niedziela, 14 lipca 2019

Album jak nocne niebo

Witam serdecznie!
Ostatnio przedstawiłam Wam kolejny wpis w dzienniku emerytki a dziś kolejny albumik, który powstał w ramach podziękowania za kartę do tegoż dziennika. Tym razem jest to upominek, który poleciał do Agniesi.
Nazwałam go sobie nocnym niebem ale w rzeczywistości jest raczej kawałkiem kosmosu. Taki rzut oka na słońce znikające za ziemskim globem. Dominuje w nim kolor ciemno granatowy.
Wnętrze albumu jest powtarzalne. Na każdej stronie umieściłam kieszenie z tagami ale spokojnie można w nich schować jeszcze coś innego.
Wewnątrz każdej strony znajdują się dwie wysuwane karty na których można nakleić np. zdjęcia.
Strony są podobne, różnią się głównie umieszczonymi w kieszeniach tagami.
I co myślicie o tym trochę nietypowym rozwiązaniu?
Album jest już dawno u Agniesi tylko ja mam spore opóźnienie w publikacji prac i sporo z nich czeka w kolejce :)
A kolejne karty spływają więc wkrótce nowa prezentacja.
Udanego tygodnia kochani!


42 komentarze:

  1. Wspaniały jest Ewuniu! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Maksiu i również pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Zachwyciło mnie to nocne niebo...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewa jest świetnie, ja bardzo lubię prace w jednej zbliżonej tonacji , są dla mnie bardziej czytelne , niż te mocno kolorowe. Mnie się ten albumik bardzo podoba.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie się cieszę Aniu! Przesyłam uściski :)

      Usuń
  4. Wspaniała praca. Kosmiczny efekt, faktycznie działa na wyobraźnię. Uwielbiam oglądać zdjęcia z kosmosu więc tym bardziej ten właśnie album przypadł mi do gustu szczególnie.Pozdrawiam Ewuniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Haniu za ciepłe słowa i gorąco pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Cudo Ewuniu! Piękne połączenie różnych odcieni niebieskiego. Niesamowicie to wygląda! Tak musi wyglądać Ziemia z kosmosu. Pięknie to wymyśliłaś. A wykonanie... Perfekcja! Serdeczności, miłego tygodnia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Andrzejku i również życzę Ci miłego tygodnia!

      Usuń
  6. Ale kosmos :) wspaniały, niepowtarzalny :) Twórcze pomysły Cię nie opuszczają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aguś! Najfajniejsze jest wymyślanie :)))

      Usuń
  7. Przepiękny album! Kolorystyka świetna, uwielbiam wszystkie odcienie niebieskości. Wykonanie perfekcyjne.
    Miłego dnia Ewuniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu i cieplutko pozdrawiam :)

      Usuń
  8. wow jaki cudowny... jestem pod wrażeniem, zachwycasz z każdym wpisem

    OdpowiedzUsuń
  9. I mnie bardzo podoba się ten album. Pełen zakamarków i koronkowych ozdobników. Tak lubię. Wszystkie odcienie granatu i niebieskiego to moje ulubione kolory szczególnie w ubiorach. Bo w przyrodzie, na kartkach i w innych pracach wszystkie kolory dla mnie są piękne. Dziękuję za mój albumik, niedługo pochwalę się nim na blogu. Życzę Twórczego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Zosiu. I ja się wkrótce pochwalę Twoim albumem :)
      Buziaczki.

      Usuń
  10. Piękne, intensywne kolory :) Ciekawie ogląda się taki album :) Dla mnie rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie Ewuniu - dziękuję :)

      Usuń
  11. Piękny jest! Widać w nim jaką masz mocną wyobraźnię Ewuniu.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O wiele większą od możliwości manualnych ale próbuję :)))
      Dziękuję Anulko i mocno ściskam.

      Usuń
  12. Bardzo piękny albumik! Wieczorem można oglądać i wydawać się będzie, że patrzy sie w piękne rozgwieżdżone niebo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładnie to ujęłaś Milenko, dziękuję i serdecznie przytulam :)

      Usuń
  13. Faktycznie, album wygląda jak nocne niebo. Jest śliczny. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolinko i przesyłam uściski :)

      Usuń
  14. Ewciu, wspaniały kosmiczny album. Uwielbiam patrzeć w rozgwieżdżone nocne niebo, a Twój album dostarcza równie niezwykłych wrażeń.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Małgosiu, dziękuję za ciepłe słowa i serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  15. Ewuniu, nie wiem co napisać, aby wyrazić swój zachwyt! CUDO to za mało napisane. Piękny motyw przewodni!!! Jesteś niesamowita kochana, a pomysłów to nie brakuje Tobie :)). Buziaczki i miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko, jesteś kochana :)
      Mocno Cię ściskam.

      Usuń
  16. Witam Cię album jest po prostu niesamowity buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniały gwiaździsty album,ma w sobie coś tajemniczego,może to przez ten kolor -:)
    Serdeczności Ewuniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie tak Marylko, bardzo lubię taki głęboki granat :)
      Gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  18. Witaj Ewuniu :) Album fantastycznie wykonany, ciekawy i pomysłowy, naprawdę kosmiczny :) Ściskam mocno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu i również ściskam bardzo mocno :)

      Usuń
  19. awesome article..
    thanks for sharing

    OdpowiedzUsuń
  20. Ewuniu zbieram się za pokazanie tego wspaniałego albumu i zebrać się nie mogę. Byłam ostatnio odcięta od blogowania. Album jest cudny, na razie leży czeka na odpowiednie zdjęcia. Jeszcze raz serdecznie Ci za niego dziękuję. Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie szkodzi Agniesiu, najważniejsze że Ci się podoba :)
      Jak chcesz to możesz skorzystać z moich zdjęć.
      Buziaki!!!

      Usuń
  21. Piękny jest ten albumik !Wizyta u Ciebie po porannej kawie napełniła mnie bardzo pozytywną energią ,czas rozkładać papierki .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie mi to słyszeć bo dawno Cię nie było na blogu. Czekam na nowe prace i mocno ściskam!

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.