sobota, 11 maja 2019

Kolejny albumik i nie tylko

Witajcie kochani.
Już wkrótce pokażę Wam kolejny wpis w dzienniku emerytki i kolejną śliczną kartę. Dziś jednak ciąg dalszy upominków, które zrobiłam w podziękowaniu za otrzymane karty.
Najpierw niewielki albumik dla Basi Wójcik.
Na okładce jak widzicie wykorzystałam papier gnieciony na mokro według kursiku z ostatniego posta. Okładkę ozdobiłam kwiatami z foamiranu (kursik tutaj) i kolorowym motylkiem zrobionym z użyciem szablonu i szpachlówki - kursik tutaj.
Albumik zawiera dwa rodzaje kart ułożonych na przemian. Jedne pełnią rolę wyłącznie dekoracyjną i służą jako przekładki, różnią się tylko grafikami.
Pozostałe karty służą do wklejenia zdjęć.
Jest tu sporo miejsca. Każda z nich ma wysuwaną kartę i jednocześnie jest podwójnie składana z każdej strony.
Jest mi ogromnie miło, że Basi upominek się spodobał :)
Następna karta do dziennika dotarła od Małgosi X. Tu miałam mały problem bo przecież Małgosia sama jest mistrzynią w robieniu albumów. Postanowiłam więc podarować Małgosi komplet tagów, które przydają się w każdym albumie i Małgosia będzie mogła je wykorzystać. Tagi były robione różnymi technikami a ja w pośpiechu nie zrobiłam zdjęcia. Ale korzystając z okazji chcę Wam pokazać kilka z nich. Odkąd zaczęłam robić albumy robię też dużo tagów. Wypełniam nimi najprzeróżniejsze zakamarki i kieszonki na albumowych stronach. Moje ulubione tagi powstają z użyciem akwareli i stempli. Czasem mokrą powierzchnię posypuję też farbami w proszku co daje dodatkowe, ciekawe efekty. Zapraszam do obejrzenia kilku przykładowych zdjęć.
I jak Wam się podobają takie tagi? Czasem są dwustronne a czasem zostawiam drugą stronę na zapiski, życzenia lub jakieś fajne motto.
To tyle na dziś. Serdecznie pozdrawiam i życzę wszystkim wspaniałej niedzieli :)

46 komentarzy:

  1. piękny albumik, jeśli chodzi o tagi to wolę z jednej strony puste/ by mozna było coś zapisać/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tereniu za miły komentarz i serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Tagi dla Gosi to strzał w dziesiątke :) z pewnością je wykorzysta w jakimś albumiku :) piękne prace Ewciu :) majowe uśmiechy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak sobie właśnie pomyślałam :)
      Dziękuję Aguś i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  3. Zachwycający albumik,bardzo mi się podoba okładka z gniecionego papieru.Dzięki za kursik na gnieciuszki i podpowiedż jak wykorzystać ścinki.Widzisz, kolejny raz nauczyłam się czegoś nowego od Ciebie.
    Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę Elżuniu! Dziękuję za ciepłe słowa i przesyłam serdeczności :)

      Usuń
  4. Prześliczny i bogaty albumik reszta też piękna.

    OdpowiedzUsuń
  5. ten tag różowy z do more <3 zakochałam się
    albumiki to świetna rzecz, ale wymagają wielu pracy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda ale i zabawa przyjemna:) Dziękuję Evi i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  6. Ewuniu, albumik dla Basi jest prześliczny i taki pasujący do niej charakterem. A dla tagów brak słów zachwytu i pewnie nieprędko je gdzieś wykorzystam, bo mi po prostu szkoda i muszę się najpierw nimi nacieszyć.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu! Daj znać jak Ci się skończą to podeślę więcej :))) Buziaczki.

      Usuń
  7. Albumik świetny ale tym razem tagi wiodą prym! Są rewelacyjne! Buziaki Ewuniu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne prace Ewuniu.:) Podziwiam wykonanie. Ja to zupełnie niezdjęciowa jestem - ani nie lubię robić, ani być fotografowana. Ściskam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja wywołuję znacznie mniej zdjęć niż kiedyś choć robię o wiele więcej :) Lubię tradycyjne albumy, są takie sentymentalne.
      Dziękuję Madziu i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  9. Ewuniu kolejny świetny album, kolejny raz bardzo pomysłowy, inny niż wszystkie :) Piękny upominek, tagi rewelacja mogą się przydać do wszystkiego :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basieńko! Lubię wymyślać nowe formy, również albumowe - to bardzo przyjemne zajęcie i świetna zabawa.
      Przesyłam uściski :)

      Usuń
  10. Ewuniu świetny albumik, oczywiście Twoje gnieciuszki są przecudne. Żałuję że mi brak cierpliwości i talentu do wycinania. Tagi dla Goci fantastyczne i te kolorki.
    Miłej niedzieli, buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Agniesiu! Myślę, że jeśli Ci czegoś brakuje to nie talentu tylko czasu:) Buziaczki.

      Usuń
  11. Same słowa zachwytu, zarówno gdy patrzę na album jak i na tagi. Taka różnorodność a wszystko piękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Ewuniu :) Dziękuję i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  12. Ewuniu zachwycam się albumem. To kolejny Twój sukces, jednakże tagi mnie olśniły. Przecudne kolory i stemple. Fantastyczne upominki przygotowałaś. Pozdrawiam serdecznie i ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Haneczko i również serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  13. Podobają się i to bardzo, tak samo jak album. Zachwycasz swoimi pracami , jak zawsze.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miłe Reniu, serdecznie dziękuję i przesyłam uściski!

      Usuń
  14. Ewuniu, ten album jest tak cudowny, że wycofałam się z pomysłu miniaturowych zdjęć, będą tam tylko krótkie wersy DLA...
    Twoje albumy, Małgosi i Jadzi są dla mnie zawsze wspaniałym prezentem, bo ja w tej dziedzinie nic, a nic, a Wy wszystko. Zrobiłaś mi ogromną radość, bardzo Ci dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Domyślam się, że dla wnuków :) Cieszę się Basieńko, że jesteś zadowolona z prezentu.
      Ściskam bardzo mocno!

      Usuń
  15. Podziwiam, Ewuniu Twoje prace! Są zachwycające!!!
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu i również gorąco Cię pozdrawiam :)

      Usuń
  16. Ewuniu, i album i tagi są śliczne i perfekcyjnie zrobione :)) Zawsze chętnie oglądam Twoje prace :). Miłego tygodnia życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie mi miło Justynko :) Tobie również życzę miłego tygodnia.

      Usuń
  17. Wspaniały albumik i wspaniałe tagi. Gosia zrobi z tych tagów wspaniały użytek.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja tak myślę Karolinko. Dziękuję i cieplutko pozdrawiam :)

      Usuń
  18. Ewuniu cudny ten albumik i tagi również urokliwe. Fajny pomysł na podziękowanie.
    Pozdrawiam i dobrego tygodnia życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anusiu! Tobie również życzę dobrego tygodnia :)

      Usuń
  19. beautiful album.... love designs

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana kolejny wspaniały album!!! Rewelacyjne tagi!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dorotko i również serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  21. Wspaniały albumik i piękne tagi .Stempelki na tle rozlanych plam są wyjątkowo urocze .Pozdrawiam cieplutko Ewuniu .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Grażynko i również cieplutko pozdrawiam :)

      Usuń
  22. Znów sama cudowności albumik jest przepiękny i tagi tez wprawiają w zachwyt. Wszytko pięknie i starannie wykonane. Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.