wtorek, 29 maja 2018

Czekoladownik XXL

Witam Was kochani!
Jak pięknie podarować czekoladę? To proste, trzeba zrobić ozdobny czekoladownik. Tym razem jednak czekolada była gigantyczna - długa na 30 cm, gruba na prawie 2 cm i do tego ciężka. Przyznam, że trochę się z tym czekoladownikiem namęczyłam :) Formę złożyłam szybko ale już po pierwszej przymiarce okazało się, że czekolada jest zbyt ciężka i forma nie trzyma jak należy. Musiałam wzmocnić wszystkie ścianki wklejając tekturę pomiędzy dwie warstwy ozdobnego papieru. Sprawdziło się i czekoladownik był stabilny. To czekolada dla mojej mamci a mamcia kocha kwiaty więc z ozdabianiem właściwie nie miałam problemu. Ułożyłam swoje foamiranowe gnieciuszki w małe bukieciki, dodałam napis i gotowe.
Mamci się podobało a to najważniejsze.
Pozdrawiam Was serdecznie i bardzo ciepło.

39 komentarzy:

  1. Wcale się nie dziwię, że mamie sie spodobało, mi też sie bardzo podoba jest śliczne, a te Twoje kwiaty Ewuniu zawsze zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lidziu, jest mi bardzo miło :)

      Usuń
  2. Oj czekolada jest dobra na wszystko:-) a jeśli by mi ktoś ją tak zapakował to byłaby kusząca podwójnie i stale musiałabym kupować kolejną zawartość, żeby pudełeczkiem cieszyć oczy. Cudne te Twoje "gnieciuchy" Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łasuch z Ciebie Oleńko :) Cieszę się, że Ci się podoba! Gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  3. Ewuniu nie dziwie się ze mamie się spodobał bo jest piękny. Kwiatki cudowne i wyglądają wspaniale. Bardzo podoba mi się kolorystyka. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agniesiu i również cieplutko Cię pozdrawiam.

      Usuń
  4. Wiele razy widziałam na blogach takie czekoladowniki i zawsze zastanawiałam się, jak one są wykonane. Teraz poniekąd już wiem. Nie dziwię się, że mama była z niego zadowolona, bo jest przecudny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Karolinko i również serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  5. Ewuniu, gigantyczna czekolada to i gigantyczny czekoladownik:) Wyszedł pięknie. Miło otrzymać tak zapakowaną czekoladę,jeszcze bardziej smakuje:)
    Dziś kupiłam 4 czekolady (80%) , takie je lubię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka mała rzecz a cieszy :) Ja też lubię czekoladę ale tylko słodką, dobra jest na małe smuteczki. Dziękuję Anusiu i mocno Cię ściskam :)

      Usuń
  6. rewelacyjny czekoladnik gorąco pozdrawiam buziolki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Arletko i równie gorąco Cię pozdrawiam.

      Usuń
  7. Cudne kwiatuszki Ewuniu, piękny czekoladownik.:) Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Madziu. Przesyłam uściski!

      Usuń
  8. Bardzo pięknie zapakowałaś czekoladę. Czekoladownik naprawdę mi się bardzo podoba. Kwiaty śliczne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Zosiu, serdecznie dziękuję i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  9. Pięknie ukwiecona czekoladka :) też robiłam czekoladownik tylko w mniejszej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki duży robiłam pierwszy raz :) Dziękuję Aguś!

      Usuń
  10. Cudowny czekoladownik!!! Urocze kwiatuszki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dorotko i również serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  11. Ewuniu! Czekoladownik wyszedł Ci Wspaniale, Jest Cudowny. Ale dla Mamy musi być Najpiękniejszy - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musi być Krysiu :) Ślicznie Ci dziękuję i mocno ściskam.

      Usuń
  12. Wspaniały kawał słodkiej rozkoszy, delikatny i wiosenny - kwiatuszki wyszły cudownie. Ewuniu, pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Halinko za serdeczny komentarz. Ja również gorąco Cię pozdrawiam.

      Usuń
  13. Piękny słodki prezent przygotowałaś Ewuniu.Pudełeczko wygląda pięknie i mnie także bardzo się podoba .Pozdrawiam cieplutko .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Grażynko, serdecznie dziękuję i mocno ściskam!

      Usuń
  14. Przepiękny :) Duże czekoladowniki mają jedną zaletę - dużo kwiatów się na nich zmieści :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda Aniu :) Dziękuję i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  15. Ewuniu, czekoladownik naprawdę jest przepiękny, a główną ozdobą są oczywiście Twoje kwiatuszki - gnieciuszki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu za ciepłe słowa :) Przesyłam serdeczności!

      Usuń
  16. Przepięknie ozdobiłaś ten czekoladownik, Ewuniu!
    Mama z pewnością zachwycona cudnymi kwiatuszkami i słodką zawartością - czekoladka zawsze poprawia humor.
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko! Odrobina słodyczy zawsze się przyda :)
      Cieplutko Cię pozdrawiam.

      Usuń
  17. Piękny i elegancki prezent!

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.