piątek, 23 listopada 2018

Kartka malowana

Witam Was serdecznie w piątkowe popołudnie.
Na wielu blogach zrobiło się już świątecznie :) Faktem jest, że czas płynie szybko i już za miesiąc będziemy się przygotowywać do wigilii. Trudno w to uwierzyć, prawda?
Swoje kartki świąteczne robiłam przez cały rok. Dzięki zabawom u Ani i Uli mobilizowałam się do systematycznej pracy i teraz mam spory karton gotowych kartek. Z jednej strony jestem zadowolona i nie czuję presji uciekającego czasu. Z drugiej strony odrobinkę mi brakuje tego przedświątecznego szaleństwa :) W sprawie świątecznych inspiracji trochę się wypaliłam, mam wrażenie że już nic oryginalnego nie jestem w stanie stworzyć a powielanie pomysłów mnie nie bawi. To zapewne minie, jak wiele moich nieprzewidywalnych nastrojów. Tymczasem jednak szukam czegoś nowego, eksperymentuję i chyba sama nie wiem czego chcę. Może to pogoda na mnie tak działa, a może to tylko spadek formy spowodowany chorobą.
Z tego niezdecydowania powstało coś "pomiędzy", namalowałam sobie kartkę świąteczną. No bo czemu nie?
I co myślicie o takiej formie kartki świątecznej?
Miłego weekendu kochani!

60 komentarzy:

  1. Ewuniu jestem jak najbardziej za taką formą kartki,uwielbiam Twoje prace.
    Ponieważ sama nie robię kartek,albo robię ich zdecydowanie okazjonalnie,to wyobraź sobie że kupiłam właśnie kilka z Mateńką z Dzieciątkiem,niby prosta,ale jak wymowny przekaz,tak jak Twoja przepiękna karteczka.
    Ściskam mocno Ewuniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Małgosiu, dziękuję Ci za ciepłe słowa i serdecznie przytulam :)

      Usuń
  2. Przecudna karteczka Ewuniu. Bardzo podobają mi się motywy religijne, a taka ręcznie malowana jest niezwykle wyjątkowa. Dobrego weekendu Ewuniu.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu. Tobie również życzę dobrego weekendu :)

      Usuń
  3. Cudo prawdziwe, Ewuniu! Podziwiam talent!
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję Danusiu i przesyłam serdeczności!

      Usuń
  4. Dużo zdrówka Ci życzę, a pomysł na malowaną kartkę jest świetny :).

    Cudnie swoją wymalowałaś :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Agnieszko i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  5. Piękna, tę Maryjkę właśnie robiłam w pergaminie ja też mam kiepski humor ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to witam Cię Tereniu w klubie smutasów :) Mam nadzieję, że sobotni poranek przyniesie więcej radości.
      Bardzo lubię ten obrazek Maryjki i czasem do niego wracam.
      Dziękuję i przesyłam uściski :)

      Usuń
  6. Przepiękna, zachwycająca kartka z motywem religijnym. Ja bym ją oprawił i powiesił jako obrazek w domu. Mam podobną Bozię, ale nie taką ładną. To pamiątka I Komunii Świętej :-) Serdeczności Ewuniu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dość popularny wizerunek, jedna z najpiękniejszych Maryjek z dzieciątkiem jakie widziałam. Dziękuję Andrzejku i serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Piękna kartka! I tak bardzo pozytywnie zazdroszczę Ci Ewciu takiego wspaniałego talentu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu za ciepłe słowa i przesyłam uściski :)

      Usuń
  8. Mnie Twoje malowane prace zawsze zachwycają :-) Piękna kartka ,pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Ewciu, dziękuję! I ja cieplutko Cię pozdrawiam.

      Usuń
  9. Ewuniu jak ja uwielbiam te Twoje malunki. Mateńka z dzieciątkiem jest przecudowna. Wspaniała karteczka, taka inna, taka radosna. Taką karteczkę to tylko w ramkę oprawić bo do szuflady po świętach żal byłby schować:-) Mam nadzieję że czujesz się już lepiej. Zdrówka dużo życzę i miłego weekendu kochana:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Agniesiu, że Ci się podoba moja kartka - bardzo dziękuję.
      Czuję się już lepiej, w poniedziałek wracam do pracy. Wystarczy już tego leniuchowania :) Miłej niedzieli!

      Usuń
  10. Ewuniu! Przepiękna i Oryginalna karteczka, Masz Wspaniałe pomysły które Pięknie realizujesz - Pozdrawiam Serdecznie i zdrówka Życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Krysiu i również gorąco Cię pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Co myślę ? kartka jest wyjątkowa , piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ewuniu, jestem zachwycona Twoją kartką - pięknie oddałaś czułość Matki przytulonej do główki Dzieciątka.
    Serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu i serdecznie przytulam :)

      Usuń
  13. O jenysiu cudna kartka, jak najbardziej jestem za :) Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ewuniu ja jestem zachwycona Twoją kartką. Tyle w niej miłości i dobroci.....
    Ściskam mocno...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Agatko i równie mocno ściskam :)

      Usuń
  15. Niezwykła, piękna, serdeczna...

    OdpowiedzUsuń
  16. Łooo, ale ekstra. Ewuniu jesteś niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zaskoczyłaś mnie totalnie- kartka jest genialna, niesamowicie pracochłonna ale obdarowany na pewno doceni ilość pracy i serca w nią włożone
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie mi miło podarować ją komuś wyjątkowemu :) Dziękuję Reniu za ciepłe słowa i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  18. Piękna karteczka !Kartki ręcznie wykonane są wyjątkowe , a Twoje własnoręcznie namalowane jedyne i niepowtarzalne .Mam małe kolekcje zbieranych kartek , kartki ręcznie malowane to perełki -miałaś wspaniały pomysł .Życzę dużo ,dużo zdrówka .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Grażynko. Jestem już "na chodzie", mam nadzieję że choroba szybko nie wróci. Buziaczki :)

      Usuń
  19. Cudnie Ewuniu, jestem zachwycona Twoją pracą - przyznam że nigdy nie tworzyłam kartek w ten sposób a w Twoim wydaniu ten styl wygląda obłędnie. Jestem pod ogromnym wrażeniem :-) Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Halinko :) Zrobienie takiej kartki zabiera sporo czasu ale od czasu do czasu przydaje się zmiana. Cieplutko Cię pozdrawiam.

      Usuń
  20. Cudowna Matka Boska. Prawie jak z obrazu. Śliczna

    OdpowiedzUsuń
  21. Chciałabym tak malować :)brawo!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Przecudowna kartka.A jak zdrówko? Szybko wracaj do zdrowia buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Arletko! Zdrówko raczej w porządku, dziś byłam już w pracy :)
      Buziaczki.

      Usuń
  23. Wyczarowałaś uroczą karteczkę! Podziwiam Twój kunszt w malowaniu i karteczkowaniu!!! Serdeczności przesyłam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Alinko, ślicznie dziękuję za cieple słowa i gorąco pozdrawiam :)

      Usuń
  24. Ewuniu,brak mi słów,coś pięknego !!!
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję Marylko i serdecznie Cię przytulam :)

      Usuń
  25. |Jeżeli tak wygląda Twoje wypalenie to sobie w nim zostań. Ewa kartka jest cudowna, jedyna i niepowtarzalna. Nikt takiej drugiej mieć nie będzie. Jak dla mnie mistrzostwo świata.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :) Jak mam doła to chwytam za pędzel - zawsze pomaga!
      Przesyłam uściski.

      Usuń
  26. Cudowna karteczka!!! Przesyłam serdeczności:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dorotko i serdecznie Cię pozdrawiam.

      Usuń
  27. Takie dołki Ewuniu miewają najwięksi artyści. Własnie podczas nich powstają największe dzieła. Piękna kartka. Widać w niej Twoją duszę i serce. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze mnie żaden artysta Haneczko ale dołki miewam, jak każdy :)
      Ślicznie dziękuję i serdecznie przytulam.

      Usuń
  28. Bardzo fajna kartka! Pięknie namalowałaś. Rozumiem Cię, bo też nie lubię się powtarzać.
    Pozdrowienia:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Najciekawsze jest wymyślanie czegoś nowego, to najlepsza zabawa :)
      Cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  29. najcenniejsza!
    włożyłaś w to kawałek serca i duszy <3

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.