niedziela, 23 września 2018

Zapomniałam...

Witajcie kochani.
Zapomniałam, że zrobiłam  kartkę na wyzwanie u Ulci. Miałam ją pokazać już w poprzednim poście i zapomniałam. Schowałam do pudełka i tyle :) Pochłonął mnie kolejny pomysł i moje myśli krążą już w innym temacie. Wrzucam ją więc szybciutko bo ... znowu zapomnę :)
Dziś trochę mało optymistycznie to wygląda bo nie dość, że zrobiło się zimno i ponuro, w powietrzu wisi deszcz a od zachodu z prędkością 120 km/godz pędzi jakaś wichura to ja tu jeszcze śniegiem rzucam - tak wyszło, wybaczcie.
Karteczka jest prosta, wykonana według wrześniowej mapki.
Baza tradycyjnie z odzysku, bombeczka w stylu Iris Folding, samotny foamiranek i kawałki przeźroczystej, plastikowej rurki jako namiastka sopelków :)
I mapka:
Mimo wszystko kochani życzę Wam miłego, niedzielnego wypoczynku :)

50 komentarzy:

  1. Ewuniu wspaniała karteczka !Idealnie dobrałaś dodatki i połączyłaś w jedną całość.
    Nie ma tu wiele zdobień ,falbanek i błyskotek i jest mniej pracy dla rąk ale myślę ,że w tym tkwi urok i styl tej kartki .Podoba mi się bardzo mimo ,że takich prac u mnie jest znacznie mniej .Jestem bardzo ciekawa nowych pomysłów .Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mapka była bardzo prosta więc postanowiłam podejść do tematu minimalistycznie - to ciekawa odmiana :) Dziękuję Grażynko i cieplutko Cię pozdrawiam.

      Usuń
  2. Fabulous design, Ewa. Great card, my friend. Kisses!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba ta kartka! Kolorystyka i wykonanie na 6+ :) Fajnie zastąpiłaś papierowe słomki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewciu za tak wysoką notę :) Przesyłam uściski.

      Usuń
  4. Cudna praca, widać ogrom pracy włożony w wykonanie karteczki. Serdeczności Ewuniu.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie Madziu to nie było przy niej zbyt wiele pracy bo to prosta kompozycja. Tym bardziej mi miło, że się podoba.
      Dziękuję i mocno ściskam.

      Usuń
  5. Dobrze, że ją pokazałaś bo jest piękna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała interpretacja mapki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Uleńko, że Ci się podoba, serdecznie dziękuję!

      Usuń
  7. Ewuniu, piękna zimowa kartka, a jakie fajne sopelki.
    Ściskam ciepło - na przekór pogodzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu. I ja Cię ściskam bardzo ciepło - na przekór pogodzie :)

      Usuń
  8. kartka mimo chłodu na dworze bardzo ciepła, swiąteczna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Tereniu, że Ci się podoba :)
      Serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  9. Piękna karteczka. Świetna kompozycja a bombka w bieli rewelacyjna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Tereniu - dziękuję i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  10. Świetna karteczka, fajnie wygląda bombka a kwiatek wspaniały. Kolorystycznie papiery fajnie współgrają z resztą. Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję Agniesiu i mocno ściskam :)

      Usuń
  11. Ależ mi się podoba ta bombka :) fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna kartka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agatko i również serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  13. Uwielbiam taką "prostotę" ale to już wiesz:-) no i ta bombka wygląda ślicznie w takiej oprawie. U nas gwałtowna wichura przeszła wczoraj i pozamiatała mi kwiaty doniczkowe w ogrodzie, dziś też ma wiać w nocy, no i już leje niemiłosiernie. Cóż jesień... Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Źle się dzieje w pogodzie, na szczęście u nas na razie bez zniszczeń :)
      Miło mi Oleńko, że podoba Ci się moja karteczka.
      Serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  14. Świetna karteczka Ewuniu,wspaniale zinterpretowana mapka :)
    Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniała kompozycja Ewuniu. Najbardziej podoba mi się bombka. Ta mapka na pewno jest bardzo przydatna. Aha, na drugim miejscu kwiatek - prześliczny :-) Całość jak zawsze elegancka :-) Serdeczności Ewuniu, spokojnego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Andrzejku, bardzo mi miło :) Tobie również życzę spokojnego tygodnia.

      Usuń
  16. Śliczna karteczka!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Ewuniu! Prześliczna Karteczka - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu i również serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  18. Ewuniu, ta bombka jest jak wisienka na torcie - sama w sobie przyciąga wzrok i gra tu pierwsze skrzypce. Podziwiam za umiejętnie stworzony minimalizm - bardzo elegancki, wysmakowany,efektowny. Pozdrawiam cieplutko i dużo słonka życzę :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do minimalizmu motywuje mnie konieczność kopertowania kartek świątecznych :)
      Dziękuję Halinko i serdecznie Cię pozdrawiam.

      Usuń
  19. Ewuniu,przepiękna karteczka :)
    W dodatku stworzona techniką,która sprawia mi wiele problemów,jednak Tobie wychodzi rewelacyjnie :)
    Pozdrawiam miło w te jesienne dni :)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja polubiłam Iris Folding i dzięki tej technice mogę wykorzystać ścinki.
      Cieszę się Ilonko, że Ci się podoba :)
      Przesyłam uściski.

      Usuń
  20. Ewuniu karteczka jest cudna,elegancka i delikatna.Przepiękna 😍 dobrze, że o niej sobie przypomniałaś.
    Serdeczności zostawiam najmilsze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu i również serdecznie Cię pozdrawiam :)

      Usuń
  21. I love the decorations that you used for this card. These are some great colors that you used. Thanks for the share, have a fantastic rest of your day. Keep up the posts.

    World of Animals

    OdpowiedzUsuń
  22. Jest delikatna i taka śnieżna... Bardzo ładna karteczka.
    Okazuje się Ewuniu, że dawno tutaj u Ciebie nie byłam, a szkoda , bo pokazujesz piekności!@

    OdpowiedzUsuń
  23. Rewelacyjnie wykonana karteczka! :)

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.