sobota, 29 czerwca 2019

Księga - o pszczołach

Witam Was kochani!
Wypoczywacie? Lato nas dopieszcza aż nadto, są wakacje i czas urlopów. Frekwencja na blogach nieco spadła, co wcale mnie nie dziwi. Ostatnie dni były nawet znośne bo poniżej 30 kresek ale jutro znów wracają tropiki.
Dziś od rana pracowałam w ogrodzie wyszukując miejsca z odrobiną choćby cienia. Takie lato to ciężka próba wytrzymałości dla ogrodnika :) Teraz czas na odpoczynek więc wpadłam sprawdzić co słychać na blogach i przy okazji wrzucić coś nowego.
Pamiętacie jeszcze moją "Księgę"? Zaniedbałam ją ostatnio bo całkowicie pochłonęły mnie prace nad dziennikiem.
W księdze jest jeszcze sporo wolnego miejsca i czeka sporo niezrealizowanych tematów więc zrobiłam kolejny wpis.
Jest to graficzna interpretacja wymyślonego przez Grażynkę zestawu nr 7, który wygląda tak:
Temat stosunkowo prosty, wystarczyło znaleźć odpowiedni cytat o pszczołach i wyciąć odpowiednią ilość heksagonów. Poszło szybciutko i oto moja interpretacja.
I jak Wam się podoba?
Wspaniałego weekendu moi drodzy!

49 komentarzy:

  1. Sprytnie pomyślane i zrobione :-) Bardzo podoba mi się cytat z Arystotelesa. Niezwykle życiowy :-) A wykonanie kart jak zawsze perfekcyjne Ewuniu, super. Miłego weekendu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Andrzejku, jest mi bardzo miło!
      Udanego weekendu :)

      Usuń
  2. Beautiful hexagons of bee honeycombs :)

    Enjoy your wonderful week end, Ewa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Evi. Tobie również życzę wspaniałego tygodnia :)

      Usuń
  3. Bardzo zmysłowy ten wpis :) pięknie opracowałas ten temat :)

    OdpowiedzUsuń
  4. to trudny temat , ale ty świetnie to zrobiłaś , dobrego weekendu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tereniu! Tobie życzę dobrego, troszkę chłodniejszego tygodnia :)

      Usuń
  5. Wspaniały wpis Ewciu, pszczeli i bardzo bardzo radosny! A co do tych upałów... męczą bardzo, ale lato trwa, więc może sobie nieco porządzić haha! Lepsze te upały, niż zimna i powodzie jakie były w maju... Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak nic na to lato poradzić się nie da :)
      Dziękuję Maksiu i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  6. Fajny pszczółkowy wpis Ewuniu.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewuniu, kolejny wpis, nad którym nie można przejść obojętnie. Piękny cytat wybrałaś i bardzo prawdziwy.
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Małgosiu :) Ślicznie dziękuję i mocno ściskam!

      Usuń
  8. Piękny cytat umieściłaś Ewuniu. Świetne kolejne karty, czekam na miodek lipowy od znajomego i aż mi ślinka leci jak oglądam kartę. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My już zrobiliśmy zapasy, miodek zawsze musi być pod ręką :)
      Dziękuję Agniesiu i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  9. Przemyślany i dopracowany w każdym calu wpis.
    Pozdrawiam Ewuniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu i również serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  10. I pomyśleć, że pszczół jest coraz mniej na tym świecie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda Karolinko. W naszym ogrodzie jest ich w tym roku mnóstwo co bardzo mnie cieszy :) Uściski.

      Usuń
  11. Tyle słońca i słodyczy w całym poście. Podoba mi się cytat, bardzo trafny.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś Mistrzynią Ewuniu, a ja dziwakiem, bo nie lubię miodu!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To rzeczywiście rzadkość Basiu ale każdy czegoś nie lubi :)
      Dziękuję i mocno ściskam.

      Usuń
  13. Ewciu w taki upał nie funkcjonuję tak jak trzeba niestety...
    miodzik lubię więc mi pasuje :)
    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja ledwo żyję Joasiu a dziś to już jakaś katastrofa!
      Przesyłam serdeczności.

      Usuń
  14. Świetny pomysł i wykonanie! Cudnie!!! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu i również gorąco pozdrawiam :)

      Usuń
  15. Fajna interpretacja, miodzik jest pycha i fajnie go u Ciebie widać :-)
    Pozdrawiam z upalnej "Afryki"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu! Ta Afryka ma bardzo szeroki zasięg, tęsknię mocno za naszą Europą :)
      Buziaki!

      Usuń
  16. Miodek uwielbiam , co roku kupuje u zaprzyjaźnionego pszczelarza rózne odmiany. Tego roku równiez pojade po mid. Postanowiłam zrobić dla pana pszczrlarza obrazek z paseczków quillingowych z plastrem miodu. Zobaczymy co mi wyjdzie . Twoja interpretacja jest świetna. Masz swój styl wykonywania swoich prac. i to mi sie bardzo podoba. Pozdrawiam serdecznie i miłego tygodnia życze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Elżuniu.
      My już mamy zapasy miodku. Podoba mi się pomysł z obrazkiem dla pana pszczelarza :)
      Uściski!

      Usuń
  17. Ewuniu jak zawsze wspaniale! Podziwiam Twoją umiejętność do tworzenia takich niezwykłych kart, każda inna, każda z przesłaniem ❤. Ewuniu pszczółki królują :)). Uściski kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pszczółki królują Justynko!
      Dziękuję i serdecznie przytulam.

      Usuń
  18. Cytat daje dużo do przemyślenia, lubię takie literackie perełki. Ewuniu, Twoja pszczółkowa interpretacja zachwycająca! Pozdrawiam szukając chłodu pośród nocy:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Alinko, dziękuję za ciepłe słowa.
      U nas upały odrobinkę odpuściły i tak mogłoby zostać na dłużej.
      Uściski :)

      Usuń
  19. A ja w trosce o pszczoły postanowiłam nie ścinać na razie lawendy, niech sobie pszczółki (i motylki) używają do woli, może mi zimą miód z lokalnej pasieki moją lawendą zapachnie? Świetna interpretacja i bardzo mądry cytat Ewuniu. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja nie ścinam na razie lawendy :) W ubiegłym roku nawet dosadziłam dwie sadzonki.
      Dziękuję Oleńko i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  20. ciągle zachwycasz mnie czymś nowym :) piękna interpretacja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Martusiu, jest mi bardzo miło :)

      Usuń
  21. Piękny miodowy wpis, bardzo trafny cytat Ewuniu, podziwiam Cię że u Ciebie wszystko do siebie pasuje :)
    Serdeczniści przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marylko i serdecznie przytulam!

      Usuń
  22. Świetny wpis pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Arletko i również pozdrawiam!

      Usuń
  23. Uwielbiam mądre cytaty :) O pszczółki dbajmy!

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniała interpretacja Ewuniu i bardzo trafny cytat .Pięknie ozdobiłaś plastry miodu ,ten wykrojnik jakby czekał na ten wpis .Jesteś pracowita jak pszczółka , a efekty Twojej pracy są prawdziwym nektarem dla mnie zawsze słodkim .Dziękuję za wytrwałość .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od razu pomyślałam o tym wykrojniku, wpasował się idealnie :) Cała reszta poszła gładko. Cieszę się Grażynko, że Ci się podoba. Przesyłam uściski!

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.