sobota, 1 września 2018

Mania ozdabiania

Witam Was kochani tak powakacyjnie, wszak dziś 1 wrzesień :) Szczerze mówiąc dla mnie to niewielka różnica bo w szkole nie pracuję a i dzieci dawno już wyrosły ze szkolnych ław. Tyle tylko, że wrzesień powoli zwiastuje nadchodzącą jesień. Wciąż jest pięknie i bardzo ciepło ale rośliny w ogrodzie już kolory zmieniają. Wiele razy narzekałam na upały i na brak deszczu, wkrótce będę za latem tęsknić. Człowiek zazwyczaj tęskni za tym czego nie ma ...
Staram się aby na moim blogu nie było nudno a że bawię się różnymi technikami to mam w czym wybierać :) Dziś odrobina decu. Mania ozdabiania dopada mnie zawsze gdy próbuję coś wyrzucić. Najczęściej dzieje się tak w czasie sprzątania pracowni. Wyciągam z szaf kartony z różnymi przedmiotami z myślą, że jeśli dotąd ich nie wykorzystałam to są nieprzydatne i czas zrobić porządek. I nagle pojawia się pomysł, zmieniam więc zdanie. To głupie ale tak właśnie mam.
Tym razem padło na karton z pudełeczkami najprzeróżniejszego pochodzenia. Z kilkunastu pudełek zutylizowałam tylko dwa, dwa poddałam metamorfozie a reszta wróciła do kartonu - zostaną tam do następnego sprzątania :)
Pierwsze z nich dostało ubranko w błękitne róże.
Wykorzystałam tu papier do decu nad którym trochę się poznęcałam akrylami. Do tego mnóstwo spękań.
Wyszło dość romantycznie, prawda? No i dobrze, że go nie wyrzuciłam :)))
Drugie pudełeczko jest nieco zwariowane, chaotyczne jak moje pomysły ale i kobiece zarazem. Wykorzystałam tu kawałki różnych serwetek - można powiedzieć, że serwetkowe ścinki które również zbieram :(
Polubiłam go od pierwszego wejrzenia.
A Wam które pudełeczko podoba się bardziej?
Miłego weekendu kochani!

60 komentarzy:

  1. Mnie pierwsze zuroczyło :) lubię błękity i niebieskości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też ostatnio coś ciągnie do niebieskości :)
      Dziękuję Aguś.

      Usuń
  2. Poniewaz tez ostatnio , nie wiem czego się mam czepić, a w końcu biorę kanwę i haftuję , to jednak wybieram pudełko nr 2, bo też czasem pozwolę sobie na łyk fantazji

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewuniu to chomikowanie służy Ci, zresztą większość z nas ma za miękkie serce aby wyrzucać niektóre przedmioty i tak się je trzyma trzyma aż nabierają mocy.
    Oba pudełeczka są świetne ale że na pierwszym są moje ukochane róże to pierwsze skrada moje serducho. Poza tym ten błękit jest śliczny i spękania pięknie wyszły (ech mi nie wychodzą a może to brak odpowiedniego preparatu i umiejętności)
    Pozdrawiam serdecznie i miłego weekendu życzę:-):-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zbieranie to nawyki z dawnych czasów gdy o wszystko trzeba było walczyć :)
      Do spękań używam przeważnie preparatu jednoskładnikowego ale świetnie wychodzą też na zwykłym żółtku jajka - spróbuj koniecznie.
      Dziękuję Agniesiu za miły komentarz i mocno ściskam.

      Usuń
    2. Ewuniu ja również mam jednoskładnikowy ale nie wychodzą zbytnie, może to kwestia nakładania farby, nie wiem. Kiedyś aż mi farba się ciągnęła za pędzelkiem jak ją nakładałam na preparat, gąbeczką znów są takie delikatne i nie wszędzie się udają. Na żółtko kiedyś też spróbowałam ale jak zrobiłam na nim białą farbę to miałam wrażenie że żółknie mi ona, może przetestuję na ciemniejszym kolorze tym bardziej że planuję coś w tyg zrobić z decu, będzie okazja pokombinować. Buziaki:-)

      Usuń
  4. Piękne pudełeczka Ewuniu, jednak warto chomikować.:)

    Oj ciężki wybór, ale chyba jednak bardziej podoba mi się pudełko w różyczki, bo trochę romantyczna dusza ze mnie a i uwielbiam niebieski kolor we wszystkich jego odcieniach.
    Milutko pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję romantyczna duszyczko, bardzo mi miło :)
      Życzę Ci wspaniałej niedzieli.

      Usuń
  5. Taż tak mam:) Zbieram różności - pudełka oczywiście też:) Sprzątam co jakis czas, wyrzucam, a za kilka miesięcy mam to samo.
    Pudełko pierwsze jest śliczne. Kolory, kwiaty - piękne. Pudełko drugie jest cudowne. Taki klimat uwielbiam. I to pudełko oglądałam dłużej niż pierwsze:)))
    Pozdrawiam Ewa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Izuniu, i ja lubię takie klimaty więc mamy coś wspólnego :)))
      Gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  6. Witam Cię cudowne pudełka bez wyjątku pozdrawiam bardzo serdecznie buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewuniu zgodnie z moimi upodobaniami i gustem, to zdecydowanie pudełko niebieskie jest moim faworytem, cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ Ewuniu, na Twoim blogu są tak różnorodne prace, że nigdy nie jest tutaj nudno. Zawsze wpadam tutaj z niecierpliwością, aby zobaczyć cudeńka jakimi nas karmisz. Dzisiejsze pudełka są wspaniałe, chociaż bardziej podoba mi się to niebieskie.
    Ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy Karolinko. Dziękuję za miły komentarz i za to, że tak często mnie odwiedzasz :) Przesyłam uściski.

      Usuń
  9. Błękitne róże są przecudne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewcia, Twoja kreatywność powala na kolana! U Ciebie nigdy nie jest nudno :) Obydwa pudełka są śliczne, jednak mi bardziej podoba się to drugie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Ewuniu i ślicznie Ci dziękuję za ciepłe słowa.
      Przesyłam uściski :)

      Usuń
  11. Oba są piękne, ale w pierwszym zakochałam się od pierwszego wejrzenia, no bo jest przecież w moich ukochanych niebieskościach;)
    Pozdrawiam Ewuniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, coś w tych niebieskościach jest :)
      Gorąco Cię pozdrawiam.

      Usuń
  12. Ewuniu! Widzisz jak dobrze jest coś zachować, Powstały przeurocze kartoniki, Ja kocham róże i lubię też kolor niebieski, Dlatego bardziej podoba mi się niebieski - Pozdrawiam Serdecznie
    Ja za latem nie będę tęsknić, A jesień bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja lubię jesień Krysiu, byle była "złota" :)
      Dziękuję Ci serdecznie i równie serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  13. Ewuniu, trudną zagadkę zadałaś, bo oba pudełeczka są piękne, każde w swoim rodzaju i naprawdę trudno wybrać. Ale chyba skłaniam się ku pierwszemu - bardzo podoba mi się efekt spękań i niebieska kolorystyka.
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Małgosiu, jednak niebieskie róże górą!
      Serdeczności :)

      Usuń
  14. Piękne rzeczy tworzysz kobietko :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Oba pudełka piękne, ale mnie zdecydowanie bardziej uwiodło to drugie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu, miło mi to słyszeć.
      Cieplutko pozdrawiam :)

      Usuń
  16. Mnie zachwyciły oba ! Pierwsze romantycznym klimatem ,drugie klimatem retro :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście są bardzo różne :) Dziękuję Ewciu i przesyłam serdeczności.

      Usuń
  17. Oba pudełka świetne. Jednak pierwsze bardziej mi się podoba. Są róże i niebieskie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Tereniu i serdecznie Cię pozdrawiam.

      Usuń
  18. Sprzątam bardzo podobnie, tylko w postanowieniach chętnie pozbywam się przydasi:-) A pudełeczka wyszły ślicznie ale to drugie jak dla mnie ciekawsze bo takie... nieoczywiste i oryginalne. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Oleńko i również cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  19. Ewuniu oba pudełeczka są świetne , choć jednak to drugie bardziej w moich klimatach . Podziwiam Cię za to gromadzenie ścinków i późniejsze ich wykorzystanie. Świetnie potrafisz to zrobić. Nikt by nie pomyślał, że to ścinki. A ze sprzątaniem mam bardzo podobnie :-) Mało kiedy udaje mi się wyrzucić cokolwiek.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś nie lubię nic wyrzucać :) Dziękuję Anusiu i mocno ściskam.

      Usuń
  20. Ja tam za upałami tęsknic nie będę. To lato wyjątkowo mi dokuczyło. Pudełeczka śliczne są, ale zdecydowanie pierwsze. Zdecydowanie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze jestem niezdecydowana :) Upałów nie lubię ale za latem będę tęsknić.
      Dziękuję Madziu i przesyłam serdeczności.

      Usuń
  21. Pudełeczka śliczne. Różane jest romantyczne. Drugie jest ciekawe z tym chaosem, ale fajnym chaosem. Bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam Ewuniu serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję Anulko i serdecznie przytulam :)

      Usuń
  22. To wspaniałe, Ewuniu, że ich nie wyrzuciłaś i dałaś im piękne, drugie życie.
    Oba pudełka zachwycają, ale mnie zdecydowanie urzekł retro klimacik.
    Serdeczności przesyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja lubię takie retro, zresztą sama już jestem retro :)))
      Dziękuję Iwonko i cieplutko Cię pozdrawiam.

      Usuń
  23. Piękne pudełeczka .Efekt spękań zawsze przyciąga moją uwagę jednak wybieram drugie pudełeczko .Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak? No to jestem trochę zaskoczona ale pozytywnie :)
      Dziękuję Grażynko i mocno Cię ściskam.

      Usuń
  24. Wspaniałe pudełeczka!!! Mnie zauroczyły róże!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Dorotko, bardzo dziękuję.
      Serdeczności :)

      Usuń
  25. Pudełko przepiękne i ten kolor to drugie też śliczne,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elu i również pozdrawiam bardzo ciepło.

      Usuń
  26. Ewuniu też tak mam i ostatnio też wzięło mnie na decoupage i mediowanie.
    Twoje pudełeczka są fantastyczne każde inne,każde mo w sobie to coś.
    Jednak dzisiaj te różyczki do mnie przemawiają,są jak żywe, cudne pudełko.
    Serdeczności zostawiam najmilsze Ewuniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Małgosiu i przesyłam serdeczne uściski :)

      Usuń
  27. Oba pudełeczka bardzo romantyczne. Nie umiem wybrać tego numer jeden, jedno i drugie ma swój urok. I dobrze, że pozwoliłaś im pozostać w nowej szacie. Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja cieszę Alinko :) Ślicznie Ci dziękuję i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  28. Beautiful boxes, Ewa. Kisses, my friend.

    OdpowiedzUsuń
  29. Zakochałam się w błękitnym. Chociaż to nie moje kolory to pudełko jest cuuuuudne!

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.