czwartek, 6 września 2018

Ikony - wpis nr 2

Witam Was kochani bardzo ciepło.
Za oknem wciąż piękna pogoda a ja złapałam jakiegoś wirusa. Nie wiem jak to się stało, najwyraźniej ktoś mi go sprzedał :) Wczoraj grzecznie leżałam i dziś prawie cały dzień. Efekt - rozbolał mnie kręgosłup. Widać nie służy mi pozycja leżąca. Nie wiem jak wytrzymam tydzień jeśli już po jednym dniu mam dość. Póki co postanowiłam zmienić pozycję na bardziej siedzącą i zajrzeć co słychać na forach. Przy okazji pokażę Wam drugi wpis w mojej książce z ikonami. Pamiętacie tą książkę? Możecie ją zobaczyć tutaj razem z pierwszym wpisem. Nie do końca był udany, trochę ponury. Drugi jest zupełnie inny. Postawiłam na bardziej zdecydowane kolory i myślę, że jest o wiele lepiej niż poprzednio.
A to wspomniana księga ikon:
Tyle o ikonach, oczywiście jestem ciekawa Waszych opinii :)
A teraz będę się chwalić! Uśmiechnęło się do mnie szczęście i wygrałam w candy u Małgosi śliczną pocieszajkę - jesienny mini albumik harmonijkę.
Niewielkie cudeńko wykonane po prostu prześlicznie - jak to u Małgosi. Do albumiku Małgosia dołączyła także przeuroczą karteczkę:
Dziękuję Ci Gosieńko za wspaniały prezent, zdecydowanie poprawił mi dziś humor :)))
A Wam kochani dziękuję za poświęcony czas i czekam oczywiście na Wasze komentarze.
Cieplutko pozdrawiam.

39 komentarzy:

  1. Przepiękne ikony Ewuniu, nie mogę się napatrzeć, zaraz biegnę jeszcze raz obejrzeć.:) Gratuluję super wygranej.:) Pozdrawiam milutko i życzę szybkiego powrotu do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu i również cieplutko Cię pozdrawiam.

      Usuń
  2. Od niedawna odwiedzam Ewa Twój blog i o księdze ikon nie miałam pojęcia. Pomysł rewelacyjny a sama księga mnie zachwyciła. Wspaniała okładka i piękna karta z cudownym wizerunkiem Madonny z Dzieciątkiem. Tło-baza niesamowite. Wszystko mi się podoba! I kolory, i ta cegiełka-paseczki z pasty, i eski-floreski. Śliczna!
    Małgosia to mistrzyni w albumach, kartkach, notesach. Podziwiam jej prace! Są takie ciepłe, jak Sama Ona! Ten albumik jest śliczny!
    Pozdrawiam Cię Ewuś i biegnę obejrzeć pierwszą kartę księgi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Izabelko :) Jest mi bardzo miło że mnie odwiedzasz i że podobają Ci się moje prace. Przesyłam serdeczne uściski!

      Usuń
  3. Ewuniu! Przede wszystkim życzę Ci Zdrowia, Ja też nie mogę długo leżeć,Bo kręgosłup mi wysiada. Wpisy oczywiście są Przeurocze,Jaśniejsze kolory lepiej się prezentują - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to mamy Krysiu coś wspólnego :)))
      Dziękuję Ci za ciepłe słowa i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  4. Tak Ewuniu. Myślę, że teraz jest lepiej, radośniej, spokojniej mimo kolorów, ale przeciez Ikony są bardzo kolorowe. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Haneczko, to bardzo miłe.
      Przesyłam serdeczności!

      Usuń
  5. Genialny pomysł. Ikony same w sobie są niesamowite i niepowtarzalne. A to jak wspaniale chcesz je ukazać w swojej pracy jest cudowne. No i efekty jak zwykle piekne. Czekam na dalsze dzieła w księdze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i gratulacje prezentów 😉

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję Kseniu. Szczerze mówiąc mój zamysł był bliższy pierwszej ikonie - miało być bardziej "staro" i szaro. Wygląda jednak na to, że każdy wpis będzie żył swoim życiem :)
      Serdecznie Cię pozdrawiam.

      Usuń
  6. Piękne prace,możesz i zdradzić czym tak pięknie kolorujesz swoje prace?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tej pracy użyłam farb akrylowych a zawijaski pomalowałam złotą farbą w płynie (też akrylową). Całość jest wykończona pastami woskowymi które dają lekki połysk.
      Dziękuję Elu i przesyłam uściski :)

      Usuń
  7. Ewuniu życzę dużo zdrówka, czasem fajnie tak trochę poleniuchować, byle choroba za mocno nie dokuczała.
    Albumik od Małgosi na pewno cudny jest, ona innych nie robi :-).
    A ikony w albumie jak najbardziej do mnie przemawiają w takich energetycznych kolorkac. mediowy murek wyszedł extra!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anulko! Osobiście nie lubię leżeć i bardzo mnie to męczy. Dobrze, że chociaż ręce mogę czymś zająć :)))
      Gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  8. Album Małgosi też kiedyś wygrałam, więc wiem jaka to radość :) Twoje ikony...ja się zachwycam, zachwycam, zachwycam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Aguś, serdecznie dziękuję :)

      Usuń
  9. Piękne te Twoje prace. Kolorystyka dla mnie jest perfekcyjna, baśniowa, ma to Coś w sobie. Prace Małgosi bardzo lubię i tą harmonijką zachwycałam się już wcześniej. Obie jesteście super uzdolnione. <3

    Zdrówka, życzę Ci bardzo szybkiego powrotu do zdrowia. Wysyłam dużo dobra do Ciebie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko za ciepłe słowa. Czuję się już lepiej, to nie było nic poważnego.
      Przesyłam serdeczne uściski :)

      Usuń
  10. Wracaj do zdrowia Ewa :) Twoje ikony mnie zachwyciły, jest w nich jakaś magia, choć może to głupie określenie. Jakaś głębia, moc. Czuję to.
    I gratuluję wygranej! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukam magii nieustannie więc jeśli się udało to wspaniale! Dziękuję Moniczko i gorąco Cię pozdrawiam.

      Usuń
  11. Ewuniu, Księga Ikon jest przepiękna i pełna mistyki. Każda z tych stron żyje i przemawia. Z niecierpliwością czekam na kolejne.
    Zdrowiej szybko, kochana.

    OdpowiedzUsuń
  12. Stanowczo wole kolorowe ikony. Stworzyłaś przepiękną ikonę, same kolory zachwycają
    i dodają blasku obrazowi.
    Gratuluję wygranej i życzę szybkiego powrotu do zdrowia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miłe Tereniu, ślicznie dziękuję i również serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  13. Niesamowita karta! Matka Boska Częstochowska sama w sobie jest mroczna, a z kolorów przez Ciebie użytych bije nadzieja ... Jestem pod wielkim wrażeniem.
    Pozdrawiam Ewuniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Aniu za tak ciepłe przyjęcie i cieplutko Cię pozdrawiam.

      Usuń
  14. Ewuniu zdrówka Ci życzę i gratuluję wygranego prezentu od Gosi. A co do Twojej pracy, to ja niezmiennie podziwiam Twój kunszt wykonania :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdrówka, Ewuniu, niech Cię wirusy opuszczą jak najszybciej, a kręgosłup nie dokucza.
    Bardziej optymistycznie i żywo przy ikonie MB Częstochowskiej, rozświetliłaś ją, otaczając kolorami nadziei. I ten kontrast z przaśnym "murem". Bardzo przykuwająca uwagę, bardziej niż poprzednia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu i również serdecznie Cię pozdrawiam.

      Usuń
  16. Najpierw gratulacje za wygrane candy,a ikony cudownecałuski

    OdpowiedzUsuń
  17. Patrzyłam na obie ikony i zgadzam się z Tobą Ewuniu ,że są inne .Pierwsza nie wydaje mi się ponura ,obie prace maja inny nastrój ,inny koloryt jednak przemawiają do mnie z jednakową siłą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja koncepcja albumu była bliższa raczej pierwszej wersji, kolejny wpis powstał pod wpływem chwili. Przeczuwam, że tak będzie z każdym kolejnym :)
      Dziękuję Grażynko.

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.