środa, 5 czerwca 2019

Dziennik emerytki - Elżunia

Witajcie kochani.
Sporo u mnie ostatnio zamieszania wszelkiego rodzaju a w dodatku pogoda zrobiła się boleśnie piękna. Wczoraj było jeszcze jako tako ale dziś po prostu nie ma czym oddychać. Jest gorąco, lepko a słońce piecze jak na patelni. Tęskniłam za słońcem jak lało to teraz narzekać nie wypada :)))
Uporałam się z kolejnym wpisem w dzienniku emerytki i dziś zapraszam Was w odwiedziny do Elżuni.
Zakładając swój dziennik liczyłam raczej na odzew "starych", blogowych przyjaciółek na które zawsze można liczyć. Tymczasem odzywają się do mnie również osoby nowe, z którymi dotąd nie miałam kontaktu bądź ten kontakt był sporadyczny. I tak kochani rodzą się nowe znajomości, czasem nowe przyjaźnie. Właśnie tak było z Elżunią - kilka komentarzy zaledwie i deklaracja o zrobionej karcie. Ucieszyłam się ogromnie bo Elżunia okazała się przesympatyczną osobą. Wymieniłyśmy już ze sobą kilka e-maili i jestem pewna, że to początek fajnej znajomości - prawda Elżuniu?
Blog Elżuni "Kołderkowe kwadraciki i nie tylko" istnieje od 2015 roku. Wszystko zaczęło się od akcji "Kołderka za jeden uśmiech". Elżunia pięknie haftuje więc przyłączyła się do tej wspaniałej akcji dla chorych dzieci. Na jej blogu możecie podziwiać wiele uroczych, kołderkowych kwadracików. Od niedawna Elżunia tworzy również z papieru, głównie kartki. A skoro złapała już bakcyla to jestem pewna, że jej pasja będzie się pięknie rozwijać.
Dowodem jest śliczna karta, którą dostałam - kreatywnie skomponowana i uzupełniona pięknymi cytatami.
Karta jest formatu A4 ale złożona na pół. W pierwszej wersji chciałam ja przeciąć ale ostatecznie zrezygnowałam z tego pomysłu. Trudno byłoby mi jakoś ten wpis uzupełnić bo po wklejeniu połówek zostawały tylko wąskie paski po bokach. Tak więc do dziennika wkleiłam kartę złożoną.
Chciałam jakoś nawiązać tematycznie do kołderkowych kwadracików ale nie mogłam znaleźć odpowiednich grafik więc wykorzystałam haftowane poduchy - bądź co bądź to też kwadraty :)
W tej malutkiej kopercie znalazłam sympatyczny liścik i mój własny kubek super emerytki.
Jeszcze raz Elżuniu ślicznie Ci dziękuję za ten piękny dar i kolejne wspomnienie :)
A Was kochani zapraszam do odwiedzenia uroczego miejsca w sieci o nazwie "Kołderkowe kwadraciki i nie tylko".
Serdecznie pozdrawiam!

33 komentarze:

  1. Wiele się u Ciebie dzieje, dzienniczek pięknie pęcznieje.:) Pozdrawiam Ewuniu.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wierszem piszesz Madziu :))) Dziękuję i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  2. Super,nie umiem robić takich prac nie wychodzą mi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elu. Podziwiam Twoje pracy, tworzysz piękne rzeczy :)

      Usuń
  3. Super kart przybywa pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przybywa Arletko, dziennik powoli pęcznieje :)
      Buziaki!

      Usuń
  4. Ewuniu , widzę że miałaś z kartą ode mnie trochę kłopotu.Jednak swietnie ją "oprawiłaś" jeśli można to tak nazwać Tylko ktoś z duszą artysty jak Ty, mógł tak ciekawie skomponować całość. Za każdym razem mnie zadziwiasz.Teraz się przyznam że miałam ogromną tremę i obawy czy Ci się spodoba to moje "dzieło .Gdziesz mi startować z doświadczonymi scraperkami.
    Serdecznie uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie kłopot Elżuniu tylko mały dylemacik. Twoje obawy były nieuzasadnione bo kartę zrobiłaś śliczną, jak rasowa scraperka :) Dziękuję Ci z całego serca i mocno ściskam!

      Usuń
  5. Rośnie w siłę Twój dziennik :) piękna pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejna wspaniała karta od wspaniałej osoby, Ewuniu.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I radość ogromna! Serdeczności Małgosiu.

      Usuń
  7. dzienniczek coraz bardziej zapełnia się wspaniałymi kartami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda Tereniu. Przesyłam cieplutkie pozdrowienia :)

      Usuń
  8. Ten dzienniczek robi się wspaniałą pamiątką, coś cudnego! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę miała co wspominać w długie zimowe wieczory :)
      Pozdrowionka Maksiu.

      Usuń
  9. Zawsze z zainteresowaniem czekam na nowe karty Ewuś. Pięknie je prezentujesz. Niezwykły jest Twój dziennik! Uściski

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna karta i piękna pamiątka

    OdpowiedzUsuń
  11. Coś mi się wydaje że ten dziennik to będzie taki pokaźny,już się tyle w nim dzieje :)
    Serdeczności Ewuniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy Marylko! W razie czego mam jeszcze na zapasie kilka tomów :)))
      Buziaczki.

      Usuń
  12. Ewuniu Twój blog jest takim miejscem do, którego zawsze chętnie się wraca. Jest tu ciepło, życzliwie, a od postów zawsze bije dobry nastrój. Ja uwielbiam do Ciebie zaglądać :)) Więc nie dziwię się, że i chętnych przybywa aby Twój Dziennik zapełnić :)) Buziaczki Ewuniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj i zapomniałam dodać, że karta jest wspaniała :))

      Usuń
    2. Wzruszyłaś mnie Justynko, serdecznie Ci dziękuję za te ciepłe słowa. Bardzo sobie cenię każde odwiedziny i szanuję każdy komentarz - są dla mnie jak rozmowy przyjaciół.
      Ściskam Cię bardzo mocno :)))

      Usuń
  13. Ewuniu cieszę się ogromnie że dziennik nabiera grubości ale co się dziwić jesteś tak ciepłą osóbką że i chętnych sporo już jest a i jeszcze dochodzą aby swoją cegiełkę do pamiątki dołożyć. Pięknie oprawiłaś kartę. Przyznam szczerze że ja bym nie umiała tak poskładac wszystkiego w całość. Buziaki kochana:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agniesiu, jest mi bardzo miło! Myślę już nad kolejną kartą i Ty wiesz nad czyją :))) Buziaczki!

      Usuń
  14. Ela podarowała Ci cudną karteczkę pamiątkową, a Ty Ewuniu wspaniale umieściłaś i oprawiłaś ją w dzienniku .Zaciekawiona tym wpisem z przyjemnością odwiedzę blog Eli .Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Grażynko, myślę że Elżuni będzie miło.
      Serdecznie przytulam :)

      Usuń
  15. Ewuniu jestem pełna podziwu i się cieszę razem z Tobą, że Twój dziennik ma już tak wiele kart a co za tym idzie tyle dobroci i serca od innych :) Kolejna piękna karta do wspomnień na wiele, wiele lat :) Pozdrawiam i ściskam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Basieńko i również ściskam serdecznie :)

      Usuń
  16. Świetną kartę dostałaś od Eli i cudnie jaz zagospodarowałeś. Tyle tam ciekawych wpisów .
    Będzie kiedyś cudowna pamiątka.
    Pozdrawiam Ewuniu i przyznam że trochę mi wstyd , że ja jeszcze dla Ciebie karty nie zrobiłam ... normalnie czas mnie ciągle wyprzedza :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ukrywam Anusiu, że liczę na kartę od Ciebie :) Poczekam ile będzie trzeba więc się nie martw.
      Buziaczki!

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.