wtorek, 14 stycznia 2020

Tęczowa rodzinka

Witajcie kochani!
Nie uwierzycie, ale znów szydełkuję. Stali bywalcy pamiętają zapewne misia od którego zaczęło się moja zabawa w amigurumi. Kto nie widział to zapraszam tutaj. Zrobiłam go oczywiście dla wnusi ale nawet nie przypuszczałam jak bardzo go pokocha. Nie rozstaje się z nim praktycznie przez cały dzień i jest tak wykochany, że zdążył się już nieco odkształcić:)))
Długo nie czekałam na kolejne zadanie i nawet się ucieszyłam, gdy usłyszałam: "Babciu, zrobisz mi zajączka?" I zaraz dodała: "ale nie takiego zwykłego tylko tęczowego". Wnusia jest teraz w fazie fascynacji kolorami więc wszystko wokół musi być tęczowe.
No i babcia wzięła się do pracy. Poszukałam tęczowej wełny a że nie mogłam się zdecydować kupiłam dwa różne motki. I tak oto powstał pan zając - jegomość tęczowy od uszu po pięty:)
Ubrałam go w elegancką kamizelkę.
Dostał też zabawny, tęczowy ogonek.
Pan zajączek był jakiś taki samotny więc wykorzystałam drugi motek o nieco innych odcieniach i dorobiłam panią zajączkową.
Panią zajączkową wystroiłam w spódniczkę i ozdobne buciki z kokardkami.
A ogonek jest biały.
Pomyślałam wtedy, że taka piękna para powinna mieć swojego maluszka:)))
Tak oto powstała tęczowa rodzinka.
Egzamin zdałam na szóstkę z plusem - wnusia w pierwszej chwili oniemiała z wrażenia. A dla babci to miód na stare serducho - radość dziecka to bezcenny skarb.
Ciekawa jestem jakie będzie kolejne zadanie:)
A Wam jak się podoba ta tęczowa rodzinka?
Gorąco pozdrawiam!

78 komentarzy:

  1. O raju Ewuniu jaka wspaniała tęczowo zajączkowa rodzinka. Wspaniale że powróciłaś do szydełka bo piękne prace robisz. Taka babcia to skarb. A serce raduje sie nie tylko babci ale i wnusi. Ściskam serdecznie☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama jestem zaskoczona tym, że znów polubiłam szydełko:) To oczywiście zasługa mojej wnusi ale jej radość jest najważniejsza.
      Dziękuję Agniesiu za ciepłe słowa i mocno ściskam!

      Usuń
  2. Ewuniu, szydełkowania się nie zapomina, jak jazdy na rowerze. Świetną zajęcza rodzinę wyszykowałaś! Powrót do szydełka Ci się opłacił, efekt znakomity i wielka radość Wnusi.
    Czego to nie robi się dla kochanych dzieci! Pozdrawiam serdecznie z zachwytem w oku:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoja pochwała Alinko to dla mnie zaszczyt! Rzeczywiście szydełkowania się nie zapomina a dobra motywacja to już połowa sukcesu.
      Dziękuję za miły komentarz i pozdrawiam bardzo ciepło:)

      Usuń
  3. Ewuś, napatrzeć się nie mogę, takie śliczne te zajączki. Kolory cudne! Mistrzowskie wykonanie!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna pani zającowa i pan zając a maluszek słodki. Taka babcia to skarb :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudna kolorowa rodzinka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudna tęczowa rodzinka. Szydełkuję nieco, ale nigdy nie pokusiłam się, by zrobić zabaweczkę. Chyba nie potrafię.Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wbrew pozorom to nie jest takie trudne Janeczko, może kiedyś spróbujesz:)
      Dziękuję i pozdrawiam bardzo ciepło.

      Usuń
  7. Ależ cudna rodzinka!!! Fantastyczna!!! Pozdrawiam bardzo serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu i również serdecznie Cię pozdrawiam:)

      Usuń
  8. Przepiękna i przesłodka rodzinka :-) Nie dziwię się wnusi, że oniemiała z zachwytu :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu za ciepłe słowa. Uściski:)

      Usuń
  9. Ewuniu brak mi słów, one są prześliczne!!! Pani królikowa jest najpiekniejsza. Ach jak chciałabym być Twoja wnusią ii dostawać takie śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyślę o tym Lidziu:))) Dziękuję i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  10. Cudna rodzinka.:) Babcia spełniająca marzenia to prawdziwy skarb.:) Rękami i nogami podpisuję się pod tym, co napisała Lidzia. Ściskam Ewuniu serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu. Prawdziwy skarb to wnusia, słoneczko które rozjaśnia nam szare dni:)
      Przesyłam uściski!

      Usuń
  11. Ojej! Wnusia mówisz :) ja też :) jakie słodziaki :) cudna rodzinka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Uleńko, to bardzo miłe. Cieplutko pozdrawiam:)

      Usuń
  12. Ewuniu ja się zakochałam w tej tęczowej rodzince i moja droga koleżanko jak tylko będę babcią będę Cię błagała o takie piękności. Są cudowne a wnusia ma najwspanialszą babcię na świecie !!! Pozdrawiam tęczowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz to jak w banku Basieńko:))) Dziękuję za przemiły komentarz i serdecznie przytulam.

      Usuń
  13. O rany jako miłośniczka kolorów i Twoich rękoczynów Ewuniu przepadłam totalnie!!! Zakochałam się w całej tęczowej rodzince!! Kocham, kocham i jeszcze raz kocham je wszystkie :)))). Ewuniu brak mi słów zachwytu!! Są PRZEWSPANIAŁE!!! Jesteś cudowną babcią, a Twojej wnusi życzę aby ta kolorowa tęcza już na zawsze obecna była w jej życiu :). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż poczerwieniałam:))) Czego się nie robi dla kochanych i kochających maluszków. Ślicznie Ci dziękuję Justynko za te ciepłe słowa i ściskam bardzo mocno!

      Usuń
  14. Podoba mi się ogromnie i jak wyobraziłam sobie minę wnusi to uśmiech rozgościł się od ucha do ucha;)Cudowne prace. Podziwiam cierpliwość, wyobraźnie i wykonanie- przepiękne prace. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudownie jest spełniać marzenia dziecka:) Miło mi Reniu, że Ci się podoba. Dziękuję i gorąco pozdrawiam!

      Usuń
  15. Ewciu droga, ta rodzina zajączków jest po prostu cudowna! Sama oniemiałam z zachwytu, choć już ze mnie "stara kobyła":) Takie ręcznie robione zabawki są po stokroć piękniejsze i wartościowsze niż te kupowane w sklepie.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć Małgosiu. Przyznaję, że i ja przy tych maskotkach sporo odmłodniałam:) Dziękuję i również mocno ściskam.

      Usuń
  16. Ewuniu zaskoczyłaś mnie bardzo tym szydełkiem . Podziwiam. Tęczowa królicza rodzinka jest cudowna. Już dawno nie widziałam tak cudnych maskotek. Wydziergane idealnie a do tego wybrałaś cudowne włóczki. Twoja wnusia to szczęściara, ze mam taką zdolna Babcię.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Babcia też jest szczęśliwa, że może wnusi sprawić radość:) Dziękuję Anusiu za przemiły komentarz i pozdrawiam bardzo ciepło

      Usuń
  17. Ewuś, no wcale się nie dziwię wnusi! tęczowa rodzinka wyszła Ci cudownie! I te kolory, tez bym była zachwycona :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieci mają piękną wyobraźnię, sama nie wymyśliłabym pewnie tęczowego zajączka:)
      Dziękuję Martusiu i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  18. Sliczna rodzinka , piękne szydełkowe zajączki, fajnie jest mieć taką babcię która dzierga takie rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ewuniu, piękna jest Twoja tęczowa rodzinka. Wyobrażam sobie,ile radości sprawiło Ci takie szydełkowanie. I jak radość dla wnusi!!! Mój syn bawił się misiem szydełkowym i to była Jego najlepsza przytulanka na bardzo długo. Teraz już dorosły, prowadzi swoje życie ale miś dalej w szufladzie w Jego pokoju. Szkoda tylko że nie mam wnuków i... nie mam komu robić takich cudnych rzeczy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Zosiu! Mam nadzieję, że i Ty w końcu doczekasz się wnuków a wtedy będziesz je rozpieszczać bez końca:) Buziaczki.

      Usuń
  20. Przepiękna ta rodzinka :) Kobieta wielu talentów - po prostu brak mi słów. Ja w tym roku po prawie 10 latach spędzonych prawie, z szydełkiem w ręku, musiałam się poddać - choć łatwo nie było. Kręgosłup szyjny i oczy upomniały się o swoje prawa. Długo pewnie jeszcze dzieci będą bawiły się moimi misiami i to mnie cieszy, ale trzeba wiedzieć kiedy powiedzieć stop.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja wróciłam do szydełka po 30 latach. Oczy już nie te i kręgosłup też dokucza ale od czasu do czasu mogę się poświęcić.
      Dziękuję Gabrysiu za serdeczny komentarz i przesyłam uściski:)

      Usuń
  21. Wzruszyłam się, marzę o takiej babci. Jesteś tą idealną, o które marzy wielu. :) Co ja mogę myśleć, jestem zakochana w tej tęczowej rodzince. Pewna jestem, bez najmniejszej wątpliwości, że wnuczka pokocha całą trójkę i w czwórkę staną się rodziną prawdziwą. :) Pozdrawiam i przesyłam również pozdrowienia dla wnuczki. :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się być dobrą babcią, taką o której się pamięta:))) Ale to wnusia jest naszym promyczkiem, daje nam mnóstwo radości i miłości.
      Dziękuję Agnieszko za ciepłe słowa i gorąco Cię pozdrawiam.

      Usuń
  22. Misia poprzedniego przegapiłam więc jestem w lekkim szoku:-) Super rodzinka Ewuniu i do tego te optymistyczne kolorki, coś mi się wydaje, ze wnusia Ci jednak szydełkowania nie odpuści i będą następne zadania:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nawet się domyślam co to będzie:) Zaczęło się przypadkiem ale cieszę się, że znów szydełkuję - prawie zapomniałam jakie to fajne zajęcie.
      Dziękuję Oleńko i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  23. Ewuniu cudowna jet Twoja królicza rodzinka ! Takie króliczki słodkie i miłe i przyjazne pozostaje przytulić i zawsze kochać bo taki dar to nie jest tylko rzecz .Jesteś kochaną i cudowną babcią .Buziaczki dla króliczków i dla Ciebie jeszcze słodsze .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Grażynko i również buziaczki posyłam:)

      Usuń
  24. Cudowne są wszystkie, takie wesolutkie i kolorowe - tęczowe

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeju, słodziutkie króliczki. Zakochałam się w każdym z nich. To prawda - taka babcia to skarb.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się bardzo:) Dziękuję Karolinko i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  26. Ewuniu jestem w szoku. Nigdy nie widziałam u Ciebie szydełkowych prac! Królicza rodzinka jest fantastyczna i nie dziwię się wnusi, ze jest zachwycona. Jesteś super babcią. No no zaskoczyłaś mnie bardzo. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam baaardzo długą przerwę i gdyby nie wnusia pewnie nie wróciłabym do szydełka:)
      Cieszę się Haniu, że podobają ci się moje szydełkowe maluchy.
      Uściski!

      Usuń
  27. Prześliczne są te królisie i takie radosne że aż miło popatrzeć:-) Bardzo mi się podobają:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolinko i również serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  28. Przeurocza ,kolorowa rodzinka.Podziwiam Twoje perfekcyjne ,szydełkowe sploty.Wnusia będzie przeszczęśliwa.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elżuniu. Poprzeczka nie była zbyt wysoko bo całość zrobiłam półsłupkami:)
      Mocno ściskam.

      Usuń
  29. Ewuniu, i ja oniemiałam z wrażenia.
    Ta króliczka rodzinka jest rewelacyjna, radosna, kolorowa, po prostu do schrupania :-)
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Iwonko i bardzo dziękuję!
      Buziaczki:)

      Usuń
  30. Jaka przepiękna królicza rodzinka. Tęczowe kolory i wcale się nie dziwię
    że wnusia była zachwycona.Następne prace zamówione przez wnusię masz
    jak w banku.Babcie są po to żeby rozpieszczać wnuki, wiem coś o tym.
    Powodzenia w dalszym szydełkowaniu i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda Tereniu, rozpieszczanie wnuków to prawdziwa przyjemność :)
      Dziękuję za serdeczny komentarz i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  31. Tak pięknej rodzinki nie widziałam. Śliczności !!! Cudowne kolory to jedno ale gratuluję wykonania. Szóstka z duuużym plusem. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, jaka piękna ocena :) Dziękuję Ewuniu i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  32. Kruliczki cudne. Piękne kolory i doskonałe wykonanie. Wyobrażam sobie minę wnusi jak zobaczyła takie tęczowe zwierątka. Serdecnie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Wnusia była zaskoczona i zachwycona kolorowymi zajączkami:)
      Serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  33. Babcia z takim talentem to prawdziwy skarb:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Podziwiam Cię zajączkowa rodzinka jest rewelacyjna. Olgunia była na pewno bardzo uradowana. pozdrawiam buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda:) Dziękuję Arletko i przesyłam uściski:)

      Usuń
  35. Ewuniu jesteś Super babcią 😍
    Te zajączki są takie cudne, że nie mogę się napatrzeć na nie 🙂
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marylko jesteś kochana:)
      Serdecznie przytulam.

      Usuń
  36. Piękne są te zajączki, gratuluję talentu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Emilio, jest mi bardzo miło.
      Gorąco pozdrawiam:)

      Usuń
  37. No ja też oniemiałam! Przecudowna tęczowa rodzinka :))).

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.