wtorek, 31 grudnia 2019

U progu nowego...

Witajcie kochani.
To już ostatnie godziny mijającego roku. Wielu z Was przygotowuje się zapewne do sylwestrowej zabawy by w szampańskim humorze powitać rok kolejny. Dawniej i ja lubiłam poszaleć:)
Dziś jednak powitam Nowy Rok w domu. Wciąż panuje tu świąteczny nastrój, wciąż błyskają światełka na choince. Jeszcze niedawno było gwarnie i wesoło ale dziś jest cicho i spokojnie.
Mam wiele nowych wspomnień i sporo czasu na przemyślenia. Tylko czy warto?
W życiu jak w przyrodzie panuje względna równowaga. Chwile piękne i radosne przeplatają się z tymi trudnymi i smutnymi. Tak było i tak będzie. Postanowień noworocznych też nie robię, cieszę się chwilą gdy jest dobra a gdy życie doskwiera powtarzam sobie, że i zła passa nie trwa wiecznie.
Najważniejsze jest zdrowie - nasze i naszych bliskich, z wszystkim innym jesteśmy w stanie sobie poradzić. Co nam przyniesie Nowy Rok? To wielka tajemnica ale powitam go z nadzieją.
Dzisiejszy poranek powitał nas słoneczkiem. Ulotna i krótka to była chwila ale jakże miła. Wyciągnęłam pędzle i namalowałam anioła. Pozwoliłam myślom ulecieć swobodnie i poczułam się szczęśliwa. Tak na prawdę to niewiele nam potrzeba do szczęścia, wystarczy wewnętrzny spokój.
Obraz jeszcze nie skończony więc pokażę Wam innym razem a dziś, żeby nie było zbyt filozoficznie proponuję coś innego. Jednym z prezentów, które znalazły się pod moją choinką była mediowa szkatułka. To już trzecia :) Dwie poprzednie możecie zobaczyć pod etykietą "Szkatułki" na prawym pasku bocznym bloga. Dołożyłam tą etykietę bo tak mi się spodobało tworzenie ozdobnych pudełeczek, że na pewno będzie ich więcej.
Szkatułka jest dość duża, powstała z wyjątkowo "ekskluzywnego" pudełka po butach. Dla podkreślenia eleganckiego charakteru wnętrze szkatułki wyłożyłam tkaniną, którą popikowałam maleńkimi perełkami. Oto efekt:
Ku mojej radości prezent bardzo się spodobał:)))
Dziś dotarła też do mnie mocno zabłąkana, przemoczona, świąteczna przesyłka od Basieńki. Jakie to szczęście, że nie zginęła! Oprócz świątecznej kartki znalazłam w niej cudny kalendarz z najpiękniejszymi, polskimi kapliczkami.
Jest też kartka imieninowa pełna ciepłych życzeń.
Dziękuję Ci Basieńko za pamięć i piękny dar.
To na dziś już wszystko.
Życzę Wam kochani wspaniałej nocy sylwestrowej, bez względu na to jak będziecie ją spędzać.
Niech Nowy Rok przyniesie Wam mnóstwo dobrych, szczęśliwych chwil.
Szczęśliwego Nowego Roku!!!

52 komentarze:

  1. Wonderful box!

    Happy New Year, Ewa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Evi:) Szczęśliwego Nowego Roku!

      Usuń
  2. Twoje szkatułki, Ewciu, to artyzm i magia w jednym.
    Życzę Ci dobrego, szczęśliwego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Małgosiu - serdecznie dziękuję.
      Dużo szczęścia w Nowym Roku:)

      Usuń
  3. Piękna szkatułka, dużo dobrego w roku 2020 !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tereniu za życzenia i wzajemnie - szczęśliwego Nowego Roku!

      Usuń
  4. Ewuniu piękne przemyślenia o tym co najważniejsze...zdrowie...i cieszenie się z małych rzeczy.
    Dawno mnie tu nie było ale chciałabym małymi kroczkami wrócić.
    Szkatułka śliczna.
    Pozdrawiam Cię cieplutko i wszystkiego dobrego dla Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Agatko:) Dziękuję, że o mnie pamiętałaś - jesteś kochana.
      Dużo szczęścia w Nowym Roku Ci życzę i mocno ściskam.

      Usuń
  5. Przepiękna szkatułka z eleganckim wnętrzem :-)
    Jak najwięcej szczęśliwych chwil w 2020 roku i zdrowia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewciu:) Szczęśliwego Nowego Roku!

      Usuń
  6. Szkatułka rewelacyjna, niepowtarzalna.
    Tak, zdrowie jest bezcenne. I niewiele potrzeba, by być szczęśliwym. Wystarczy z radością robić to co się kocha ale również zwykłe, proste, codzienne czynności. Z radością, że się jeszcze ma siły robić to samodzielnie. Niekiedy pomimo zmęczenia.
    U mnie Sylwester kameralny, z przyjaciółmi domu. Planów szczegółowych nie robię, ale jakiś jeden cel, do którego chcę podążać.... tak. Wyznaczam sobie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrego, bogatego twórczo roku!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Zosiu! Życzę Ci pomyślnej realizacji planów i radości z każdego dnia. Szczęśliwego Nowego Roku :)

      Usuń
  8. Ewciu, wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo elegancka szkatułka! Pewnie będzie schowkiem na szczególne skarby!
    Wszystkiego najlepszego, najzdrowszego i najradośniejszego w nowym 2020 roku, a wspomnienia były tylko miłe:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alinko. Wszystkiego najlepszego na cały nowy rok :)

      Usuń
  10. Ewniu,dziękuję Ci za kolejny rok naszej blogowej znajomości :) Za wszystkie mądre słowa, nad którymi mogę się pochylić, za cudne inspiracje. I za śmiech, który niejednokrotnie towarzyszy mi przy czytaniu :)
    Cudownie upiększyłaś to ekskluzywne pudełko :)
    Pomyślności w Nowym Roku! Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Agniesiu, jest mi bardzo miło. Dużo szczęścia w nowym roku :)

      Usuń
  11. Wspaniała szkatułka.
    Ewo najlepszego z Nowym Rokiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Joasiu. Szczęśliwego Nowego Roku!

      Usuń
  12. Ewuś, no proszę jakie to cudo można stworzyć z pudełka po butach. Super! Cudowny uchwyt ma i ten chwost <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Martusiu, że Ci się podoba :) Przesyłam uściski.

      Usuń
  13. Ewuś stworzyłaś prześliczne dzieło - szkatułka jest bardzo elegancka i stylowa. Życzę Tobie i Twoim Bliskim wspaniałego, szczęśliwego, twórczego i pełnego niezapomnianych wrażeń Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Halinko i również życzę Ci dużo szczęścia w nowym roku :)

      Usuń
  14. Kochana Ewuniu, piękne są Twoje szkatułki, jak drogocenne prezenty.
    A nasza poczta " figluje" za niemałe pieniądze. Toż to chyba ok trzech tygodni wędrowało!!!
    Jeszcze raz Ewuniu Ci życzę twórczego, dobrego roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam po dacie nadania :) To niewiarygodne ale najważniejsze, że dotarła. Jeszcze raz ślicznie dziękuję. Szczęśliwego Nowego Roku Basiu!

      Usuń
  15. Piękna szkatułka, Ewuniu.
    Kochana, z okazji nowego, 2020 roku chciałabym Ci życzyć wszystkiego co najlepsze. Zdrowie - by było, szczęście - by się mnożyło. Niech nie opuszcza Cię wena tworzenia.
    Ściskam noworocznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Karolinko za piękne życzenia. Dużo szczęścia w nowym roku :)

      Usuń
  16. Przepiękne dzieło stworzyłaś - jestem pełna uznania. Szczęśliwego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gabrysiu. Szczęśliwego Nowego Roku :)

      Usuń
  17. Prześliczna jest ta szkatułka Ewuniu. Szczęśliwego i spokojnego Nowego Roku :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Andrzejku. Dużo szczęścia w nowym roku :)

      Usuń
  18. taka magiczna i tajemnicza zarazem ta szkatułka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to bardzo miłe. Cieplutko pozdrawiam :)

      Usuń
  19. Szkatułka jest bardzo elegancka, dopracowana w najdrobniejszych szczegółach i unikatowa !!! Nawet w środku - dzięki pikowaniu - wygląda królewsko !
    Życzę Tobie wielu tak pomysłowych realizacji, ale i ciepła, spokoju ducha i radości dnia codziennego !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Ulciu i również życzę Ci szczęśliwego Nowego Roku!

      Usuń
  20. Jaka super szkatułka, a środek prześliczny. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lidziu i wzajemnie - dużo szczęścia w Nowym Roku!

      Usuń
  21. Och Ewuniu, jesteś niesamowita! Skrzyneczka wygląda jak z osiemnastego wieku:) Jest cudowna. Myślę, że taki prezent otrzymać to nie lada niespodzianka!
    Piękna jest.
    Serdeczności zostawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Anusiu, że Ci się podoba:) Dziękuję i mocno ściskam.

      Usuń
  22. Przepiękna szkatułka! Robi niesamowite wrażenie! A do tego to bajeczne wnętrze - pikowanie i perełki :). Uwielbiam takie piękne detale w miejscach nieoczywistych, gdzie rzadko się zagląda.
    Wszystkiego najlepszego na wszystkie dni kolejnego roku, zdrowia, radości i weny twórczej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję Małgosiu i również życzę Ci szczęśliwego Nowego Roku:)

      Usuń
  23. Nigdy nie pomyślałabym, ze to pudełko po butach. Ekskluzywne czy nie, zawsze to pudełko. Ewuniu jestem zachwycona. Piękna robota i czasochłonna niemiłosiernie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Haneczko za ciepłe słowa. Fakt, wykonanie tej szkatułki zajęło mi sporo czasu ale i zabawa była świetna. Pozdrawiam Cię bardzo ciepło:)

      Usuń
  24. Widok mojego oczka wodnego-pierwsze przymrozki ,lekki szron i odrobina lodu ,który lada dzień pokryje lustro wody z lekko zieloną jeszcze roślinnością .Pięknie Ewuniu !Wszystkiego dobrego w Nowym Roku !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne i bardzo oryginalne skojarzenie Grażynko, bardzo mi się podoba:)
      Dużo szczęścia w Nowym Roku!

      Usuń
  25. Przecudna szkatułka Ewuniu.:) Dużo zdrowia i wszelkiej pomyślności.:)

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.