sobota, 23 listopada 2019

Junk Journal - 10/2019

Witam serdecznie.
Dziś zapraszam Was do obejrzenia kolejnych stron Junk Journalu, projektu prowadzonego przez ArtGrupę ATC. To już 10 wpis więc do zakończenia rocznego dziennika coraz bliżej.
Tym razem organizatorki zaproponowały wpis całkiem dowolny, bez dodatkowych elementów.
Lubię robić wpisy tematyczne, tematem dzisiejszych stron jest "czas".
Czas jest pojęciem względnym, niemal abstrakcyjnym. Zazwyczaj mamy go zbyt mało ale bywa też, że nam się wlecze - szczególnie wtedy, gdy na coś czekamy. Żyjemy pod presją czasu, wraz z jego upływem mija też nasze życie.
Lew Tołstoj powiedział: "Czas się nie spieszy, to my nie nadążamy" - może to prawda?
Tak sobie rozmyślałam przy tworzeniu kolejnych stron, oto efekt:

"Jeśli możesz pozwolić sobie na to, by nie liczyć uderzeń fali 
i upływających chwil, jeśli upływ czasu nie wywołuje paniki 
w twoim umyśle – jesteś naprawdę szczęśliwy."
Janusz A.Zajdel

Miłego weekendu kochani :)

51 komentarzy:

  1. Cudowny wpis do Junk Jurnalu, pozdrawiam. Osobiście też cierpię na wieczny brak czasu ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy z nas prawdopodobnie cierpi na brak czasu :) Dziękuję Moniczko za miły komentarz i również serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Świetny cytat :) z czasem trzeba się zaprzyjaźnić :) jurnal ciekawy, choć dla mnie trochę zbyt mroczny, wolę weselsze klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem Aguś :) Moja dusza już taka mroczna jest a nie da się tworzyć wbrew sobie.
      Uściski na weekend!

      Usuń
  3. I tak trzymaj Ewciu, wyrażaj siebie :) miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czas ciekawa rzecz, tle w ludziach złości, strachu, niezadowolenia, niecierpliwości, pośpiechu wprowadził, a przecież to ludzie sami stworzyli zegarki i kalendarze, by sobie życie ułatwić :) Czasem zbyt częste mierzenie czasu zbyt dużo czasu nam zabiera ;) A strony pięknie wykonane, ciekawie zapełnione, rożne motywy, trochę historii :) jest ciekawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładnie to ujęłaś :) Miło mi, że wpis ci się podoba. Dziękuję i gorąco pozdrawiam!

      Usuń
  5. Śliczny wpis Ewuniu. Nie mogę się nadziwić jak potrafisz wykorzystać różne wycinki. Ściskam serdecznie i życzę przyjemnie spędzonego weekendu.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu! Tobie również życzę miłego weekendu :)

      Usuń
  6. Witaj Ewuniu, Lew Tołstoj miał rację :-) Wspaniale ukazałaś to w swojej pracy. Serdeczności, miłej niedzieli :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Andrzejku :) Tobie również życzę miłej niedzieli.

      Usuń
  7. No cóż tak niestety jest w świecie ludzi... noc nie zmieniło się od wieków
    pozdrawiam Ewo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze to wykorzystać swój czas jak najlepiej. Pozdrawiam cię Joasiu bardzo ciepło :)

      Usuń
  8. Ktoś (nie pamiętam kto) powiedział ,,szczęśliwi czasu nie liczą,, (kiedyś w Art journalu w takim temacie wpis zrobiłam). Ciekawy jest Twój wpis o czasie ... mnie czas ,,przecieka,, przez palce dlatego nie ruszałam tego tematu :) No cóż, to już końcówka naszej zabawy ... czas pokaże co będzie dalej :)
    Przyjemnej niedzieli życzę ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja czekam z ciekawością na wytyczne okładki :)
      Dziękuję Danusiu za odwiedziny i serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  9. Bardzo ciekawy wpis. Podziwiam Cię, że potrafisz tak dobrać różne elementy iż wszystko stanowi bardzo ciekawą spójność. Jakie to jest dziwne, że nawet będąc na emeryturze nie mamy czasu. Myślałam, że tylko ja tak mam, że czas ucieka niepostrzeżenie. Pozdrawiam i życzę wspaniałych, jesiennych chwil:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja kiedyś nie wierzyłam ale odkąd jestem na emeryturze wciąż brak mi czasu - czysty paradoks :) Dziękuję za miły komentarz i przesyłam serdeczne uściski.

      Usuń
  10. This October Journal is so awesome, Ewa.
    "The time is not in a hurry, we do not keep up", it could be true, and I feel I am so slow, couldn't catch up ;)

    Happy weekend, Ewa,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, a z wiekiem jesteśmy coraz wolniejsi więc poczucie uciekającego czasu zaczyna dokuczać :) Dziękuję Evi i życzę Ci udanego tygodnia!

      Usuń
  11. Dlatego ja kiedy tylko mogę staram się na chwilę "zatrzymać", nie myśleć o tym że jeszcze muszę coś zrobić, gdzieś iść, z czymś zdążyć... Przeważnie na spacerze z psem mam takie chwile "zatrzymania" patrzę wtedy sobie w niebo na piękne chmury, albo zachwycam się kwiatkami które pięknie kwitną itp. Normalnie w biegu człowiek takich rzeczy nie zauważa, a szkoda bo świat jest piękny. Przez ten pęd czasu wiele rzeczy nas omija. Ja na przykład nic nie zostawiam na ostatnią chwilę, chyba że czegoś wcześniej się zrobić nie da. ka prezenty gwiazdkowe zaczynam kupować już w wakacje i dziś wszystkie są już spakowane, wszystkie opłaty mam zrobione miesiąc do przodu i tak dalej, ale dzięki temu nie muszę żyć w napięciu, strachu że z czymś nie zdążę czy potem biegać bo za chwile święta a ja jeszcze nie gotowa. To taki mój sposób żeby mieć trochę więcej tego czasu :) Twój wpis Ewuniu jak zawsze świetny. Milej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś Lidziu niezwykle zorganizowaną osobą, podziwiam to. Ja też się staram ale z różnym efektem. Bardzo dziękuję za przemiły komentarz i mocno ściskam :)

      Usuń
  12. Cudowna interpretacja czasu, Ewuniu. A ten niestety leci nieubłaganie. Aż żal, że nie można go zatrzymać. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem żal Karolinko ale cóż poradzić :)
      Dziękuję i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  13. Fantastyczne zobrazowanie czasu...

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe i niezwykle ciekawe karty:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu i również serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  15. Fantastyczna praca i zgadzam się z powiedzeniem " "Czas się nie spieszy, to my nie nadążamy" . Ty, widzę, że z tym czasem radzisz sobie wyśmienicie, bo wciąż pokazujesz nam pięknie wykonane kolejne karty. Podziwiam i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś sobie radzę ale wciąż brak mi czasu na realizację wszystkich pomysłów. Chyba za dużo wymyślam :)
      Dziękuję Elżuniu i przesyłam uściski.

      Usuń
  16. Wspaniały wpis Ewuś buziaki

    OdpowiedzUsuń
  17. Czas, brak czasu, to zmora dzisiejszych czasów. Za dużo obowiązków, za dużo pomysłów, za dużo by się chciało. I tak rok za rokiem mija.
    Ewuniu, świetnie zinterpretowałaś temat!!! Karty junk journala wybornie się prezentują!
    Ściskam mocno:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alinko! Jak się ma pasję to czasu zawsze będzie zbyt mało ale za to bardziej go szanujemy. Przesyłam uściski :)

      Usuń
  18. Jak zawsze świetna interpretacja tematu.
    Czas.... Wszyscy którzy mają pasję mają go stanowczo za mało.
    Pozdrawiam i dobrego tygodnia życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale spędzamy wolny czas wspaniale :) Dziękuję Aniu i również życzę Ci udanego tygodnia!

      Usuń
  19. Ewuniu, jesteś mistrzynią interpretacji tematów. Myślę, że Tołstoj miał rację. W ogóle teraz takie czasy, że wszyscy za czymś gnają, pędzą, a czasami warto się zatrzymać na chwilę... Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko. Zgadzam się z Tobą, czasami warto się zatrzymać:)
      Buziaczki!

      Usuń
  20. pięknie Ewuś, widzę chyba wycinane elementy z gazet lub magazynów. Świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, wycinam z czego się da:)))
      Dziękuję Martusiu i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  21. Ja też bym chętnie trochę czasu komuś podkradła 😄 niestety nie da się :)
    Wpis bardzo mnie zaciekawił :)
    Pozdrawiam Ewuniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie da się Marylko a szkoda!
      Dziękuję za miły komentarz i mocno ściskam:)

      Usuń
  22. Ewciu, pięknie zinterpretowałaś czas i piękny cytatem się z nami podzieliłaś.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Małgosiu i cieplutko pozdrawiam:)

      Usuń
  23. Cudna praca Ewuniu.Przyznaje z ręką na sercu,że nie umiałabym stworzyć takiej,nawet się nie zabieram za tego typu zadania ... Ale Ciebie nie ogranicza wyobraźnia ,co widać, więc zawsze trafisz w sedno,w dodatku pięknie ozdabiając.
    Czas...ach ten czas ,leci na łeb na szyję !!! 😓
    Buziaczki Ewuniu, pozdrawiam 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Ilonko za ciepłe słowa:) Przesyłam serdeczne uściski.

      Usuń
  24. Wspaniały wpis Ewuniu i ciekawa interpretacja tematu .Strony wyglądają bardzo znajomo ,przypominają mi dziennik który często biorę do ręki .Masz wyjątkowy, piękny i rozpoznawalny dar do prowadzenia journali .Buziaczki posyłam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Grażynko, to bardzo miłe. Ja również buziaczki posyłam :)

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.