poniedziałek, 22 kwietnia 2019

Świąteczne dary

Witajcie kochani.
Świąteczne dni już prawie za nami, zostało zaledwie kilka godzin. To były dobre dni choć dla mnie nieco wyczerpujące. Mimo wszystko jestem szczęśliwa, że udało się spędzić trochę tego wyjątkowego czasu z najbliższymi.
Mam w końcu chwilkę czasu żeby spokojnie usiąść i przejrzeć dary od Was. Nie do wszystkich blogowych znajomych udało mi się dotrzeć z życzeniami za co przepraszam.
Dziś chcę podziękować wszystkim, którzy o mnie pamiętali. Dziękuję za życzenia mailowe, telefoniczne i te na FB. Szczególnie gorąco dziękuję tym, od których dostałam piękne kartki z życzeniami. Ostatnie z nich wyjęłam ze skrzynki dopiero dziś w nocy, po powrocie do domu. To niezwykłe, bezinteresowne dowody ludzkiej życzliwości. Dotarły pomimo przedświątecznego zabiegania i braku czasu, dotarły pomimo znacznej podwyżki kosztów przesyłek. Jestem ogromnie wzruszona i szczęśliwa z tego powodu. Zapraszam do obejrzenia tych pięknych i niepowtarzalnych kart, które dotarły do mnie od:
- Agniesi
- Agatki
- Alinki
- Ani Iwańskiej
- Arletki
- Basi (Blondi)
- Basi Wójcik
- Eluni (Eliza art)
- Ewci Gawlik
- Grażynki
- Halinki (Inki)
- Jadzi
- Lidzi
- Małgosi Burczyk
- Małgosi X
- Marylki
- Oleńki
- Tereni.
Czyż to nie piękna galeria? Dziękuję z całego serca :)
Mam nadzieję, że i moje kartki dotarły do Was na czas.
Razem z kartkami świątecznymi od Jadzi i Lidzi dostałam też karty do dziennika emerytki. Ogromnie się cieszę ale chwalić się będę jak tylko uda mi się je wkleić i oprawić.
Ściskam Was kochani serdecznie i wciąż jeszcze świątecznie :)))



26 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Tak, jestem bardzo wzruszona :) Serdeczności Basiu!

      Usuń
  2. Piękne karteczki otrzymałaś. I ja dziękuję za te, które dostałam od Ciebie. A za razem przepraszam, że tym razem z pustymi rękami, ale rzeczywistość trochę mnie przerosła.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie szkodzi Karolinko, życzenia na blogu również są miłe.
      Cieplutko Cię pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Ewuniu piękne karteczki dostałaś,o tak poczta polska winduje ceny i pewnie niebawem maile i sms-y znowu będą dominować. Nie ukrywam również przeżyłam szok jak wysyłałam kartki :(
    Poświąteczne serdeczności zostawiam i ściskam mocno Ewuniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłoby szkoda Małgosiu bo tradycja wysyłania kartek i tak odchodzi w zapomnienie. Chyba jednak trzeba będzie powoli ograniczać ilość przesyłek.
      I ja ściskam Cię bardzo mocno :)))

      Usuń
  4. Wow.. ale dużo tych kartek do Ciebie dotarło. Wszystkie piękne i niepowtarzalne i dane od serca.
    Pozdrawiam Ewuniu poświątecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe karteczki dotarły do Ciebie Ewuniu.:) Przesyłam moc serdeczności.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudne kartki do Ciebie przywędrowały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem nimi oczarowana :) Gorąco Cię Ewciu pozdrawiam.

      Usuń
  7. Wspaniała galeria, Ewuniu.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  8. cudne karteczki dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja tak myślę Wandziu :) Cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  9. Wspaniała galeria Ewuniu .Dziękuję za życzenia świąteczne i piękną karteczkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo proszę Grażynko. Serdecznie przytulam :)

      Usuń
  10. piękne kartki :) Serce się cieszy jak takie cuda dostaje, a najbardziej z tego, że inni pamiętają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to bardzo miłe :) Cieplutko pozdrawiam!

      Usuń
  11. Jakie piękne karteczki Ewuniu dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Na blogowych przyjaciół zawsze można liczyć.
      Buziaczki Lidziu :)

      Usuń
  12. Całe mnóstwo pięknych karteczek dostałas :) pozdrawiam poświątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zostałaś obdarowana cudownymi karteczkami, wszystkie są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda Basiu, Twoja również jest śliczna :)
      Buziaczki!

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.