czwartek, 20 września 2018

Na rocznicę ślubu

Witam Was kochani bardzo ciepło.
Każda rocznica ślubu to małe święto dla małżonków, przynajmniej tak powinno być. Z każdym kolejnym rokiem przybywa nam wspólnych wspomnień - czasem radosnych a czasem i smutnych, jak to w życiu. Niedawno przypadł mi zaszczyt wykonania kartki dla pary, która obchodziła swoją 40 rocznicę ślubu. Mam nadzieję, że udało mi się sprawić szczęśliwym małżonkom odrobinę radości.
Kartka prezentuje się tak:
To kartka sztalugowa.
Do kartki zrobiłam też stosowne pudełeczko, tak jest o wiele bardziej elegancko :)
A Wam jak się podoba?
Jutro już piątunio więc pomimo zapowiadanego ochłodzenia życzę Wam miłego weekendu!

40 komentarzy:

  1. Śliczny komplecik! Piękne kwiatuszki i urocze ptaszki .
    A ażury w tle jak zawsze zachwycają :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu, to bardzo miłe. I ja pozdrawiam Cię serdecznie :)

      Usuń
  2. Przepiękny komplecik Ewuniu.:) Wszystko perfekcyjnie dopracowałaś. Serdeczności.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny komplecik , a powiem szczerze , też kilka miesięcy temu miałam taką rocznicę, niestety kartki nie dostałam, moje dzieci uraczyły nas słodkim tortem i pięknym bukietem , w dziedzinie rękodzieła nie poszły w moje ślady, za to we wnukach widzę jakiś potencjał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To piękna rocznica Tereniu, my obchodzimy w tym roku 36 ale kartki też się nie spodziewam :) Najważniejsze, że bliscy pamiętają.
      Serdecznie dziękuję za miły komentarz i cieplutko Cię pozdrawiam.

      Usuń
  4. Przepiękny zestaw! Jubilaci na pewno będą zachwyceni! Ewuniu, przygotowałaś im cudeńko :-) Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że się spodobało :)
      Dziękuję Andrzejku i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  5. Nie no, jak dla mnie ten komplecik jest cudowny. Obdarowani nim będą mieli cudowną pamiątkę z tej wyjątkowej rocznicy. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolinko i również cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  6. Przepiękny komplecik na fantastyczną rocznicę :>) Kwiatyjak żywe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały komplet! Przepiękne kolory i cudne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam Twoje kartki "na żywo" i patrzeć na nie to wielka przyjemność. Ta też jest piękna, elegancka i ładnie opakowana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi bardzo miło Ewuniu, dziękuję Ci z całego serca.
      Przesyłam uściski :)

      Usuń
  9. Ewuniu! Bardzo Śliczna i Elegancka karteczka - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu i również serdecznie Cię pozdrawiam.

      Usuń
  10. Ewuniu śliczna jest, foamiranowe kwity to mistrzostwo , są cudowne i no oczywiście nie mogło zabraknąć zawijasków. Jak dla mnie extra!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, zawijaski zdecydowanie muszą być :)))
      Miłego weekendu!

      Usuń
  11. Ewuniu, przepiękny komplecik stworzyłaś na piękna rocznicę, będzie wspaniałą pamiątką. Cudowne kwiaty i ta klateczka z małymi ptaszkami.
    Miłego weekendu, kochana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu. Tobie również życzę miłego, weekendowego wypoczynku :)

      Usuń
  12. ależ cudowny zestaw, kwiaty są obłędne :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu i przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

      Usuń
  13. Ewuś masz racje-w obecnych trudnych czasach, każda rocznica to święto, ale też i zaskoczenie, no bo kiedy to przeleciało :D
    a kartka piękna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja się dziwię co roku :)))
      Dziękuję Renatko i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  14. Cudowny komplecik ,piękne kolorki i urzekające kwiaty .Ostatnio też ozdabiam do karteczek pudełeczka .Pozdrawiam Ewuniu .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Grażynko. Podobno ładne opakowanie to połowa sukcesu :)
      Miłej niedzieli!

      Usuń
  15. Rubinowe gody... piękna rocznica i jak na taka przystało stworzyłaś cudowny komplecik.
    Pozdrawiam Ewuniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu i również serdecznie Cię pozdrawiam.

      Usuń
  16. Wspaniałą pamiątkę przygotowałaś Ewuniu! Dostojna kartka na dostojną rocznicę. Przesyłam uściski:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Milo mi Alinko, serdecznie dziękuję i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  17. Wow!!!!!!!!!!!! This is PERFECT, Ewa. I love these pretty flowers. Kisses, my friend.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Mia i serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  18. Cóż mogę napisać tylko to że komplecik jest rewelacyjny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Arletko i przesyłam serdeczne pozdrowienia.

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.