sobota, 23 czerwca 2018

Mapka z gwiazdkami

Witajcie kochani.
Jakoś ostatnio doba mi się bardzo skurczyła i z niczym nie mogę zdążyć. Może to ostatnie upały wypaliły we mnie resztki energii :))) Od wczoraj jest w końcu chłodniej i pada. To niezbyt szczęśliwy moment dla osób, które właśnie rozpoczęły wakacje ale ja się cieszę. Ogród podlany i w końcu jest czym oddychać. Jestem pewna, że słoneczko wkrótce wróci.
Czerwiec powoli zbliża się do końca więc czas pokazać karteczkę BN na zabawę u Ulci.
Czerwcowa mapka jest tak prosta, że aż trudna :) Nieszczególnie sobie radzę z minimalistycznymi kompozycjami i zawsze staram się je jakoś "udziwnić" ale tym razem poszłam na łatwiznę i kartka jest wiernym odzwierciedleniem mapki. Nie "po mojemu" ale z braku czasu po prostu odpuściłam.
Gwiazdki wycięłam ręcznie i podobnie jak tło zembossowałam i nakleiłam na kosteczkach dystansowych. Kropeczki posmarowałam srebrną pastą woskową ale ten "błysk" na zdjęciach nie wygląda zbyt efektownie.
A mapka wygląda tak:
Mimo kiepskiej pogody życzę Wam kochani miłego, weekendowego wypoczynku :)

55 komentarzy:

  1. Pięknie i elegancko wyszło to odwzorowanie mapki :-) Ja ciągle nie mam na nią pomysłu i u nas niestety nie pada :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewciu. Myślałam, że w całym kraju jest deszczowo? Może deszczowy front dopiero się przesuwa w Twoim kierunku :)
      Miłej niedzieli.

      Usuń
  2. Bardzo ciekawa, piękna kartka. :) Ja bardzo się cieszę z ochłodzenia i mam nadzieję, że jeszcze popada, bo coś mało u mnie padało. Wyszłam rozradowana na dwór, deszczyk pięknie padał. Przeszłam parę metrów i koniec, a to pech. hahaha Pozdrawiam, radosnego weekendu Ci życzę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas pada dziś z przerwami ale na horyzont wciąż napływają nowe chmury. Dobrze jest nieco odpocząć od upałów :)
      Dziękuję Agnieszko za miły komentarz i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  3. Bardzo ładna karteczka Ewuniu.:) U mnie jeszcze nie popadało, ale cieszę się, że się ochłodziło. Pozdrawiam milutko!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Madziu. Ja też się cieszę z ochłodzenia choć mam nadzieję, że nie całe lato takie będzie.
      Przesyłam uściski.

      Usuń
  4. Ewuniu bardzo fajnie sobie poradziłaś z tą mapką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lidziu i cieplutko pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Ewciu, przepiękna interpretacja mapki, a jaka piękna kolorystyka.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu. Mnie zachwyciła Twoja interpretacja :)
      Przesyłam uściski.

      Usuń
  6. Ewuniu dobrze Cię rozumiem, bo moja kurczy sie tak od wczesnej wiosny :)
    a karteczka śliczna:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wrażenie, że to ja jestem coraz wolniejsza :) Dziękuję Reniu i również serdecznie Cię pozdrawiam.

      Usuń
  7. U Ciebie wciąż inspirująco! Fajne kolorki:) Podoba mi się ta kartka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Moniczko choć sama nie bardzo jestem z niej zadowolona - lubię bardziej złożone kompozycje. Przesyłam serdeczności :)

      Usuń
  8. Ewuniu karteczka śliczna pomimo że taka skromna mapka w tym miesiącu.
    U mnie popadało tyle co nic ale zawsze nawet mały deszczyk jest cenny w te upały. Chłodno to fakt aż sweter dziś wyciągnęłam, ale dobrze bo oczyści się trochę z tych upałów. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda Agniesiu, chętnie od upałów odpocznę. A u nas wciąż pada - z przerwami ale jednak :) Dziękuję i życzę Ci miłej niedzieli!

      Usuń
  9. U nas pada z przerwami od wczoraj. Pięknie wyszła karteczka :) dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja dziękuję Uleńko, cieplutko pozdrawiam :)

      Usuń
  10. A mi się bardzo podoba :) I zgadzam się z Tobą w 100%, minimalistyczne kartki są trudne do wykonania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu. Zawsze mam problem z minimalizmem ale dzięki takim mapkom jest szansa poćwiczyć :)
      Przesyłam uściski.

      Usuń
  11. Ewuniu! Bardzo Ślicznie Ci wyszła ta karteczka, jest Piękna - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Krysiu, ślicznie dziękuję i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  12. U nas ziąb niesamowity- lato na powitanie spłatało figla:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby się pory roku zamieniły :) Miłej niedzieli Basiu.

      Usuń
  13. Piękna, elegancka karteczka :D Ja mam tendencję do dawania zbyt dużo dekoracji ;) Jakoś tak sam mi ten przepych wychodzi, tym bardziej podziwiam umiar i minimalizm :D
    Pozdrawiam serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnes i również serdecznie Cię pozdrawiam.

      Usuń
  14. Delikatna, z gracją karteczka pachnąca świętami, które kocham
    pozdrawiam Ewuniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Joasiu, bardzo dziękuję i również cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  15. Świetna interpretacja mapki :) proste rozwiązania zawsze są najciekawsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba wolę jednak poszaleć z kompozycją ale czasem trzeba spróbować.
      Dziękuję Aguś :)

      Usuń
  16. ty złota rączka poradziłaś sobie wyśmienicie karteczka jest świetna

    OdpowiedzUsuń
  17. Ewuniu ja też już nie wyrabiam na zakrętach :-)
    A Twoje embossowe gwiazdeczki bardzo mi się podobają, zgodnie z powiedzeniem małe jest piękne i tego się trzymajmy.
    Pozdrawiam i dobrego tygodnia Ci życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak sobie ostatnio kombinuję jak tu zwolnić ale nic nie przychodzi mi do głowy. Może jestem pracoholiczką?
      Cieszę się, że podoba Ci się moja skromna karteczka.
      Buziaki!

      Usuń
  18. Piękna kartka, Ewuniu!
    Bardzo podoba mi się ta kilkuwarstwowa ramka.
    Pozdrawiam wakacyjnie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko, chciałam dodać jakiś kolorystyczny akcent świąteczny :)
      Przesyłam serdeczności.

      Usuń
  19. Śliczna, a jeszcze nie zrobiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko! Na pewno wymyślisz coś ciekawego :)

      Usuń
  20. Piękna karta.Rameczka dodała koloru i świetnie dopełniła całość .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Grażynko, jest mi bardzo miło :)

      Usuń
  21. SOOOOOOOOOOOOO beautiful!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolorystyka bardzo mi się podoba :) pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Agatko, dziękuję i również pozdrawiam!

      Usuń
  23. Wspaniale poradziłaś sobie z karteczką,bardzo mi się podoba :)
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marylko i serdecznie przytulam :)

      Usuń
  24. Śliczna karteczka!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Dorotko. Przesyłam serdeczności :)

      Usuń
  25. Skromne jest piękne. Świetnie sobie Ewciu poradziłaś z tematem. Gwiazdeczki skrzą sie elegancko. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Haniu i również serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  26. Bardzo fajna kartka :) Skromne są najtrudniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba masz rację Aniu, niezbyt dobrze się czuję w takich klimatach.
      Przesyłam uściski :)

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.