czwartek, 31 stycznia 2019

Na okoliczność imienin

Witam Was serdecznie.
Trudno mi się jakoś ostatnio ogarnąć z czasem więc i w pracowni niewiele się dzieje. Jednak niewiele to nie to samo co nic :) Udało mi się skończyć pewien album, który jest teraz w drodze. Pochwalę się nim jak tylko dotrze na miejsce przeznaczenia bo nie chcę psuć niespodzianki. A dziś kartka okolicznościowa. Powstała na okoliczność imienin pewnej sympatycznej osoby. Niewiele miałam czasu na jej wykonanie więc kompozycja jest dość prosta a ozdabiają ją głównie moje foamiranowe gnieciuszki.
Mam nadzieję, że się spodobała. W komplecie było jeszcze spersonalizowane pudełeczko ale w pośpiechu nie zrobiłam zdjęcia.
Serdeczne uściski dla wszystkich zaglądających :)))

54 komentarze:

  1. Urocza :) kwiatuszki ślicznotki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna i bardzo radosna karteczka ! Twoje kwiaty jak zawsze pachnące , bardzo naturalne , zerwane przed chwilą w ogrodzie .Pozdrawiam cieplutko Ewuniu .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzę o tych w ogrodzie Grażynko i nie mogę się już wiosny doczekać.
      Dziękuję i mocno ściskam :)

      Usuń
  3. Ewuniu, przepiękna kartka, a Twoje gnieciuszki są jej główną ozdobą.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Małgosiu, dziękuję i serdecznie przytulam :)

      Usuń
  4. Piękna, bardzo energetyczna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka śliczna i pięknie ją zdobią te kwiatuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne te Twoje gnieciuszki, Ewuniu i kartka wyszła bardzo radosna, słoneczna.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko i również serdecznie Cię pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Śliczną kartkę zrobiłaś :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podobają mi się kolory ślicznej karteczki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miłe Grażynko, dziękuję i również pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Znakomita karteczka Ewuniu, super florystka z ciebie.:) U mnie też twórczo w styczniu słabo. Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu! Wszystko ma swój czas, może luty będzie bardziej twórczy. Przesyłam uściski :)

      Usuń
  10. Pięknie zwiastują wiosnę!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tam lubię prostotę, nawet bardzo:-) Bardzo mi się podoba ta wiosenno - odżywcza kolorystyka. Muszę zapamiętać to stwierdzenie"niewiele nie znaczy, że nic" bo bardzo do mnie ostatnio pasuje;-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miłe Oleńko, cieszę się że moja karteczka Ci się spodobała.
      Cieplutko pozdrawiam :)

      Usuń
  12. Fantastyczna i bardzo energetyczna karteczka! Serdeczności przesyłam:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ewuś śliczna karta. Pięknie się prezentuje. Jak dla mnie idealne tło, idealnie dobrane kolory i delikatność kwiatów. Bomba. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Haneczko i gorąco Cię pozdrawiam.

      Usuń
  14. Kartka jest bardzo energetyczna !!! Ten żółty kolor - jest radosny jak słońce. Pięknie wykrojony wzór ! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Uleńko, ślicznie dziękuję i przesyłam serdeczności :)

      Usuń
  15. Pięknie wykonana i te superowe kwiatuchy, super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Basiu za ciepłe słowa :)

      Usuń
  16. Ewa śliczna ta kartka i wcale nie taka prosta, wg mnie na bogato. Cieszę się , że przydaje Ci się wykrojnik , poszedł w jedynie słuszne ręce :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię ten wykrojnik, zrobiłaś mi Anusiu wspaniały prezent!
      Dziękuję i cieplutko pozdrawiam :)

      Usuń
  17. Ja się Ewuniu zawsze zachwycam tymi Twoimi kwiatami są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny komplet. Bardzo podoba mi się to zestawienie kolorystyczne i kwiaty. Wykrojnik w tle bardzo oryginalny. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Zosiu i równie ciepło pozdrawiam :)

      Usuń
  19. Ewo, kartka jest idealna. Piękna, bardzo radosna kolorystyka, cudownie dobrana, no i te kwiaty. <3 Masz rację, niewiele nie oznacza nic. :) Już mnie ciekawi ten album. hihi :)
    Cudownego dnia, posyłam serdeczny uścisk, tak bez okazji. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Agnieszko za ciepłe słowa i za ten uścisk, który oczywiście odwzajemniam - tak bez okazji :) Miłego weekendu!

      Usuń
  20. Świetna karteczka! Twoje gnieciuszki same w sobie są cudowną ozdobą!
    Pozdrawiam Ewuniu:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Prześliczna z tymi cudnymi kwiatami! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu i również gorąco pozdrawiam :)

      Usuń
  22. Urocza karteczka piękne kwiatuszki buziaki

    OdpowiedzUsuń
  23. Ewuniu karteczka jest bardzo radosna a kwiatki są urocze i idealnie do niej pasują:)
    Przesyłam uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Agatko i również przesyłam serdeczne uściski :)

      Usuń
  24. Wykrojniki, które zastosowałaś jako tło na karteczce , plus te listki i kwiatuszki wygladają super. Kolorki takie radosne, wiosenne. Aż ciepło się robi na duszy w tę pochmurną i szarą niedzielę. Pozdrawiam cieplutko i życzę pieknego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Eluniu i wzajemnie - udanego tygodnia!

      Usuń
  25. Zapachniało mi wiosną ! Śliczna, delikatna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko namiastka wiosny ale czas płynie :)))
      Dziękuję Ewuniu!

      Usuń
  26. Piękna kartka,takie żywe kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  27. To jest ten paradoks, że czasami mniej znaczy więcej :)
    Pięknie wiosenna karteczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie kiepsko z minimalizmem ale pracuję nad tym :)))

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.