piątek, 6 września 2019

Dziennik emerytki - tworzone z miłością

Witam Was serdecznie.
Po małej przerwie dziś znów zapraszam Was do obejrzenia kolejnego wpisu w dzienniku emerytki.
Zastanawiacie się, kto tworzy z miłością? Zdecydowanie każda z nas ale tym razem chodzi o Ulę.
Ulcia prowadzi bloga "Kulskowo - kolorowo, niteczkowo i nie tylko..." Jest to bardzo kreatywny blog, pełen ciekawych inspiracji, pomysłów, świetnych prac i pomocnych tutoriali.
Prowadzi też fajną zabawę polegającą na tworzeniu kartek bożonarodzeniowych przez cały rok. Bawię się z nią już IV sezon i dzięki jej ciekawym pomysłom przed świętami mam spory zapasik kartek gotowych do wysłania.
Podziwiam wiele prac Uli ale najbardziej lubię jej mediowanie. Może dlatego, że i ja lubię sobie pomediować :)
Karta do dziennika, którą dostałam od Uleńki jest w takim właśnie stylu.
Jak widzicie, nie brakuje tu mediowych elementów w tle. Jest też zdjęcie, widokówka z rodzinnego miasta i kilka egzotycznych roślinek - dla wielbicielki natury :))) Całość wspaniale się prezentuje!
A oto jak udało mi się wkomponować tą śliczną kartę w dzienniku.
Dziękuję Ci Uleńko za ten dar i kolejne, piękne wspomnienie.
Miłego weekendu kochani!

42 komentarze:

  1. Wspaniały wpis! Dziennik emerytki zapełnia się i to jak pięknie! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Maksiu! Powoli księga się kończy i pracuję już nad drugim tomem :)
      Serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  2. Dziennik coraz grubszy;) Następna piękna karta! Ja dopiero powoli dojrzewam do swojej;)
    Pozdrawiam Ewuniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu! Byłoby mi bardzo miło i Ciebie gościć wśród wspomnień.
      Uściski :)

      Usuń
  3. Karta do dziennika Ewuś jest tak piękna, że obejrzałam ją kilka razy. Zachwyciła mnie kompozycja Uli i Twoja oprawa. Kolory, kolaż i mediowanie - wszystko pasuje, uzupełnia się. Wspaniała praca i wspaniały dziennik.
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Izabelko. Staram się utrzymać poziom otrzymanych kart ale to nie takie proste:) Serdecznie przytulam.

      Usuń
  4. Piękna kartka od Uli ( uzdolniona dziewczyna). Bardzo ładnie ją oprawiłaś.
    Widać, że obie lubicie mediować. W tej dziedzinie jestem bez talentu.
    Miłej niedzieli i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Tereniu, cieszę się że Ci się podoba :)
      Gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  5. Ula to wrażliwa i niezwykle uzdolniona artystka. I kolejna blogowa Koleżanka, którą miałam przyjemność poznać osobiście.
    Ewuniu, jak zawsze podziwiam oprawę, którą stworzyłaś dla karty, zawsze fascynuje mnie to, jak świetnie robisz to pod względem artystycznym, ale też trochę psychologicznym.
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To piękny komplement Małgosiu :) Robię to na wyczucie bo nikogo nie znam osobiście, opieram się jedynie na własnym wyobrażeniu danej osoby.
      Dziękuję Ci serdecznie i mocno ściskam!

      Usuń
  6. Piękną kartę Ewuniu otrzymałaś i wspaniale zachowałaś ją w swojej księdze .Podziwiam każde kolejne wpisy ,to wspaniała wyjątkowa pamiątka .Pozdrawiam serdecznie ,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie się cieszę, że w mojej księdze przybywa wspomnień i to wspomnień bardzo sentymentalnych :) Dziękuję Grażynko i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  7. Kolejna wspaniała strona do dziennika! Wyszła Ci, Ewo, niezwykła kompozycja z tego. Twój dziennik to już kawał historii :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze powiedziane Agnieszko - kawał historii! Jestem z niego bardzo dumna i bardzo wdzięczna za dobroć koleżanek.
      Dziękuję i przesyłam uściski :)

      Usuń
  8. Hi Ewa, the card is so awesome with beautiful background and photographs.

    Happy Sunday!

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziwiam z jaką pasją tworzysz kolejne kartki dziennika. Z pewnością jest już dużych rozmiarów. Będzie piękna pamiątka. serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Księga pomieści jeszcze kilka wpisów ale już przygotowuję kolejny tom:)
      Dziękuję Elżuniu i mocno ściskam!

      Usuń
  10. W#spaniała pamiątka od Uli :) nie wiedziałam, że pisze bajeczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja nie wiedziałam :) Ula to wszechstronnie utalentowana osoba.
      Serdeczności Aguś.

      Usuń
  11. Ewuniu, pięknie rozrasta się Twój Dziennik Emerytki-aż miło patrzeć na kolejne karty. Ta od Uli jest śliczna. Oprawiłaś ją wspaniale! Zawsze podziwiam Twoją pomysłowość Ewuniu :) Uściski i miłego tygodnia !:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko, jest mi bardzo miło. Ja również przesyłam uściski :)

      Usuń
  12. Fantastycznie Ewuniu! Dziewczyny Cię cenią i szanują bo w pełni zasługujesz !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nasz blogowy świat pełen jest dobrych i kochanych duszyczek :)
      Uściski Basiu!

      Usuń
  13. Pięknie Ulę oprawiłaś i fajnie, ze dzięki Tobie poznaję bliżej osoby z blogowego świata. Ależ Ci rośnie ta księga, jak się nie pospieszę to się nie zmieszczę:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pracuję już nad drugim tomem a jak będzie trzeba to i trzeci powstanie :)))
      Dziękuję Oleńko i cierpliwie czekam!

      Usuń
  14. Ewuniu kolejna super karta do dziennika od kolejnej świetnej, twórczo zakręconej Rękodzielniczki. Piękna również Twoja interpretacja. Oj chyba czas się zabrać za moja kartę bo podobnie do Oli mogę się nie zmieścić w Twojej cudnej księdze:-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obiecuję Anusiu, że dla każdej karty znajdzie się miejsce :)
      Bardzo dziękuję i mocno ściskam.

      Usuń
  15. Następna kartka w dzienniku zapisana,widok na żywo chyba jest niesamowity :)
    Też się muszę pośpieszyć żeby znaleźć się na kartach twojej księgi :)
    Serdeczności Ewuniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczę na Ciebie Marylko :)
      Dziękuję i serdecznie przytulam.

      Usuń
  16. Prześwietna karta od Ulki. A inspiracja jest rewelacyjna podziwiam i pozdrawiam Cię bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Arletko i również gorąco pozdrawiam :)

      Usuń
  17. Widzę, że "Dziennik Emerytki" pęcznieje z każdą chwilą. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pęcznieje Karolinko, także od emocji :)
      Buziaki!

      Usuń
  18. Piękna karta od Ulci! Kolejny wpis w Twoim dzienniku Ewuniu utrwala więzi rękodzielnicze.
    Wspaniały miałaś pomysł z tym dziennikiem.
    Pozdrawiam serdecznie i powoli szykuje swoją kartę:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie się cieszę Alinko :))) Dziękuję i mocno ściskam.

      Usuń
  19. Bardzo dziękuję i witam serdecznie wśród obserwatorów :)
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Niezwykły pomysł i niezwykle wykonanie!
    Brawo Ewciu!

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.