poniedziałek, 29 lipca 2019

Notes dla Groszka

Witam Was kochani po nieco dłuższej, urlopowej przerwie.
Nie zaglądałam do sieci ponad tydzień. Czasem trzeba sobie zrobić małą przerwę :) Mam zapewne ogromne zaległości i czuję się mocno wytrącona z codziennego rytmu ale pomalutku Was poodwiedzam i sprawdzę co nowego powstało.
Odkurzyłam już biurko w pracowni i od jutra wracam do pracy twórczej. Dotarły do mnie kolejne karty do dziennika emerytki więc od tego zacznę. Na prezentację czekają też dwie inne, które już zagospodarowałam. Głowę mam pełną nowych pomysłów więc nudzić się nie będę :)
Dziś jednak zaprezentuję Wam notes, który powstał jeszcze w czerwcu. Powstał jako prezent dla pewnego Pawła bankiera o zabawnej ksywce "Groszek". Jest to oczywiście praca mediowa.
Zapraszam do obejrzenia zdjęć.
Słowo "Groszek" przedstawiłam w formie małego kalamburu - taki żarcik z użyciem monety pasującej do zawodu Pana Pawła.
Jak Wam się podoba taka interpretacja?
Pozdrawiam Was serdecznie i ciepło!

40 komentarzy:

  1. Bardzo udany ten kalambur :) I ciekawa cała kompozycja, bo i zawód obfitujący w wiele symboli. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko za miły komentarz i również serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Cudo Ewuniu, fajna kompozycja i świetne barwy, nic dodać, nic ująć, majstersztyk. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały notes Ewuniu, a kalambur zabawny.:) Pozdrawiam milutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewciu, wspaniała praca, pełna symboli. Bardzo udany kalambur.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu, jest mi bardzo miło. Gorąco pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Nieustannie podziwiam Twoją kreatywność i pomysłowość Ewuniu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewa fantastyczny pomysł z grosikiem no i notesik jest super. Myślę że obdarowany zadowolony bo kto by nie był dostając taki fajny prezent.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja mam taką nadzieję Aniu :) Dziękuję i cieplutko pozdrawiam!

      Usuń
  7. I mnie zachwyciła ta praca i pomysł z pieniążkiem. Czasem zresetowanie mózgu jest potrzebne aby zyskać nową energię do pracy twórczej. Dobrego twórczego czasu życzę w zaciszu pracowni. Od dzisiaj ja robię sobie urlop od robótek i sieci (goście w domu przez 2 tygodnie). Pozdrawiam ciepło.
    PS. Jeszcze raz dziękuje za albumik, pochwaliłam się nim.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Zosiu:) Mam nadzieję, że i na odpoczynek znajdziesz chwilkę. Miło mi, że albumik ci się spodobał. Gorąco pozdrawiam!

      Usuń
  8. świetny pomysł z tym groszem - groszkiem :) pięknie Ci to wyszło ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny notes, a napis "Groszek"jest super. Myślę, że Paweł-Groszek zachwycił się takim prezentem:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu i również cieplutko pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Ewuniu świetny pomysł i super wykonanie, wygląda pięknie "Groszek" z całą pewnością jest zachwycony :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję Basiu za ciepłe słowa i przesyłam serdeczności :)

      Usuń
  11. Fantastyczna praca, Ewuniu!!! Świetna!!!
    Pozdrawiam bardzo gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu. Ja również gorąco pozdrawiam :)

      Usuń
  12. Świetny notes. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alicjo! Ja też pozdrawiam bardzo ciepło :)

      Usuń
  13. Jak zwykle Ewuniu cudna praca, świetny pomysł z tym groszem- groszkiem 🙂
    Serdeczności Ewuniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marylko za ciepłe słowa. Serdeczności :)

      Usuń
  14. Ewuniu, ciesze się, że odpoczęłaś i wróciłaś do nas z głową pełną pomysłów :). Taki reset jest bardzo potrzebny!. A notes świetny! Groszowy kalambur rządzi :))) Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda Justynko :) Dziękuję za serdeczny komentarz i przesyłam uściski.

      Usuń
  15. Jestem pod wrażeniem tak wspaniałej pracy. Podziwiam takie zdolności. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jest mi bardzo miło :) Cieplutko pozdrawiam!

      Usuń
  16. Witaj Ewuniu. Pomysł wspaniały! Notes bardzo się podoba :-) Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dla mnie ogromna radość Andrzejku:) Serdeczności!

      Usuń
  17. Jak dla mnie interpretacja jest wspaniała. I taka nietypowa.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolinko i również serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  18. Upominek zachwycający!!! Kalambur pomysłowy, a kompozycja niebanalna! Ewuniu urocze jest Twoje mediowe scrapowanie! Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alinko, jest mi bardzo miło. Uściski!

      Usuń
  19. Notes jest piękny a pomysł z grosikiem genialny :D nie wpadałbym na to

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To proste skojarzenie i zupełny przypadek :)
      Dziękuję za miły komentarz.

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.