środa, 13 listopada 2019

Listopadowa paleta kolorów

Witam serdecznie.
Tradycyjnie, jak co miesiąc prezentuję swoje propozycje do zabawy z paletą kolorów u Ani.
Tradycyjnie zrobiłam też trzy kartki, z wiadomych względów wszystkie trzy są bożonarodzeniowe.
W listopadzie elementem dodatkowym jest ramka.
Tym razem pobawiłam się tekturą. Pozwoliłam sobie też na luźną interpretację ramki - kartki są po prostu ramkami. Mam nadzieję, że Ania nie będzie miała nic przeciwko takiej wersji.
Kolorów nie wymieniam ale zadbałam o to, by na każdej kartce znalazły się kolory pasujące do palety.
Pierwsza kartka jest z małym aniołkiem trzymającym ptaszynę :)
Druga kartka jest tradycyjna, z motywem religijnym.
I trzecia, ostatnia kartka - tym razem z trójkolorowym rogasiem :)
Kolaż:
i banerek.
Ciekawa jestem jak Wam się podobają takie nietypowe nieco kartki i co myślicie o zastosowaniu tektury?
Cieplutko pozdrawiam :)))

64 komentarze:

  1. Ewo, Twoje kartki z wykorzystaniem tektury są bardzo oryginalne. Pomysłowe i nietuzinkowe. Szczególnie ta druga z rytmicznie skomponowanymi elementami. Wygląda jak piękny witraż. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Zosiu, że Ci się podoba :) Dziękuję i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  2. You are so creative in using cardboard, Ewa. The cards are so wonderful!
    Looking at the little angel, she is so awesome, with one hand in her mouth and a bird on her another hand .

    Have a great day, Ewa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Evi, jest mi bardzo miło. Pozdrawiam cię serdecznie i ciepło :)

      Usuń
  3. Jak widać tektura też może być ozdobą! Piękne kartki, a aniołkowa naj :)) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię tekturę, pozwala uzyskać ciekawe efekty i jest taka naturalna. Dziękuję Gosiu i cieplutko pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Nie przestajesz mnie zaskakiwać, Ewo :) Dookoła scraperki prześcigają się w warstwach, wycinankach, kolorach poinsecji, a Ewa zwinęła tekturę i wyszło i wyszło mistrzowsko 😍 Przyznam Ci, że nie jestem entuzjastką kartek z motywami religijnymi, ale u Ciebie właśnie ta kartka najbardziej mnie ujęła :)
    Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To taki swoisty powrót do źródeł:) Lubię warstwy i wycinanki ale czasem potrzebuję czegoś surowego do obróbki. Dziękuję Agnieszko za przemiły komentarz i przesyłam serdeczności!

      Usuń
  5. Ewuniu, po raz kolejny zauroczyłaś mnie swoimi kartkami. Nie mogę oderwać oczu od tej, na której ptaszyna ufnie przysiadła na ręku aniołka - cudowna i wzruszająca jest ta karteczka. Bardzo podobają mi się też misterne zawijaski na drugiej i sympatyczny rogaś na ostatniej.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie mi miło Małgosiu, ślicznie dziękuję za ciepłe słowa. Serdecznie przytulam :)

      Usuń
  6. Super wykorzystałaś tekturkę Ewuniu. Moją faworytką jest pierwsza karteczka. Pozdrawiam milutko.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu i pozdrawiam bardzo ciepło :)

      Usuń
  7. Zachwyciłam się najpierw uroczym aniołkiem, później cudnymi zawijaskami z tektury wokół grafiki a na końcu połączeniem tekturki i masy plastycznej :-) Pominęłabym jedynie czerwoną i zieloną warstwę Rogasia, ale to tylko moje skrzywienie kolorystyczne ;-)
    Rewelacyjne kartki !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymałam się palety kolorów, stąd tak kolorowy Rogaś:) Cieszę się Ewuniu, że moje kartki ci się spodobały. Gorąco pozdrawiam!

      Usuń
  8. Ale świetne! Jestem pod ogromnym wrażeniem! Szczególnie druga kartka bardzo mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewciu, jest mi bardzo miło. Uściski :)

      Usuń
  9. Ewuniu, Twoje prace to wielkie dzieła!!! Kłaniam się nisko:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Alinko. To tylko kartki z tektury ale jest mi bardzo miło, że Ci się podobają. Gorąco cię pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Jakie super kartki Ewuś, a już ta druga ze świętą rodziną jest cudna, przepięknie te tekturki pozwijane i powklejane, napatrzeć się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lidziu. Recykling to fajna sprawa a tektura to bardzo plastyczny materiał. Buziaczki :)

      Usuń
  11. Cudne karteczki. Świetny pomysł z tymi ramkami, genialne! Wyszły na prawdę ładnie i interesująco.
    Ewuniu, podziwiam Cię za Twoją kreatywność i ciągłą pracę twórczą! Ileż w Tobie drzemie pokładów energii! Przyznam , że Ci zazdroszczę. U mnie jak w tej reklamie " o rany żeby mi się tak chciało jak mi się nie chce" :))
    Przytulam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najwyraźniej mam syndrom niespokojnych rąk :))) Dziękuję Anusiu za ciepły komentarz i również serdecznie przytulam!

      Usuń
  12. Od razu przykuły moją uwagę " nietypowe " elementy czyli te faliste tekturki 🙂. Przyznam,iż jestem mile zaskoczona,że tak to pięknie wyszło Ewuniu !!! Brawa za ten niekonwencjonalny pomysł 👏👏👏
    Buziaki 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ilonko, cieszę się że ci się podoba. Buziaczki :)

      Usuń
  13. Rewelacyjne karteczki.Ramki z tekturki falistej to dopiero pomysł.
    Jesteś bardzo kreatywna.Niby prosta rzecz a daje taki efekt.
    Pierwsza z aniołkiem dla mnie naj.... Cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tereniu za ciepłe słowa i gorąco pozdrawiam :)

      Usuń
  14. Nawet nie myślałam że z tektury można tak pięknie wykonać ramki , pięknie - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tereniu i również cieplutko Cię pozdrawiam :)

      Usuń
  15. Ewuniu, nieustannie nie mogę wyjść z ppdziwu dla twojej tworczej pracy. karteczki są cudne. serdeczności i pozdrowienia posylam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak sobie lubię kombinować :) Dziękuję Elżuniu i przesyłam uściski.

      Usuń
  16. Śliczne Ewuniu, a ten aniołek z paluszkiem przy buzi to istny słodziak :))). Bardzo ciekawie wyglądają karteczki z tekturą, super efekt dała :) Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Justynko za serdeczny komentarz i gorąco Cię pozdrawiam :)

      Usuń
  17. Bardzo ciekawe i śliczne karteczki! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne kartki! A w listopadzie miło jest oglądać tyle kolorów :-) Serdeczności :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda Andrzejku :) Dziękuję i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  19. Wielokrotnie pisałam Ewuniu ,że potrafisz miło zaskoczyć ,zainspirować i zaciekawić nas swoimi pracami .Tektura z Twojej pracowni wychodzi zupełnie odmieniona i stanowi wspaniałą ozdobę .Świetnie poradziłaś sobie z czernią bo nie wygląda przygnębiająco . Kończę własnie
    junk journal z dużą dawką czerni i coraz bardziej oddalam się od pierwszego zamysłu .Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z journalem zazwyczaj tak jest, efekt powstaje w trakcie pracy. Na pewno będzie super! Dziękuję Grażynko za miły komentarz i mocno ściskam.

      Usuń
  20. Przepiękne karteczki :) aniołek z paluszkiem jest rozkoszny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ależ piękne karteczki zrobiłaś,ta pierwsza z aniołkiem- rewelacja :) wspaniały pomysł na rameczki z tektury !!!
    Pozdrawiam Ewuniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze to jakaś odmiana Marylko:) Dziękuję i przesyłam uściski.

      Usuń
  22. Ty to masz zawsze takie inne pomysły super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie już ze mnie dziwadełko Elu :))) Cieszę się, że Ci się podoba!

      Usuń
  23. Rewelacyjne kartki pozdrawiam buziaki

    OdpowiedzUsuń
  24. Podziwiam Ewuniu że potrafisz zrobić takie piękne kartki z niczego, w tym wypadku z tektury falistej. Cudne!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tektura ma spory potencjał :) Dziękuję Aniu i gorąco pozdrawiam!

      Usuń
  25. Ten aniołek z ptaszkiem wygląda przeuroczo. Wykorzystanie tekturki uważam za świetny pomysł.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Karolinko! Dziękuję i przesyłam uściski :)

      Usuń
  26. Urocze karteczki, pięknie wykonane💕

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne i pomysłowe ( super z tą tekturą falistą) kartki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alicjo i również cieplutko pozdrawiam :)

      Usuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ewa jak dla mnie rewelacja !! Pomysł z tekturka genialny . Nie wiem tylko jak Ci się udało ja pociąć na tak cieniutkie paseczki. Szczególnie wpadła mi w oko ta środkowa kartka jest cudowna.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anusiu :) Tekturę cięłam nożykiem do tapet. Próbowałam gilotyną ale brzegi nieco się zgniatały, nożyk jest do tego idealny.
      Przesyłam uściski.

      Usuń
  30. Śliczne karteczki :) widać, że wykonane ze starannością :) super

    OdpowiedzUsuń
  31. Ewuś zawsze podziwiam Twoje prace i tak jest i tym razem:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Reniu i również serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.