piątek, 16 listopada 2018

Z kuferka prababci :)

Witam Was cieplutko!
Mam ostatnio fazę na postarzanie wszystkiego co mi wpadnie w ręce. Strzępię sobie, miętolę i chlapię wykorzystując przy okazji pozornie nieprzydatne kawałki papieru. W taki właśnie sposób powstała kolejna kartka świąteczna, tym razem według mapki zaproponowanej na listopad przez Ulcię.
Mapka wygląda tak:
Troszkę ją zmodernizowałam - prostokątne warstwy ułożyłam niesymetrycznie i dodałam tag z życzeniami. Mam nadzieję Uleńko, że takie zmiany nie zdyskwalifikują mojej pracy?
Ciekawa jestem czy lubicie taki styl?
Ściskam Was mocno i życzę wszystkim udanego weekendu :)))

69 komentarzy:

  1. Bardzo mi sie podoba :) przeurocza praca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewuniu,Ty to jak już coś zrobisz,to aż dech w piersi zapiera,kartka jest śliczna,ten tag bardzo do niej pasuje :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Marylko za ciepłe słowa i gorąco pozdrawiam!

      Usuń
  3. Prześliczna kartka Ewuniu! Dzieciaczki są takie słodkie... i takie zaspane jak ja dzisiaj ;-) Serdeczności :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja również :))) Pogoda smętna i przygnębiająca więc nic dziwnego.
      Dziękuję Andrzejku i serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  4. Urocz karteczka :) Wspaniała interpretacja mapki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Uleńko, że Ci się podoba :)))

      Usuń
  5. Na jak nie lubimy, jak lubimy, zwłaszcza w Twoim wykonaniu !! Ewa cudna ta kartkę, grafika rewelacyjna . Bardzo lubię dzieci na kartkach świątecznych.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja również :) Dziękuję Anusiu i przesyłam uściski.

      Usuń
  6. Swietnie Ci Ewuniu wyszło to miętolenie i gniecenie. Karteczka jest przepiękna. Miewasz genialne pomysły. Ta grafika, warstwy i dodatki cudnie skomponowane. Buziaczki Ewuniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Haneczko, bardzo dziękuję i gorąco Cię pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Poraz kolejny zaskoczenie z tych pozytywnych, bo kartka wygląda świetnie, jest bardzo niepowtarzalna i bardzo ciepła , bo na nich są dzieciaczki. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elu, cieszę się że i Ty lubisz takie klimaty.
      Miłego weekendu :)

      Usuń
  8. Ja bardzo lubię gnieciony papier :-) Świetna, bogata w detale kompozycja :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewciu! Taki papier łatwo się robi, tanim kosztem można stworzyć dowolną kompozycję. Cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  9. Ewciu, niesamowite jak z pozornie zwykłych rzeczy potrafisz stworzyć prawdziwe dzieło sztuki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki recykling daje najwięcej satysfakcji :))) Dziękuję Ewuniu!

      Usuń
  10. Bardzo oryginalna i zachwycająca praca! Taki klimacik jest mi niezmiernie bliski.
    Pozdrawiam i odpoczynku weekendowego Ci życzę:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alinko i wzajemnie - udanego weekendu :)

      Usuń
  11. Ewciu, bardzo lubię taki styl, jest w nim coś urokliwego i chwytającego za serce. Podziwiam Twoją piękną kartkę.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  12. prześliczna kartka pozdrawiam buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  13. Urocze maluszki, śliczna karteczka Ewuniu.:) Przesyłam moc serdeczności.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ewuniu! Przeurocza karteczka ,Grafika jest Cudowna - Pozdrawiam Cieplutko i miłego weekendu życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Krysiu i wzajemnie - miłego weekendu!

      Usuń
  15. Jesteś Artystką Ewuniu, wspaniała karteczka, a grafika przepiękna!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Aniu, że Ci się podoba :) Dziękuję i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  16. Ewuniu no po prostu rewelacja. Dzieciaczki zaspane są przesłodkie. Karteczka jak ze starych czasów na której widać lata a jednak współczesna. Pięknego weekendu życzę. Serdecznie pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się, żeby kartka wyglądała jak z kuferka prababci :))) Dziękuję Agniesiu i mocno Cię ściskam.

      Usuń
  17. Rewelacja, karteczka urocza, lubie bardzo takie karteczki z koroneczką sznurkiem itp. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na babcię przystało :))) Dziękuję Violu i cieplutko Cię pozdrawiam.

      Usuń
  18. A ja napiszę szczerze, że nie przepadam za takim stylem. Same strzępienia jak najbardziej tak, ale gniecenie, czy chlapanie to jakoś do mnie nie przemawia. Ale nie powiem, sama kartka świetna, tyle tylko że nie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cenię sobie szczerość Lidziu, dziękuję. Nie ma chyba rzeczy, która podobałaby się wszystkim i dzięki temu świat jest taki różnorodny :)
      Przesyłam uściski.

      Usuń
  19. Prześliczna,lubię kartki w tym stylu.

    OdpowiedzUsuń
  20. Mnie karteczka bardzo się podoba! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Danusiu, ślicznie dziękuję i przesyłam serdeczności :)

      Usuń
  21. Dzieciaki na kartce są słodkie i rozbrajające. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu i również pozdrawiam bardzo ciepło.

      Usuń
  22. piękna delikatna praca - podoba mi się :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Ewuniu bardzo subtelna kartka....lubię takie klimaty...mają w sobie to COŚ:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja tak myślę Agatko, to klimacik ponadczasowy :)
      Serdecznie dziękuję.

      Usuń
  24. Bardzo miła i urocza karteczka Ewuniu .Pęknie połączyłaś dodatki ! Papier w takiej odmianie bardzo mi się podoba .Robiłam podobne doświadczenie z lekko nabłyszczanym papierem- moczyłam go w tuszu i zagięcia kartki utworzyły ciemniejszy wzór siateczki .Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ciekawy pomysł Grażynko, chętnie wypróbuję.
      Dziękuję i mocno Cię ściskam :)

      Usuń
  25. Ewuniu, Twoje kartki są dla mnie niedoścignionym wzorem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Kasiu, że Ci się podobają :)
      Przesyłam serdeczne uściski.

      Usuń
  26. Urocza karteczka!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dorotko i również serdecznie Cię pozdrawiam.

      Usuń
  27. Ewuniu - efekt miętolenia jest niesamowity - bardzo mi się podoba pomysł na tę karteczkę jak i samo wykonanie :-) Pozdrawiam cieplutko z odrobinę już zaśnieżonego Krakowa :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Halinko - wiem, że i Ty lubisz recyklingowe prace. U nas też już troszkę posypało. Buziaki :)

      Usuń
  28. Śliczne Ci wyszło :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolinko i również cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  29. Niesamowity efekt daje taki wygnieciony papier! Kartka super!

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajnie sobie pomiętoliłaś:) Dzięki temu miętoleniu i chlapaniu masz oryginalną karteczkę!
    W główce Twojej pełno pomysłów, tylko naśladować taką energię twórczą:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczna!! naprawdę zjawiskowa!

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo dziękuję Natalko :)

    OdpowiedzUsuń
  33. fajna faza!
    jak ze starej książki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciągnie mnie ostatnio do staroci, ciekawe dlaczego :)))

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.