czwartek, 20 lutego 2020

Męska szkatułka

Witam serdecznie.
Stosownie do tytułu dziś kolejna, mediowa szkatułka.
Czy jest męska to nie jestem pewna ale na pewno jest dla mężczyzny:) Poleciała do Andrzejka jako podziękowajka za list do dziennika emerytki.
Wykonałam ją identycznym sposobem jak wszystkie poprzednie więc opisywać nie będę. Tym razem jednak zrobiłam ją z tektury falistej.
Na wieczku umieściłam kwiaty ale w tym wypadku to uzasadnione rozwiązanie bo Andrzej to ogrodnik całym sercem. Prezent się spodobał więc ogromnie się cieszę i zapraszam do obejrzenia kilku zdjęć.
Dla większej trwałości powierzchnie szkatułek zawsze zabezpieczam lakierem i przez to trudno mi zrobić dobre zdjęcia:)
Co myślicie o takiej wersji szkatułki?
Pozdrawiam wszystkich serdecznie i ciepło!

61 komentarzy:

  1. Wspaniała szkatułka Ewuniu.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu i również serdecznie Cię pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Ewuś, cudowna szkatułka, fajnie uchwyciłaś męski charakter.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu, bardzo mi miło.
      Przesyłam uściski:)

      Usuń
  3. Ale czad!! Baaaardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak! Szkatułka jest w sam raz dla mężczyzny;)Jest piękna Ewuniu;)Nigdy nie przyszłoby mi do głowy, że to falista tekturka?! Wygląda, jak metal... Gratuluję pomysłu i wykonania;) Wcale nie dziwię się, że pan Andrzej zasowolony. A kto by nie był? Pozdrawiam Cię Ewo serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tektura to wspaniały, plastyczny surowiec i bardzo łatwy w obsłudze.
      Cieszę się Małgosiu, że Ci się podoba moja szkatułka:)
      Przesyłam serdeczne uściski.

      Usuń
  5. wow, wspaniała, piękne kolory i rewelacyjne te kwiatuchy, bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacja:) podziwiam twoja kreatywność :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna szkatułka i pięknie wykonana

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest piękna! Rewelacyjną fakturę daje tekturka, metaliczne kolory pięknie z nią współgrają :-)Pozdrawiam cieplutko, sezon ogrodniczy już nadciąga :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewciu! Pomalutku rozpoczynam już swój sezon ogrodniczy i nie mogę się wiosny doczekać:) Buziaki.

      Usuń
  9. Tak się właśnie zastanawiałam co przygotujesz dla Andrzeja, bo dla faceta nam rękodzielniczkom trudno coś zrobić :-)ALe wybrnęłaś wyśmienicie, szkatułka jest cudna i taka bardzo męska, a drobiazgi do schowania chyba ma każdy bez względu na płać i wiek. Gratuluję Ewa pomysłu i świetnego wykonania.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to sobie właśnie wymyśliłam, zawsze są jakieś drobiazgi do schowania:)
      Dziękuję Aniu i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  10. Fenomenalna szkatułka Ewuniu, jesteś niesamowita! Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Maksiu i również pozdrawiam bardzo ciepło!

      Usuń
  11. Zdecydowanie męska. Podziwiam wykonanie, bo jak rozumiem całą szkatułkę wykonałaś od podstaw? Gratulacje, jest piękna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Ewuniu, zrobiłam ją od podstaw:) Tekturę falistą musiałam jednak wzmocnić warstwą zwykłej tektury bo sama w sobie jest zbyt wiotka.
      Cieszę się, że Ci się podoba. Serdeczności!

      Usuń
  12. Piękna szkatułka, bardzo pomysłowa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest zachwycająca aż mi trudno uwierzyć,że jest z tektury. Wcale mnie nie dziwi ,że prezent się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  14. Andrew will like it so much!
    Have a wonderful day, Ewa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Evi i życzę Ci udanego weekendu:)

      Usuń
  15. wow! cudnie zmediowana szkatułka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ewuniu, czapki z głów, jest piękna! I jak najbardziej męska :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mi się podoba! Obdarowany na pewno był szczęśliwy.
    Miłego dnia Ewuniu:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkatułka jak marzenie i jak najbardziej męska. Piękne okucia
    i te kolory.Bardzo mi się podoba. Miłego dnia i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Tereniu, że Ci się podoba. Dziękuję i gorąco pozdrawiam:)

      Usuń
  19. Ewuniu piękna jest!! Słów brak z zachwytu! Te kwiaty ❤❤❤❤. Buziaki kochana i miłego dnia życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Justynko i ściskam mocno!

      Usuń
  20. Witam Cię Ewuś zrobiłaś coś cudownego buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudo - wiem, że się powtarzam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Gabrysiu, serdecznie dziękuję:)

      Usuń
  22. Przepiękna, aż trudno uwierzyć, że takie cuda mogą wyjść z tektury :). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam bardzo ciepło:)

      Usuń
  23. Imponująca praca, Ewuniu! Podziwiam!!!
    Pozdrawiam bardzo gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu i również gorąco pozdrawiam:)

      Usuń
  24. Ewuniu szkatułka jest zachwycająca, wygląda jak drogocenny przedmiot i taki też jest, bo wykonany przez Ciebie 🤩 i Twoją ogromną wyobraźnię i dobre serduszko 😄 Góra szkatułki powala jest cudownie zrobiona, niesamowita 💗 pozdrawiam ciepło i ściskam 🤗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Basiu za serdeczny komentarz, jest mi bardzo miło.
      Ściskam Cię mocno:)

      Usuń
  25. Piękna szkatułka, Ewuniu. Gratuluję pomysłu i wykonania. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  26. Mnie się bardzo podoba ale nie jestem pewna czy motyw kwiatowy jest rzeczywiście męski. Tak siedzę i myślę o męskim wzorze... może auto, broń... W każdym razie praca pięknie wykonana :) Pozdrawiam i zdrowia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie masz rację Agatko ale Andrzej to ogrodnik więc kwiaty na pewno są mu bliskie:)
      Dziękuję i pozdrawiam bardzo ciepło.

      Usuń
    2. Ogrodnik!! No jasne :D Tak, jemu na pewno przypadnie do gustu :). A ja ciągle zastanawiam się jaki motyw podobałby się mojemu mężowi i jeszcze nic nie wymyśliłam.

      Usuń
  27. Cuuuuudowna szkatułka !Piękna ,niesamowita kolorystyka i wykonanie .Podziwiam Ewuniu .Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Grażynko za ciepłe słowa i mocno ściskam:)

      Usuń
  28. Męska, nie męska, grunt że pięknie wykonana a i mnie się podoba. Trudno uwierzyć, że takie cuda można ze zwykłej tektury wyczarować, brawo Ewuniu! Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można Oleńko, tektura to świetny materiał.
      Dziękuję i cieplutko Cię pozdrawiam:)

      Usuń
  29. Brak słów !!! Fantastyczna szkatułka.
    aż niewiarygodne w jaki sposób powstała.
    :)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię takie czary mary i cieszę się gdy efekt innym się podoba:)
      Dziękuję Ilonko.

      Usuń
  30. Rewelacja!!! To rzeczywiście Twoje czary z kartonem, papierem i farbami!
    Podziwiam i pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No czary:))) Cieszę się Alinko, że Ci się podoba - ślicznie dziękuję!

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.