piątek, 28 września 2018

Trochę decu

Witam Was serdecznie w najfajniejsze popołudnie w tygodniu.
Ostatnio były same kartki więc dziś mała zmiana z odrobinką decoupage.
Jakiś czas temu będąc na zakupach zauważyłam świetną, drewnianą skrzyneczkę. Jest dość duża bo ma 33 x 22 cm i jest podzielona na sześć części. W dodatku cena była dziwnie niska więc natychmiast ją kupiłam. Chciałam wziąć dwie ale ta niestety była ostatnia. Od razu pomyślałam o różnych preparatach, które lubię mieć na biurku - idealna sprawa. A że nie przystoi, żeby stała taka "goła" to zaraz zabrałam się za ozdabianie.
Wybrałam decu z użyciem serwetek, bez żadnych dodatkowych zdobień. Wnętrze zabejcowałam i nałożyłam jedną warstwę lakieru.
Poszło szybko i sprawnie a skrzynka po zapakowaniu wygląda tak:
Teraz mam wszystko pod ręką i łatwiej utrzymać porządek na biurku :)
Bawiąc się klejem i serwetkami ozdobiłam sobie jeszcze dwie kolejne butelki na naleweczki. Muszę się Wam pochwalić, że orzechóweczka wyszła ekstra. Podobno najlepsza będzie za kilka miesięcy ale już smakuje znakomicie. Nastawiłam też jeżynówkę i pigwówkę a także winko z czarnych winogron, które w tym roku bardzo obrodziły. Po raz pierwszy robię też ocet jabłkowy. Nie wiem jeszcze czy mi się uda bo to dość długi proces ale chyba wszystko przebiega poprawnie. Skoro natura tak hojnie nas w tym roku obdarowała to trzeba to wykorzystać :)
Wracając do decu, oto kolejne flaszeczki:
Miłego weekendu kochani!

45 komentarzy:

  1. Ale świetne butelki, bardzo mi się podobaja :) organizer pierwsza klasa. Uwielbiam Twoje prace, taka różnorodność :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Aguś :) Zawsze robię kilka prac jednocześnie i to w różnych technikach, jakoś trudno mi się zdecydować na jedną.
      Gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  2. Jakie śliczności Ewuniu..., ale zdecydowanie skrzyneczka skradła moje serce, a do tego jak wszystko pięknie uporządkowane.:) Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu. Jestem bardzo zadowolona z tej skrzyneczki, jest bardzo pojemna i wygodna w użyciu. Miłego weekendu :)

      Usuń
  3. Skrzyneczka rewelacyjna! Pomysł + zdolności i można mieć oryginalny przybornik. Buteleczki świetne, a zawartość na pewno jeszcze lepsza;)
    Pozdrawiam Ewuniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Aniu i również gorąco pozdrawiam!

      Usuń
  4. Przepiękne pudełko! Ale masz dużo tych różnych farb, klejów i innych flakoników. A tak a propos flakoników... Flaszeczki śliczne :-) Bardzo mi się podobają. Nieustannie podziwiam Twój talent Ewuniu! Serdeczności, miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Andrzejku, serdecznie dziękuję i również życzę Ci udanego, weekendowego wypoczynku :)

      Usuń
  5. Ewuniu! Skrzyneczka Wspaniała, Super porządek masz teraz, Buteleczki Przeurocze, Naleweczki z takich butelek będą jeszcze smaczniejsze - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nazbierało mi się trochę tych słoiczków i buteleczek, fajnie mieć wszystko w jednym miejscu :) Dziękuję Krysiu i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  6. Ewuniu, świetnie zaadoptowałaś skrzyneczkę - wyszedł piękny i bardzo praktyczny przybornik na wszelkie przydasie. U mnie ostatnio na odwrót, więcej decu a mniej kartek, ale już niedługo się to zmieni, wszak świąteczny sezon za pasem i będą potrzebne bożonarodzeniowe karteczki :-)
    Dziękuję za sympatyczne wizyty u mnie, przesyłam moc uścisków i pozdrowień :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od dawna podziwiam Twoją kreatywność Halinko, masz wspaniałe pomysły :) Ja robię wszystko jednocześnie - zależy na co mam w danym momencie ochotę.
      Dziękuję Ci za miły komentarz i mocno ściskam!

      Usuń
  7. Ooo, taki organizer to jest bardzo fajny pomysł :) A buteleczki są czaderskie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Och, jak by mi się przydało takie pudełko, buteleczki extra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Tereniu, że Ci się podoba :)
      Pozdrawiam Cię serdecznie i bardzo ciepło!

      Usuń
  9. Decu jest cudowną techniką plastyczną. Żałuję, że nie mam ku niemu zdolności. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest trudna technika Karolinko, może powinnaś spróbować?
      Dziękuję za miły komentarz i gorąco pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Fantastyczne prace. Teraz wszystko ma swoje miejsce i to jakie miejsce. Zachwycam się tą butelką z panienką. Kojarzy mi się z klimatem Persji, alladyna i te sprawy. hehe Boska. :) Przytulam bardzo serdecznie. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Agnieszko i również serdecznie przytulam :)

      Usuń
  11. Świetny pomysł na ozdobny organizer .Piękne serwetki wybrałaś i wspaniale wyszły Twoje prace.
    Winko lub naleweczki w tak zdobionych buteleczkach smakują jeszcze bardziej , to prawdziwe zaproszenie by degustować się trunkami .Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że większość tych trunków rozejdzie się po rodzince, ozdobna butelka będzie dodatkowym atutem drobnego upominku.
      Dziękuję Grażynko i mocno Cię ściskam.

      Usuń
  12. cudne prace, przepiękne wzory i fajna metamorfoza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Madziu :) Cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  13. Taki organizer to świetna sprawa, pozwala zapanować nad artystycznym chaosem;-) Ślicznie go ozdobiłaś, wygląda bardzo romantycznie. Żałuje czasem, ze mnie do decu zupełnie nie ciągnie, bo też mam skrzyneczki różnej maści uzbierane ale ciągle surowe i czekające na swój moment. Pozdrawiam niedzielnie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Oleńko. Zbieraj skrzyneczki bo to prawdziwe skarby. Kiedyś nie robiłaś też kartek a teraz owszem. Kto wie co czas przyniesie :)
      Przesyłam uściski.

      Usuń
  14. Nienaganny porządek, chciałabym tak mieć!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ach! Ewciu- jak zwykle piękne prace :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Ewciu, wspaniały organizer pomagający uporządkować rożne drobiazgi. Bardzo podobają mi się butelki, zwłaszcza ta z reprodukcją A. Muchy.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja bardzo lubię Muchę :) Dziękuję Małgosiu i przesyłam uściski.

      Usuń
  17. Ewuniu ale supr skrzyneczkę sobie zrobiłaś. Sama skrzyneczka bardzo ładnie się prezentuje a do tego jeszcze porządek jak się patrzy. Samo zdjęcie skrzyneczki nie pokazywało tak jej rozmiarów, mimo że napisałaś jaka jest duża, ale dopiero na zdjęciu z przydasiami widać że jest na prawdę spora. No i te śliczne buteleczki, pięknie sobie Ewuniu wszystko ozdabiasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo pakowna skrzyneczka a mimo to nie zajmuje zbyt wiele miejsca. Cieszę się Lidziu, że Ci się podoba. Dziękuję za przemiły komentarz i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  18. Pięknie ozdobiłaś pudełko i butelki. Preparaty do decou mają fajne miejsce, a naleweczki w ciekawych opakowaniach też lepiej smakują. Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Alinko i przesyłam serdeczne uściski.

      Usuń
  19. O i już Ci Ewuniu zazdroszczę tego porządku na biurku😁
    Skrzyneczak jak zawsze ozdobiona gustownie i delikatnie, to cała Ty, wszystko potrafisz dobrze dobrać .
    Też w tym roku zrobiłam nalewkę z pigwowca i wiśni,smakują wybornie.
    Buteleczki fantastyczne.
    Buziaki zostawiam 😚😚😚

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wiśnie w tym roku przespałam ale za rok to nadrobię :)
      Dziękuję Małgosiu za sympatyczny komentarz i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  20. Cześć Ewciu :) hm... świetne pudełeczko Ci wyszło i tak sobie myślę, że też powinnam mieć taki niezbędnik... ale wiadomo... szewc bez butów chodzi...
    butelczyny też mi się bardzo spodobały
    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem coś o tym Joasiu :) Czasem jednak trzeba pomyśleć i o sobie.
      Ślicznie dziękuję i serdecznie Cię pozdrawiam.

      Usuń
  21. Witam Cię Ewuś rewelacyjne pudełeczko a flaszeczki cudowne pozdrawiam buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne buteleczki i organizer :-) Czyżbyś już się zaczęła grzać nalewkami ;-)
    Czy to raczej z ciekawości :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero zlane więc trzeba trochę poczekać :) Oczywiście degustacja już była i jak na pierwszy raz wyszły znakomicie.
      Serdeczności Ewciu!

      Usuń
  23. Jesteś Ewuniu szczęściarą, że posiadasz pracownię. Możesz w niej "poszaleć", a ja robiąc cokolwiek muszę się rozkładać w salonie. Organizer świetny, jak to można sobie umilić porządkowanie wkładając rzeczy w takie cacuszko:)
    Butelki też ładniutkie!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.