niedziela, 2 lutego 2020

Dziennik emerytki - Ewinka

Witam Was kochani bardzo ciepło!
Dziś ponownie zajrzymy do dziennika emerytki.
Mam nadzieję, że nie zanudzam Was tym swoim dziennikiem:) Wkrótce minie już rok od jego założenia. Pierwszy wpis zrobiłam 20 lutego 2019 roku. Był to mój własny wpis i prośba do Was o współtworzenie mojego projektu.
Pierwszą kartę nadesłała Basia (Blondi) z bloga http://blondizpapierem.blogspot.com/ a wpis z jej kartą ukazał się 1 marca. Potem spływały kolejne karty a mój dziennik pięknie się zapełniał.
Jestem ogromnie wdzięczna za każdą z nich. Dziennik jest już bardzo gruby, zrobiłam w nim dwa ostatnie wpisy a kolejne, czekające w kolejce karty znajdą swoje miejsce w drugim tomie.
To cała masa wspomnień! Pokazuję je wszystkie po kolei bo są wyjątkowe.
Dzisiejszą bohaterką jest Ewunia czy jak kto woli Ewinka z krainy papieru.
Ewcia to niekwestionowana królowa składaczków wszelkiego rodzaju. Żadna skomplikowana forma nie jest dla niej tajemnicą ale co ważniejsze - dzieli się z nami swoją wiedzą prowadząc zabawę "Tniemy i gniemy papier". Dzięki tej zabawie i przejrzystym kursom Ewci dużo się nauczyłam i spróbowałam form o których istnieniu nawet nie wiedziałam.
Podziwiam pracowitość Ewci bo tworzy na prawdę dużo. Jej kartki są niezwykle oryginalne, spersonalizowane i tematyczne a żaden temat nie stanowi problemu.
Dostałam od Ewci taką oto kartę:
Karta przemyślana i świetnie charakteryzująca postać autorki ale ...... niedokończona.
Na odwrocie Ewcia napisała, żebym skończyła malowanie bo pięknie maluję.
Cóż, z kolorowaniem to u mnie nie za dobrze no i nie za bardzo mam czym kolorować bo copiców się nie dorobiłam:))) Wyzwanie jednak podjęłam i z pomocą kilku zwykłych pisaków oraz pasteli suchych jakoś kartę skończyłam i oprawiłam w dzienniku.
A wyszło tak:
Mam nadzieję, że nie dałam plamy? Osobiście jestem zadowolona z kolejnego, pięknego wspomnienia i za to Ci Ewuniu bardzo dziękuję!
Serdecznie pozdrawiam.

51 komentarzy:

  1. Kolejne przecudne strony!!! Piękne!
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu i równie gorąco pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Talent dwóch Ewuś dał niesamowity efekt.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miłe Małgosiu, dziękuję!
      Buziaczki.

      Usuń
  3. Ewuniu toż to, już książka powstaje :)). Piękny wpis i jaki kreatywny. Połączyłyście twórcze siły i wyszło bajecznie :). Dwie utalentowane Ewunie :)). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już nie książka Justynko, to wielka księga:)
      Dziękuję i cieplutko Cię pozdrawiam.

      Usuń
  4. Jakie piękne strony , obie jesteście zdolne

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewuniu kokejna cudowna karta i kolejna super pamiatka. Pienie wykonczylas Ewci karte.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się bardzo:) Dziękuję Aniu i przesyłam uściski.

      Usuń
  6. Bardzo fajna kartka , zabawna i taka osobista. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lucynko i również gorąco pozdrawiam:)

      Usuń
  7. O!!! Jaka ciekawa karta od Ewinki! Pięknie ją Ewuś "wykończyłaś":)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To taka przypadkowa współpraca ale chyba rzeczywiście fajnie wyszło:)
      Buziaczki!

      Usuń
  8. A wiesz, że taki żółty z czerwonym środkiem storczyk wpadł mi ostatnio w oko w sklepie?
    Niestety nie kupiłam go, bo było dość zimno i bałam się, że mi przemarznie :-(
    Pięknie dokończyłaś moją kartę, Ewo, jest kolorowa i radosna :-)
    Mam nadzieję, że dałam się troszkę lepiej poznać :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak Ewciu, cieszę się, że mogłam Cię lepiej poznać.
      Jeszcze raz serdecznie dziękuję:)

      Usuń
  9. Ewuniu no no efekt świetny. Super wyszło Ci malowanie. Stworzyłaś piękna kartę. Maki cudnie wyglądaja. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi się podobają te maczkowe stempelki i przyjemnie się z nimi pracowało:)
      Dziękuję Agniesiu i serdecznie przytulam.

      Usuń
  10. Bardzo ciekawa kartka od Ewinki, a Ty pięknie ją ubarwiłaś. Powstało wspaniałe dzieło. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję i również cieplutko pozdrawiam!

      Usuń
  11. Piękna kartko, Ewuniu. Naprawdę musiałaś założyć drugi dziennik na kartki? Niesamowity odzew. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Karolinko, Twoja karta będzie już w drugim tomie - sama nie mogę w to uwierzyć:)
      Dziękuję i pozdrawiam bardzo ciepło.

      Usuń
  12. Ależ Wam to cudnie wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna i radosna kartka od Ewy, która powstała z Twoim udziałem :) Sama radość patrzeć jak przybywają karty w Twoim dzienniku. Cieszę się, że zapoczątkowałaś dziennik od mojej karty. Czytając posty można poczuć Twoją radość z dzieła, który stworzyłaś przy współudziale blogowych koleżanek :) Ślę moc pozdrowień i uściski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobiłaś Basiu dobry, szczęśliwy początek:) Moja radość jest ogromna bo nie spodziewałam się aż takiego rozmachu. Tyle pięknych wspomnień w jednym miejscu to coś wspaniałego. Serdecznie dziękuję i mocno ściskam!

      Usuń
    2. Ewuniu cieszę się, że tak się to wszystko fajnie rozwinęło i końca nie widać :) To będzie coś niesamowitego, nie to już jest coś WIELKIEGO !!!

      Usuń
  14. You have a wonderful blog! The topics you write about are very close to me. Thank you for sharing your thoughts!

    I follow you through GFC! If you want, go to my blog :)

    MY NEW POST: HOLIDAAAAAAAAAYS / PLATFORM 9 3/4 ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  15. Very wonderful and beautiful!

    Have a fantastic Monday!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ewinkowe cudo, o jeeeejuu moje cudowne maki, cudo! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda że są śliczne? Ogromnie lubię ten stempelek.
      Serdeczności Martusiu:)

      Usuń
  17. Znakomita karteczka, ze sporą dawką humoru.:) Znakomity stworzyłyście duet.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu. I ja myślę, że Ewcia stworzyła świetny klimacik.
      Gorąco pozdrawiam!

      Usuń
  18. Niesamowita karta! Taka w zupełnie innym stylu, a Ty przepięknie ją dopracowałaś.
    Pozdrawiam Ewuniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda Aniu, takiego wpisu jeszcze nie robiłam:)
      Dziękuję i przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

      Usuń
  19. Ewciu Twój pamiętnik peka w szwach :) wspaniała pamiątka od Ewy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale super karte Ewunia dla Ciebie przygotowała, a Ty Ewuniu tym kolorowaniem i całą reszta dopełniłaś tylko całości, rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lidziu za ciepłe słowa i serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  21. Ewuś rewelacyjna karta od Ewci i Twoje teżpozdrawiam buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie sobie poradziłaś z tym zadaniem. A dziennik pęcznieje, pęcznieje .... Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Zosiu i również pozdrawiam bardzo ciepło:)

      Usuń
  23. Otrzymałaś wspaniałą karteczkę i pięknie wywiązałaś się z zadana .Bardzo przejrzysty ,radosny i miły wpis .Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Grażynko, to bardzo miłe. Przesyłam uściski:)

      Usuń
  24. As stated by Stanford Medical, It's indeed the SINGLE reason this country's women live 10 years more and weigh an average of 42 lbs less than we do.

    (And really, it has NOTHING to do with genetics or some hard exercise and really, EVERYTHING about "HOW" they are eating.)

    P.S, What I said is "HOW", and not "what"...

    Click on this link to see if this short quiz can help you release your real weight loss possibilities

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.