poniedziałek, 26 sierpnia 2019

Dotknij tego!

Witajcie kochani!
Zafundowałam sobie małą przerwę od papierków, journali i albumów. Muszę się nieco zresetować :)
Dla odmiany powyciągałam mediowe różności i ozdobiłam starą puszkę, która czekała na swoją kolej już bardzo długo. Zastanawiałam się nawet czy ją nie wyrzucić ale zupełnie przypadkiem trafiłam na fajny, kreatywny blog i ciekawe wyzwanie "Dotknij tego!" Od razu pomyślałam o starej puszce :) Ten blog to https://blogkreatywny.pl.
Wyzwanie trwa do końca sierpnia więc jeśli ktoś miałby ochotę się jeszcze przyłączyć to podaję link: https://blogkreatywny.pl/wyzwanie-14-dotknij-tego/
Puszka jest metalowa i kwadratowa, taka po herbacie. Ozdabiałam ją bez specjalnego planu, zupełnie spontanicznie. Najpierw ubrałam ją w siatkę a potem ponaklejałam mnóstwo drobiazgów, które gromadzę na taką właśnie okoliczność. Znajdziecie tu między innymi łańcuch, żyletkę, spinacze, kłódkę i różne elementy zrobione z masy samoutwardzalnej. Potem malowałam - głównie farbami metalicznymi, ciapkałam, lakierowałam i na koniec poszły w ruch pasty woskowe. Niezła zabawa!
Oto co powstało:
I co Wy na to?
Przyznaję, że ja uwielbiam sobie tak czasem pomediować i jestem z tej puszeczki bardzo zadowolona.
Dawno już nie brałam udziału w żadnym wyzwaniu więc czas spróbować szczęścia :)))
Cieplutko pozdrawiam!

54 komentarze:

  1. Puszeczka wyszła Ci rewelacyjnie Ewuniu, czego się nie dotkniesz to powstanie piękne arcydzieło! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam Maksiu, nie zawsze mi wychodzi ale najważniejsza jest dobra zabawa :)
      Uściski!

      Usuń
    2. I ja podpisuję się pod słowami Maksa, masz wiele talentów Ewuniu.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

      Usuń
    3. Dziękuję Madziu, jesteś kochana :)))

      Usuń
  2. Puszeczka wygląda znakomicie!!! Pozdrawiam bardzo gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Danusiu i również gorąco pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Turning being an amazing box!

    Good luck for challenge, Ewa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Evi, wspaniale się bawiłam przy tym projekcie.
      Serdeczności :)

      Usuń
  4. Wow, wspaniała puszkę wyczarowałaś Ewuniu. Mogę tylko podpisać się pod tym, co napisał Maks :-) Super! Serdeczności :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To taka trochę "męska" puszka :) Dziękuję Andrzejku i gorąco pozdrawiam!

      Usuń
  5. Ewuś wyczarowałaś coś fantastycznego serdecznie Cię pozdrawiam buzolki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Arletko za ciepłe słowa. Buziaczki :)

      Usuń
  6. Fantatstyczna puszka :) dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Kreatywnym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie Uleńko :)
      Przesyłam uściski.

      Usuń
  7. Zwykłą puszkę zamieniłaś w cudo! Rewelacja! Mam nadzieję że Twoja praca zostanie doceniona, bo zasługuje na to.
    Pozdrawiam Ewuniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podglądałam inne prace i są znakomite. Niech wygra najlepszy :)
      Dziękuję Aniu i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  8. O wow!! Ewuniu, niesamowicie puściłaś wodze fantazji :)) Robi wrażenie, cudna!!! Podpisuje się również pod słowami Maksa :)). Buziaki Kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszalałam sobie Justynko :) Bardzo dziękuję za ciepłe słowa i gorąco Cię pozdrawiam.

      Usuń
  9. Świetny ten pojemniczek :) podoba mi się różnorodność faktur i kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie zmediowana puszka :) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie puszka jest śliczna i funkcjonalna. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolinko. Puszka stoi na moim biurku (oczywiście pełna) i póki co oczy cieszy :) Uściski.

      Usuń
  12. Świetna mediowa praca Ewuniu. Tyle różności i ciekawych elementów. sama mam pudło takich niby do niczego małych drobiazgów. Może kiedyś je wykorzystam w podobny sposób. kto to wie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod względem zbieractwa wszystkie jesteśmy podobne :)))
      Mediowe prace są idealne do wykorzystania choćby części tych zbiorów.
      Dziękuję Haniu i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  13. Świetna praca, tu zdecydowanie jest co dotykać :)

    Dziękuję za udział w sensorycznym wyzwaniu bloga Kreatywnego Świata Pasji.
    DT Domi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dominiko, to świetne wyzwanie i wspaniale się bawiłam :)

      Usuń
  14. Ewuniu, pięknie mediujesz i ta puszeczka jest niesamowita, pełna artyzmu.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  15. Puszeczka w iście morskim klimacie! Swietna, pełna wyłowionych skarbów. Mediowanie to fajna zabawa, zawsze coś ciekawego wyjdzie,coś niespotykanego. Tak jak Twoja puszeczka.
    Serdeczności zostawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładnie to ujęłaś Anusiu :) Dziękuję za serdeczny komentarz i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  16. Chętnie dotknęłabym tej puszeczki, prezentuje się rewelacyjnie!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Alinko! Ślicznie dziękuję i przesyłam serdeczności :)

      Usuń
  17. Rewelacyjna puszka, Ewuniu!
    Wspaniały przybornik.
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  18. Ewuniu, kobieto o wielu talentach :) Stworzyłaś piękną, niepowtarzalną puszkę :) Potrafisz wszystko zmienić w złoto :) Wyszła bardzo ciekawie :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Basiu, że Ci się podoba :) Dziękuję i mocno ściskam.

      Usuń
  19. Bardzo oryginalnie i w duchu recyklingu:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Świata Pasji w imieniu zespołu redakcyjnego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja dziękuję za ciepłe słowa i serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  20. Interesująca propozycja. Widać, że tworzenie sprawiło wiele radości, świetnie połączone, ciekawe elementy i radosna kolorystyka zdecydowanie cieszą oko. W imieniu sklepu Świat Pasji dziękuję za udział w wyzwaniu na Błogo Kreatywnym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję, to bardzo ciekawe i intrygujące wyzwanie :)

      Usuń
  21. Świetny pomysł na upcycling! Dziękuję za udział w wyzwaniu na Blogu Kreatywnym Świata Pasji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie :) Cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  22. I bardzo dobrze że Ci się podoba :D będzie świetna jako przybornik a biurko :D
    Dziękuję za udział w wyzwaniu bloga Kreatywnego i sklepu Świat Pasji, pozdrawiam i życzę powodzenia - Kamila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kamilko i również serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  23. A ja pomyślałam ,że to puszka z dna morza i stara sieć ,która zatrzymała skarby piratów -pięknie ją zmediowałaś .Dzisiaj mija pierwszy dzień mojego urlopu , cieszę się ,że mogę podziwiać Twoje prace .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobre skojarzenie Grażynko, bardzo mi się podoba :)
      Życzę Ci udanego urlopu i wspaniałego wypoczynku!

      Usuń
  24. Ewuś, pięknie! uwielbiam przerabiane przedmioty, którym daje się nowe życie. buziam
    Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu Świat Pasji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Evi, to świetne wyzwanie i jeszcze lepsza zabawa.
      Uściski :)

      Usuń
  25. Oj Ewuniu,bardzo pozytywnie zakręcona puszeczka ,w odbiorze niesamowita.
    To prawda,że czasami trzeba się zresetować ,a jak widzę Tobie mediowanie służy.
    Ściskam mocno 😚

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu! Rzeczywiście lubię sobie pomediować, tu wszystkie chwyty są dozwolone :)
      Przesyłam uściski.

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.