poniedziałek, 3 grudnia 2018

Czas na wyniki!

Witam Was cieplutko.
Miesiąc z candy zleciał szybciutko i nadszedł moment podania wyników losowania.
Chęć udziału w zabawie zdeklarowało 31 osób.
Według kolejności wpisów lista prezentuje się tak:
1. Agula Aga
2. aa_dorota
3. Barbara Wójcik
4. Klimju
5. Zacisze Lenki
6. kicikicitata
7. ewinka Nowa
8. Alina
9. nawanna
10. skrawek tęczy
11. Robótki Tereski
12. Małgosia X
13. Ela 17
14. inka-art
15. Ewa Bera
16. Anna Iwańska
17. Cytrulina
18. Maryla
19. Czarna Dama
20. Eliza Art
21. aga-craft
22. a-lenka
23. justiti
24. Pawanna
25. Małgorzata B
26. Tesa57
27. Marzena K.
28. Agulek
29. Carpediem
30. raeszka
31. Bożena G.
Losowanie odbyło się w sposób tradycyjny czyli komisyjnie, rodzinnie i z zamkniętymi oczami :)
Szczęśliwy numerek to.......
"9"
Serdecznie Ci Aniu gratuluję!
Przygotowałam też nagrodę - pocieszajkę. Jest to album na zdjęcia.
A wylosowany numerek to.......
"20"
Gratulacje Eluś!
Postaram się jeszcze w tym tygodniu wysłać paczki.
Mam nadzieję, że nikogo nie pominęłam - jeśli tak to reklamację oczywiście przyjmuję :)
Pragnę jeszcze z całego serca podziękować za wszystkie wzruszające komentarze, serdeczne życzenia i ciepłe słowa. To wspaniała motywacja do dalszego prowadzenia bloga. Jestem szczęśliwa, że mogę być częścią tego niezwykłego, blogowego świata.
Ściskam Was bardzo mocno :)))



59 komentarzy:

  1. Gratulacje dla Dziewczyn :-) Dziękuję za zabawę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja dziękuję Ci Ewuniu za udział. Cieplutko pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Gratuluję i dziękuję za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I wzajemnie Elu - dziękuję za Twoją obecność :)

      Usuń
  3. Gratulacje dla dziewczyn i dziękuję Ewuniu za zabawę.
    Piękny album przygotowałaś.
    Buziaki ślę😚

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu i serdecznie przytulam :)

      Usuń
  4. Dziuje Ewuniu za zabawę. Gratuluję Ani. A ja jestem zszokowana, że mnie wylosowałaś i trafił mi się taki śliczny "bonus". Nie spodziewałam się. Ależ się cieszę. Bardzo dziękuję, jestem Twoją fanką i uwielbiam te bardzo ciekawe prace w Twoim wykonaniu. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najwyraźniej los tak chciał :) Gratuluję Ci Eluniu i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  5. Ewa, dziękuję za zabawę.
    Gratuluję zwyciężczyniom i serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja dziękuję Izabelko :) Serdeczności.

      Usuń
  6. Gratulacje dla dziewczyn,a Tobie Ewuniu dziękuję za zabawę :)
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marylko i również przesyłam serdeczności!

      Usuń
  7. Dziękuję za możliwość udziału w zabawie i gratuluję zwyciężczyniom. Warto było 😊
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było mi bardzo miło Alinko, dziękuję i gorąco pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Gratulacje :D
    A albumik jest prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla dziewczyn :) oj blisko było :) dziękuję za zabawę Ewciu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje szczęściarom, a było tak blisko... :)
    A ten album pocieszajka jest fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lidziu za udział i gorąco pozdrawiam!

      Usuń
  11. Gratulacje dla Wygranych i jeszcze raz wszystkiego najlepszego dla ciebie Ewo :-) pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko i również serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  12. Gratuluję Zwyciężczyniom! Piękny albumik w niebieskościach, Ewuniu!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu i przesyłam uściski :)

      Usuń
  13. Nie mogę uwierzyć, będę miała moją ukochaną modraszkę! Dziękuję Ewuniu, bardzo dziękuję:) Chyba po raz pierwszy dziewiątka przyniosła mi szczęście;)
    Gratuluję Eli:) Album przepiękny!
    Pozdrawiam ciepluteńko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie Ci Aniu gratuluję i również ciepluteńko pozdrawiam :)

      Usuń
  14. Gratulacje dla wygranych.
    Ewo, ten albumik naprawdę jest tak intensywnie niebieski, czy tylko aparat spłatał Ci figla?
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolinko. Kolor wyszedł naturalnie, jest intensywnie niebieski :)
      Buziaczki!

      Usuń
  15. Gratuluję Ani i gratuluję Eli. Obie szczęściary. Album jest przecudowny. Tyle pracy i serca. Ewuniu postarałaś się bardzo. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się :) Dziękuję Haneczko i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  16. Ewuniu! Ten Album jest Przeuroczy - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Krysiu, dziękuję i mocno ściskam :)))

      Usuń
  17. Gratuluję Dziewczynom wspaniałych niespodzianek przygotowanych przez Ewę!
    Dziękuję za zabawę i dreszczyk emocji. Serdeczności przesyłam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja dziękuję Alinko za udział w zabawie. Cieplutko Cię pozdrawiam :)

      Usuń
  18. Gratulacje dla dziewczyn.:) Pozdrawiam Ewuniu i ściskam mocno.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu i również mocno ściskam :)

      Usuń
  19. Gratuluje szczęściarom w losowaniu a Tobie Ewuniu dziękuję za zabawę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję zwyciężczyniom, a Tobie Ewuniu - dziękuję za zabawę.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu za wspólną zabawę. Buziaczki :)

      Usuń
  21. Gratulacje :) Niech cieszy oko zwyciężczyni :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję Madziu, że tak będzie :) Serdeczności!

      Usuń
  22. Piękne nagrody- każdy by chciał być wylosowany:-) Gratuluję Wam drogie Koleżanki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Basiu za udział i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  23. congratulation for you.
    greeting- evi erlinda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Evi i przesyłam serdeczne uściski!

      Usuń
  24. gratuluję zwyciężczyni

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję dziewczynom a Tobie Ewuniu za zabawę.
    Album pocieszajka śliczny. Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Agniesiu za wspólną zabawę i serdecznie przytulam :)

      Usuń
  26. Gratuluję wygranej dziewynom!

    OdpowiedzUsuń
  27. Spóźnione ale bardzo szczere gratulacje dla dziewczyn:)
    A Tobie Ewuniu dziękuję za możliwość wspólnej zabawy:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja dziękuję Ci Agatko za wspólną zabawę. Buziaki!

      Usuń
  28. widziałam u Eli, piękny album!

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.