyzyjna i Elegancka - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu, cieszę się że Ci się podoba.
      Mocno ściskam :)

      Usuń
  12. Pieknie wygląda po metamorfozie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. cudownie, wspaniała odmiana :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu i również serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  14. Skrzyneczka prezentuje się świetnie. Pomysł z dobraną kolorystycznie bejcą zamiast farby wewnątrz to strzał w dziesiątkę. Nie ma to jak prześwitujące drewno. Bardzo mi się podoba. pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, dziękuję za odwiedziny i serdeczny komentarz.
      Przesyłam serdeczności :)

      Usuń
  15. Ewuniu skrzyneczka wygląda bardzo romantycznie. Decu nawet w najprostszej wersji jest genialne. Nadaje rzeczom bardzo fajnego wyglądu. Udało Ci się uzyskać bardzo ładny efekt. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ma być skrzyneczka użytkowa więc pomyślałam, że taka prosta forma będzie najodpowiedniejsza. Dziękuję Haneczko i mocno ściskam :)

      Usuń
  16. Ewuniu dawno nie było u Ciebie decou . Skrzyneczka cudna, fajną wybrałaś serwetkę. środek całkiem mój . Tez nie maluję środka , czasem bejca , czasem tylko lakierem lub woskiem , A na dno wklejam piankę lub filc.
    W twoim podoba mi sie tez kolorystyka.
    Pozdrawiam i miłego weekendu życze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawno Aniu i chyba trochę zatęskniłam :) Fajny pomysł z tą pianką, muszę spróbować. Bardzo dziękuję i również życzę Ci wspaniałego, weekendowego wypoczynku!

      Usuń
  17. Skrzyneczka romantyczna po całości. Przepiękna. <3 Tyś to kobieta utalentowana w wielu dziedzinach. <3 Pozdrawiam cieplutko i życzę bardzo pięknych oraz radosnych dni. Uściski wielkie. :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy utalentowana to nie wiem ale wciąż nie mogę się zdecydować na konkretną technikę - lubię sobie je zmieniać a najbardziej mieszać ze sobą.
      Dziękuję Agnieszko za ciepłe słowa i przesyłam gorące pozdrowienia.

      Usuń
  18. Pięknie ozdobiłaś pudełeczko, Ewuniu!
    A bejca pięknie uwydatnia urok drewna.
    Słonecznej majówki życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko i wzajemnie - słonecznej majówki Ci życzę i wspaniałego wypoczynku :)

      Usuń
  19. Podoba mi się. Napawa dobrymi myślami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zapewne magia róż :) Dziękuję Basiu.

      Usuń
  20. uwielbiam tę technikę, nie robię jeszcze, może kiedyś, na razie korzystam z wyrobów cudzych i gromadzę u siebie :) Mam znajomą u której zamawiam i tym sposobem mam z kurzym motywem :D Cudowna technika :D A twoje motywy są też śliczne :)
    pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agatko. Mam nadzieję, że i Ty się kiedyś skusisz.
      Miłej niedzieli :)

      Usuń
  21. Kolorowe, radosne pudełko. Ładna kompozycja wzorów na wieczku. Zresztą, u Ciebie zawsze wszystko ma smak. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś kochana Ewuniu, serdecznie dziękuję i również cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  22. Ewuś szkatułka cudowna piękne kolorki pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Pudełeczko wygląda pięknie ,przyciąga kolorami , zapachem róż i bardzo mi się podoba .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Grażynko, bardzo mi miło :)

      Usuń
  24. Urocze pudełeczko!!! Wspaniale ozdobione:))

    OdpowiedzUsuń
  25. Ewuniu, sama widzisz jakie mam blogowe zaległości:) To wszystko przez wiosnę!
    Pudełeczko śliczne, W ulubione przeze mnie motywy kwiatowe.
    Ja kocham decoupage, kiedyś bardzo wiele ozdabiałam tą techniką. Teraz tylko sporadycznie. Ale w zapasie czekają dwie tace i dwa pudełka na chusteczki:) Te ostatnie są cały czas w użyciu bez ozdabiania. Tak też bywa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bywa Aniu, przyjdzie czas to je ozdobisz i będziesz miała coś nowego :)
      Dziękuję i przytulam.

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.