poniedziałek, 23 września 2019

Album z odrobiną natury

Witam serdecznie.
Ostatnio chwaliłam się piękną kartą do dziennika emerytki, jaką zrobiła dla mnie Izabelka więc dziś pokażę Wam album, który zrobiłam dla Izabelki w podziękowaniu.
Chciałam koniecznie umieścić w nim suszone roślinki ale dawno nie suszyłam a w starych zbiorach niewiele zostało. Wykorzystałam więc to co miałam, dołożyłam trochę tagów i zakładek, które jak wiecie Izabelka bardzo lubi. Album powstał głównie z papieru gniecionego na mokro. Kursik na wykonanie takiego papieru znajdziecie tutaj.
Zapraszam do obejrzenia zdjęć.
Życzę wszystkim miłego tygodnia :)

50 komentarzy:

  1. O wow, Ewuniu, ale cudny!!! Oczu nie mogę oderwać!!! Jak księga baśni! Piękny, wspaniale wkomponowałaś roślinki. Moc uścisków posyłam i biegnę na górę jeszcze raz go obejrzeć :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko, jest mi ogromnie miło czytać tak serdeczny komentarz.
      I ja przesyłam moc uścisków :)

      Usuń
  2. Ewuniu kochana! Ileż ja razy go oglądałam, odkrywałam te piękne zakamarki... za każdym razem zachwycałam się na nowo. Album jest cudowny, niepowtarzalny, tajemniczy - przepiękny.
    Dziękuję Ci z całego serca. Ta karta była bardzo skromna, a Ty Ewuś obdarowałaś mnie niezwykle hojnie. Jeszcze raz - dziękuję!
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Izabelko - karta była piękna. Włożyłaś w nią mnóstwo pracy i kawałek serca więc i ja chciałam zrobić to samo. Bardzo się cieszę, że udało mi się sprawić Ci radość. Serdecznie przytulam :)))

      Usuń
  3. Wspaniała niepowtarzalna praca :) brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super album Ewuniu zrobiłaś, będzie wspaniałą pamiątką na lata dla Izy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lidziu, to bardzo miłe!
      Gorąco pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Tajemniczy i śliczny pamiętniko - zielnik :)) Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu! Myślałam o zielniku ale brakło mi suszonych roślinek :)
      Uściski.

      Usuń
  6. Ewuniu,PRZEPIĘKNY album i te zasuszone roślinki !!! Wyobrażam sobie jaka jest szczęsliwa Izabelka.Ma wspaniałą pamiątkę tak jak każda z nas obdarowana przez Ciebie.
    Serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłabym szczęśliwa Elżuniu :)
      Dziękuję za ciepłe słowa i serdecznie przytulam!

      Usuń
  7. Witam Ewuś fantastyczny albumik Izunia będzie zachwycona buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjny album przygotowałaś dla Izabeli! Zachwyca w nim niejeden detal.
    Serdeczności zostawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Alinko, dziękuję i również przesyłam serdeczności :)

      Usuń
  9. Magiczny jest ten album Ewuniu, to jest już coś więcej niż album, to jest dzieło sztuki, które można podziwiać w nieskończoność. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odrobina magii zawsze się przyda :) Dziękuję Maksiu i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  10. Jaki piękny jest ten album. Każdy element taki dopracowany. Podziwiam talent i precyzję. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Janeczko i również pozdrawiam bardzo ciepło :)

      Usuń
  11. Wow, co za ciekawa i cudownie wykonane dzieło. Jestem pod mega ogromnym wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Izabelko, jest mi bardzo miło :)

      Usuń
  12. Ewuniu świetny jest . Już sama nie wiem co bardziej podziwiać karty do albumu czy Twoje podziękowania za nie. Masz wielkie serce.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz Anusiu, ja tylko odwzajemniam się za wielkie serca :)
      Ślicznie dziękuję i mocno ściskam.

      Usuń
  13. Niesamowity album! Gniecione papiery nadają mu charakteru i indywidualności. Przepięknie skomponowałaś całość.
    Dopiero teraz zauważyłam, że wcześniej prezentowałaś swój pomysł na gnieciuszki :) Bardzo prosto, szybko, oryginalnie i co najważniejsze tanio :) Chętnie skorzystam z pomysłu :)
    Pozdrawiam serdecznie Ewo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Agnieszko, że mój pomysł Ci się spodobał. Mam nadzieję, ze będziesz się dobrze bawić :)
      Dziękuję Ci za serdeczny komentarz i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  14. Piękny, bardzo pomysłowy i dopracowanyu w każdym szczególe. Mam pierwszy album za sobą i już wiem ile wymaga pracy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, pracy jest sporo więc i satysfakcja większa :)
      Dziękuję Martusiu!

      Usuń
  15. Ewuniu, cudny, niezwykły, wyjątkowy album. Gniecione papiery w Twoich albumach uwielbiam. A tutaj taki trochę album, trochę zielniczek, moim zdaniem idealny dla Izabelki.
    Serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się trafić w gust Izabelki i chyba mi się udało :)
      Dziękuję Małgosiu i serdecznie przytulam.

      Usuń
  16. Bardzo pomysłowy album, wygląda jak tajemniczy ogród pełen zakamarków. Mam słabość do hortensji i zachwycił mnie sposób w jaki ją podmalowałaś, wygląda jak prawdziwy , letni kwiat. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Oleńko, że Ci się podoba :) Suszone hortensje są wyjątkowo piękne i dość trwałe więc warto zrobić sobie mały zapasik.
      Cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  17. Piękny albumik Ewuniu stworzyłaś !Papier gnieciony i zasuszone kwiaty zdecydowanie dodały mu uroku i oryginalności .Wspaniałe dodatki ,zakamarki i tagi .Przypomniałaś tez swoją pracą o suszeniu roślin .Mam już kilka liści i kwiatów w trakcie suszenia - o całym kwiatostanie hortensji nie pomyślałam ,a u Ciebie w albumiku jest taki cudowny .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Grażynko za przemiły komentarz.
      I ja zasuszyłam już trochę roślinek, na pewno się przydadzą.
      Przesyłam serdeczne uściski :)

      Usuń
  18. Fantastyczny album. Połączenie natury , papieru-efekt świetny. Podziwiam Ewuniu Twoją pomysłowość. Za każdym razem jest się czym zachwycać. Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miłe Agniesiu :) Dziękuję i pozdrawiam bardzo ciepło!

      Usuń
  19. Piękny i oryginalny album. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolinko i również serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  20. Album jest przepiękny!!! Podziwiam Ewuniu Twoje zdolności, a najbardziej wyobraźnię.
    Sciskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Anusiu - dziękuję i serdecznie przytulam :)

      Usuń
  21. Rewelacja, pięknie wpisuje się w jesień.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ewuniu tyle w tym albumie ciepła,niezwykła pamiątka ,cudna.
    Buziaki ślę 😚😚😚

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Małgosiu za ciepłe słowa. Buziaczki ślę:)

      Usuń
  23. Przepiękny album i bardzo pracochłonny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Elu, że Ci się podoba:)
      Uściski!

      Usuń
  24. Witaj, wpadłam na chwilę zajrzeć co słychać i cieszę się, że wciąż wena jest i tworzysz, cudownie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agatko za odwiedziny i ciepłe słowa. Serdecznie pozdrawiam!

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.