wtorek, 7 stycznia 2020

Albumiki dwa

Witam Was cieplutko.
Zapraszałam Was ostatnio na bloga Ilonki, oczywiście za sprawą kolejnego wpisu w dzienniku emerytki. Dziś chcę pokazać dwa albumiki, które zrobiłam dla Ilonki w ramach podziękowania za śliczną kartę. Są dwa bo to niewielkie albumiki, przeznaczone raczej na różne zapiski.
Pierwszy z nich jest typowo scrapowy. Kartki wycięłam ozdobnym wykrojnikiem. Wewnątrz każdej karty ukryte są luźne tagi na których można zapisywać swoje myśli bądź inne, ważne sprawy, które przychodzą nam głowy przy filiżance kawy :) Karty zdobi motyw dzbanuszka i filiżanki. Ażurowy kwiat i małe listki, które zdobią okładkę znalazłam w paczce od Ilonki.
Po wycięciu ozdobnych kart tego albumu zostały mi równie ozdobne "dziury" i postanowiłam je wykorzystać w drugim albumiku.
Tym razem okładkę zmediowałam - użyłam ozdobnych szablonów i szpachlówki, całość wykończyłam akrylami metodą suchego pędzla.
Ciekawa jestem, który albumik podoba się Wam bardziej?
Ilonce prezent się spodobał więc i ja jestem zadowolona:)
Na koniec jeszcze się pochwalę pewnym prezentem. Dostałam go dziś od Ewuni (Artesanii).
W grudniu Ewunia wykonała przepiękny dar dla Hospicjum Ziemi Częstochowskiej a były to filcowane broszki dla mam chorych dzieci. Możecie je zobaczyć tutaj.
Przy okazji tego posta Ewcia zaproponowała małą zgadywankę - ile broszek powstało?
Obstawiłam 80 szt i to był strzał w "10". Nagroda to oczywiście filcowana broszka, której wzór mogłam sobie wybrać sama. I oto jest - śliczna i elegancka, w uniwersalnej kolorystyce która pasuje do wszystkiego.
Czyż nie jest urocza? Dziękuję Ci Ewuniu z całego serca, będę ją nosić z dumą i ogromnym sentymentem.
Jak widzicie na zdjęciu dostałam jeszcze małą książeczkę z dedykacją, "Bliskość która ubogaca".
Książeczka zawiera wiele pięknych sentencji o miłości i przyjaźni.
Jedną z nich żegnam się dziś z Wami:)
Szczęściem jednego człowieka
jest drugi człowiek.
Jean Paul Sartre

54 komentarze:

  1. Witam Cię kto jak nie Ty zrobiłaś prześliczne albumiki,a jeszcze gratuluję strzału w 10 brawo ściskam Cię mocno buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszczęściło mi się:) Dziękuję Arletko i buziaki posyłam.

      Usuń
  2. Wspaniałe maluchy :) drugi wymiata !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Albumy bardzo mi się podobają. Zastanawiam się jak można wykonać takie cudeńka?
    Gratuluję wygranej i serdecznie pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) To nie jest trudne ale czasochłonne zajęcie. Wystarczy pomysł i trochę ładnego papieru :) Przesyłam serdeczności.

      Usuń
  4. Śliczne albumiki. I jeden i drugi ma w sobie magie która przyciąga wzrok.
    Ależ ładna ta broszka. Pierwszy raz widzę takie wykonanie. Pozdrawiam serdecznie Ewuniu😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewunia tworzy cuda, zajrzyj na jej bloga Agniesiu a sama zobaczysz. Dziękuję za serdeczny komentarz i mocno ściskam :)

      Usuń
  5. Zachwycające albumiki,mnie najbardziej podobają się te z fantazyjnie wyciętymi kartkami.Po prostu cudne .Wspaniale wykorzystałaś "resztki" z wykrojników.
    Twoja kreatywność mnie ciągle zachwyca.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elżuniu, to bardzo miłe. Serdecznie przytulam :)

      Usuń
  6. Albumiki przez pasujące do siebie elementy stanowią piękny komplecik .Cudnie dobrałaś kolorystykę , wzory i dekorację obu albumików .Oglądałabym w pierwszej kolejności mediowy albumik. Broszka jest wspaniała i wyjątkowa .Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Grażynko za ciepłe słowa. Pozdrawiam cię bardzo ciepło!

      Usuń
  7. Ewunia nie potrafiłabym wybrać który albumik ładniejszy, bo każdy ma w sobie to coś i oba mnie zachwyciły, są super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć Lidziu :) Buziaczki!

      Usuń
  8. Ewuniu Twoje albumiki są przepięknie wykonane. Jesteś mistrzynią niedoścignioną w ich tworzeniu. Podziwiam , podziwiam i tak bez końca. Serdeczności posyłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Elżuniu i również serdeczności posyłam :)

      Usuń
  9. Ewciu, Twoje albumiki są przecudne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewuniu, oba albumy są wspaniałe! Uwielbiam Twoje łączenia wzorów, motywów, zabawę kolorami. Świetnie to zawsze wychodzi :). Piękny prezent dostałaś. Gratuluję kochana :)). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miłe Justynko, dziękuję za tyle ciepłych słów. Buziaki :)

      Usuń
  11. Oj tak,są fantastyczne !!! Nie mogłam się na nie napatrzeć, zwłaszcza że są aż dwa !!! Na żywo są jeszcze piękniejsze,zapewniam 😉
    Raz jeszcze dziękuję przepięknie Ewuniu za tak śliczną niespodziankę od Ciebie 🥰🥰🥰
    Gratuluję pięknej broszki oraz książeczki. Buziam i ściskam mocno 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie Ilonko :) Ściskam cię bardzo mocno!

      Usuń
  12. Cudowne albumiki(takie maluszki) i śliczna broszka.
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolinko i cieplutko pozdrawiam!

      Usuń
  13. Twoje albumiki to wyjątkowy Art-recykling ... świetnie wykorzystujesz to co masz ,,pod ręką,,. Piękna ta broszka, śuper prezent :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię recykling w każdej postaci a dziury po wykrojnikach bywają urocze :) Dziękuję Danusiu i przesyłam serdeczne pozdrowienia.

      Usuń
  14. Znowu mnie zaskoczyłaś Ewuniu. Albumiki są prześliczne, szczególnie ten drugi, ze względu na kolory mnie zachwycił. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Haneczko za ciepłe słowa i gorąco pozdrawiam :)

      Usuń
  15. Nic u Ciebie Ewuniu się nie zmarnuje;) Nie potrafiłabym wybrać, oba mi się podobają. Niby pierwszy na dłużej przyciągnął mój wzrok, ale za sprawą kwiatka, którego też dziś robiłam i wykorzystałam do dwóch prac;)
    Pozdrawiam Ewuniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To kwiatek od Ilonki, ja niestety nie mam takiego wykrojnika. Cieszę się Aniu, że Ci się podobają moje albumiki :) Przesyłam serdeczności!

      Usuń
  16. Nieustający podziw Ewuniu dla Twoich prac. Piękne albumiki, każdy inny ale oba są śliczne. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu, to dla mnie zaszczyt :) Cieplutko pozdrawiam!

      Usuń
  17. Albumy są śliczne, Ewuniu, a ta zmediowana okładka po prostu super.
    No i piękną broszkę dostałaś.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę Ci wszystkiego dobrego na ten rok :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

      Usuń
  18. Ewuś, ciężko powiedzieć, który album podoba się bardziej, bo oba są cudowne. Niby ten drugi mediowy powinien bardziej, ale ta kawa i parująca filiżanka tak superowo wygląda, że no nie wybiorę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie szkodzi Martusiu, to bardzo miłe i budujące:)
      Buziaki!

      Usuń
  19. Ewuniu, piękne i artystyczne są oba albumiki, trudny wybór.Jednak moje serce skłania się ku drugiemu - ze względu na niesamowitą okładkę i ciekawe graficzne wnętrze.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Małgosiu i również mocno ściskam:)

      Usuń
  20. Ewuniu cudne są ta albumiki i trudno by mi było wybrać ten ładniejszy. Oba bardzo praktyczne. Pięknie podziękowałaś Ilonce za kartę. A broszka, którą dostałaś, jest rewelacyjna. Jak niewiele potrzeba żeby zrobić komuś przyjemność.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda Anusiu:) Dziękuję za ciepłe słowa i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  21. Po prostu - bajka... Coś pięknego...

    OdpowiedzUsuń
  22. Ewuś, ja jestem pod wrażeniem każdej Twojej pracy!!! Jednak tym razem mój zachwyt jest większy nad drugim albumem. Gratuluje upominku od Ewy, to bardzo miłe jak ktoś o nas pamięta.Pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alinko, jesteś kochana :) Ja również cieplutko cię pozdrawiam!

      Usuń
  23. Bardzo pomysłowe te albumiki i chyba drugi bardziej mi się podoba. Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Broszki Ewuni są zawsze cudne, noszę je z wielką radością. Albumiki piękne, ten drugi piękniejszy od pięknego pierwszego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu :) Broszka bardzo mi się podoba, Ewcia zawsze czaruje swoimi pracami. Serdeczności!

      Usuń
  25. Witaj Ewuniu. Zadałaś pytanie, który album bardziej się podoba. To ja odpowiem wierszem: Oba! Oba albumiki są prześliczne :-) Gratuluję tej ozdoby filcowej :-) I oczywiście strzału w "dychę" :-) Serdeczności Ewuniu, miłego weekendu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to Ci się zrymowało:) Dziękuję Andrzejku za oryginalny komentarz i również życzę Ci miłego weekendu!

      Usuń
  26. Och i ach! Przecudnej urody są oba albumiki. Jak Ty je wymyślasz! Jesteś niezmiernie kreatywna. Ewuniu, oba są urocze, to unikaty:)
    Buziaczki zostawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Największą frajdę mam chyba przy tym wymyślaniu:) Cieszę się Anusiu, że Ci się podobają. Gorąco pozdrawiam!

      Usuń
  27. Ewuniu obydwa albumy bardzo ciekawie wykonałaś, pomysłowo i jak zwykle mają swój charakter. Mnie urzekł album drugi, który ma przepiękną okładkę :) Pomysłowość i kreatywność na 6 z plusem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Basiu, dziękuję z całego serca!

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.