czwartek, 12 marca 2020

Na żółto z kurczakiem

Witam serdecznie!
Jak się macie kochani w tym trudnym dla wszystkich czasie?
Przyznaję, że informacje, które docierają do nas są bardzo niepokojące. Koronawirus osacza nas z każdej strony a pierwsza śmiertelna ofiara w naszym kraju mocno zachwiała poczucie bezpieczeństwa. Z racji tego, że jestem już emerytką mogę sobie pozwolić na ograniczony kontakt z ludźmi. W tej sytuacji mieszkanie na uboczu też ma swoje zalety. Bardziej martwię się o dzieci i o wnusię. W wielu sklepach półki świecą pustkami, czyżby to początki paniki?
Długo żyję już na tym świecie i różne kryzysy pamiętam ale takiej sytuacji nie przeżyłam.
Mam nadzieję, że jesteście bezpieczni i uda nam się przetrwać ten trudny okres.
Jakoś ostatnio nie mam zbytnio weny do rękodzieła. Coś tam dłubię w pracowni ale mało efektywnie.
Udało mi się zrobić marcową kartkę na zabawę u Ani. To prosta kartka, trochę z odzysku.
Marcowe tematy to: żonkil (narcyz), kolor żółty i kurczak. Udało mi się wkomponować wszystkie trzy wytyczne ale z kartki za bardzo zadowolona nie jestem - jest mało ambitna i taka "nijaka":)
Może z czasem wróci wena ale na razie pokazuję co mam.
Trzymajcie się kochani ciepło i przede wszystkim bezpiecznie.
Cieplutko Was pozdrawiam!

57 komentarzy:

  1. Wspaniała i bardzo radosna kartka, do której buzia sama się uśmiecha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć Ewuniu, dziękuję:)

      Usuń
  2. Fajna karteczka Ewuniu, super wkomponowałaś kurczaczki. Koronawirusa boję się, ale staram się nie panikować, choć przeraża że zmarła osoba, która mieszkała 60 km od nas.Informacje pojawiające się w mediach wywołują coraz większą panikę. Zdrowia Ewuniu dla Ciebie i Twoich bliskich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu. Wirus jest groźny ale bardziej boję się paniki, ludzie bywają nieobliczalni. Trzeba zachować ostrożność i przeczekać.
      Ściskam:)

      Usuń
  3. Żółciutka, radosna i świąteczna - śliczna Ewuś.
    Ja też jestem przerażona całą sytuacją. Staram się nie wpadać w panikę i nie wędruję po sklepach robiąc zapasy. Dzisiaj w szkole mieliśmy tylko garstkę uczniów, rodzice podeszli do całej sytuacji odpowiedzialnie. Miejmy nadzieję, że będzie dobrze.
    Buziaki i zdrowia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musimy w to wierzyć Izabelko:)
      Dziękuję serdecznie i przesyłam uściski.

      Usuń
  4. Mnie się karteczka podoba, żółty taki radosny kolor pociesza w tym trudnym czasie. Nie ma sensu panikować, nie bój się o dzieci i wnuki. Nawet jeśli tfu tfu ich złapie to jest szansa, że łagodnie przejdą. Wirus niebezpieczny dla starszych. Kto tylko może powinien jak najbardziej ograniczyć kontakty. Dbaj o siebie kochana jak najlepiej. Z zapasami też ludzie nie powinni przesadzać. Niczego nam nie braknie, chyba że właśnie wykupimy i w piwnicy schowamy. Ja już makaronu nie mam i nigdzie nie dostanę hihi a miałam ochotę zrobić na obiad :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie panikuję:) Obserwuję i słucham mądrych rad. Zakupów troszkę zrobiliśmy ale niezbyt dużo, mam nadzieję że podstawowych produktów nie zabraknie.
      Dziękuję Roksanko za miły komentarz i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  5. Śliczna karteczka! Może nie jesteś z niej do końca zadowolona, ale naprawdę jest bardzo ładna.
    Co do wirusa to też jestem emerytką i mogłabym siedzieć w domu, ale jutro muszę jechać do miasta, mam termin rejestracji pojazdu i już jestem wściekła, powinni przełożyć. Co z tego że do właściwego pomieszczenia wchodzi tylko kilka osób, jak na korytarzu będzie tłum:( Najbardziej boję się o dzieci i wnuki. Co do zakupów to podstawowe mam, a na wsi człowiek jakoś sobie da radę.
    Pozdrawiam Ewuniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas urzędy nieczynne do odwołania, można sprawy załatwiać tylko przez internet.
      Niestety nie da się całkiem odizolować:) Dobrze, że wiosna za pasem - posiejemy nieco więcej niż zwykle i będzie ok.
      Dziękuję Aniu i przesyłam serdeczności.

      Usuń
  6. Ewuniu, ta kartka jest taka słoneczna, radosna i piękna, że aż się uśmiecham na jej widok. Bije z niej czysta wiosna.
    Ja o siebie się tak bardzo nie boję, jak o bliskich. Dziś trudno było zrobić zwyczajne zakupy, ludzie wykupują, co się da.
    Wszystko w Bożych rękach - będzie, co ma być.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu. Mam nadzieję, że uda nam się przetrwać ten ciężki okres.
      Mocno ściskam:)

      Usuń
  7. Ewuniu, taka radosna, jaskrawa żółć przemawia do mojej duszy i przemienia ją w ogromny uśmiech oraz radość, tak miło się na to cudeńko patrzy. Pozdrawiam cieplutko! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście kolor żółty kojarzy się z wiosennym słoneczkiem za którym tak bardzo tęsknimy:) Dziękuję Maksiu i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  8. Radosną karteczkę Ewuniu przygotowałaś! Lubię oglądać takie prace, choć znam ten pewien rodzaj niezadowolenia.
    Muszę przyznać, że koronawirus wzbudził u mnie niepokój. W szaleństwie zakupowym nie uczestniczę, zrobiłam jedynie zapas leków przyjmowanych na stałe. Jednak mój stan zdrowia nie pozwoli mi na zwalczenie tego wirusa. Lekarz i cała rodzina zarządzili mi "areszt domowy", więc pierwszy dzień dziś tkwiłam w domku. Jakoś dziwnie się czułam, bo nie lubię przymusów. Postanowiłam od jutra wziąć się za robotę i nie myśleć co będzie.
    Pozdrawiam wlewając w siebie i innych moc optymizmu:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rodzina ma rację Alinko, nudzić się na pewno nie będziesz a bezpieczeństwo najważniejsze. My też siedzimy w domu, z małymi wyjątkami na drobne zakupy.
      Dziękuję za serdeczny komentarz i pozdrawiam bardzo ciepło:)

      Usuń
  9. Ewuniu nie narzekaj jest cudnie. Szkoda że napisałaś co to jest ta kura z jajcami, stempel połączone z wykrojnikiem ? Genialne to jest. Ażurowa kura i jajeczka miodzio. Mnie się ta kartka bardzo podoba. Dziękuje za udział w zabawie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu Cię Aniu zaskoczę - kura to właśnie ta część recyklingowa, część starej kartki wielkanocnej. Ale fakt, taki wykrojnik byłby ekstra:)
      Dziękuję i przesyłam serdeczności.

      Usuń
  10. Ewuniu super karteczka, ta kurka wycięta jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lidziu:) Jak pisałam wyżej kurka to część starej kartki. Zachowałam bo jest urocza i widzę, ze nie tylko mnie się podoba.
      Buziaki!

      Usuń
  11. Piekna, słoneczna karteczka Ewciu :) kurka ażurowa jest mega :) trzymaj się :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ewuniu prawdziwy majstersztyk ta karteczka :-) Bardzo mi się podoba Twoje uchwycenie wytycznych, a ażurowa kureczka jest cudna :-)
    ściskam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu, bardzo mi miło.
      Serdecznie Cię pozdrawiam:)

      Usuń
  13. Śliczna i radosna karteczka.Ażurowa kurka cudo, też wykorzystuję stare
    karteczki. U nas też wszystko pozamykane. Przeżyliśmy stan wojenny to i wirusa
    przeżyjemy. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeżyjemy Tereniu:)
      Wśród starych kartek można znaleźć prawdziwe perełki.
      Bardzo dziękuję za ciepłe słowa i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  14. Prześliczna karteczka w pięknych wiosennych kolorach,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elu i również serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  15. Radośnie lekko i kolorowo od razu zrobiło się - w sercu ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak na kartkę bez weny to jest prześliczna :).
    Również życzę Ci zdrówka, i by cie to wszystko nie dosięgło. My już siedzimy w domu i nigdzie nie wychodzimy.
    Pozdrawiam 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W domu najbezpieczniej choć czasem i wyjść trzeba. Mam nadzieję, że nie potrwa to zbyt długo i nie ucierpi zbyt wiele osób.
      Miło mi, że kartka Ci się podoba:)))
      Miłego weekendu.

      Usuń
  17. Śliczna wiosenna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ewuniu u nas brakuje tylko kilku rzeczy, ale paniki nie widać i mam nadzieję, ze tak pozostanie, jak to zdanie wypowiedziane w wiadomościach Polsatu- "Kozy daja radę" ;)zaleta mieszkania na wsi, licznej co prawda, ale nie tak jak w miastach.
    Piękna kartka powstała i cieszy kolorem i kompozycją.
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu.
      U nas trochę gorzej, ludzie robią ogromne zakupy a kolejki jak za PRL-u. Paniki co prawda nie widać ale jak będzie dalej - trudno przewidzieć.
      Przesyłam serdeczne uściski:)

      Usuń
  19. Bardzo radosna i piękna karteczka .Życzę zdrowia i cierpliwości .

    OdpowiedzUsuń
  20. Ewunou karteczka śliczna i ten radosnny żółty kolor.
    Niestety ale ludzie wariują. U nas niby wieś a biedronka i dino maja puste półki. Zadnych konserw no chyba ze drogie pow 6zł to sa ale to co tańsze wyprzedane. Mydla, papier toaletowy no totalnie nic nie ma. Nie mam nawet jednego płynu do dezynfekcji rak bo to co bylo szybko poszło a noc nie dowieźli. Co ma byc to będzie. Nie ukrywam że sie boję bo po tych ostatnich chorobach organizm osłabiony a Natusia dopiero od dwóch dni nie bierze antybiotyku. Ja mam katar a dzis mnie łamie w kościach ale u nas jeszcze w okolicy nikt nie zachorował więc mam nadzieję ze to tylko przeziębienie☺ Do sklepu jade jak musze po chleb choć dzis o godz 8 taka kolejka i juz brakowało i kazdy po 7-10bochenków. Oj nie wiem co to będzie. Ale od jutra jeśli zdrówko pozwoli robię wianek wielkanocny i stoik na cmentarz aby zajac czymś myśli. Jest czas dla dzieci i z dziećmi coś sie też potworzy. Zdrówka Ewuniu dla Ciebie i Twojej całej rodzinki. Pozdrawiam☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech wybacz błędy ale pisałam na tel😐

      Usuń
  21. Taka radosna karteczka❤

    OdpowiedzUsuń
  22. Ewuniu piękna kartka! Uwielbiam żółty w wiosennych i wielkanocnych pracach :)). Co do wirusa to my siedzimy w domu, ale boję się, że ludzie wymiękną :(. Dziś była piękna pogoda, słonko, ciepełko. Koleżanka poszła z psem na spacer do lasu i wysyłała mi zdjęcia co tam zastała! Tłumy ludzi, a w Powsinie (nasze kulturalne i towarzyskie miejsce w lesie) pełno ludzi w dużych grupach przy paleniskach kiełbaski piekli, małe bary pootwierane, ludzie przy piwku siedzieli no i mnóstwo biegających dzieci. Doznałam szoku jak te fotki oglądałam! A i jeszcze seniorzy na kijkach! Zastanawiam się co musi się stać, aby niektórzy po rozum poszli. Buziaki Ewuś i dużo zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kompletny brak odpowiedzialności, aż trudno uwierzyć. Nie rozumiem takiego postępowania. U nas raczej spokojnie ale nie byłam ostatnio w miejscach publicznych więc w zasadzie nie wiem jak to wygląda.
      Serdeczności Justynko.

      Usuń
  23. Piękna, wiosenna i bardzo radosna kartka, Ewuniu!
    Trzymaj się cieplutko, bo jakoś musimy to przetrwać...
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko za ciepłe słowa i również serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  24. Rewelacyjna kompozycja na kartce, Ewuniu. A kolor jest tak intensywny, że aż pasuje do całości.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkiego co najlepsze na najbliższy czas.

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziękuję Karolinko i wzajemnie - trzymaj się zdrowo:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wiosna, wiosna u Ewuni :) Wyszło bardzo ładnie, ciekawie to wygląda i nie ma co narzekać, że nie masz weny. Bardzo mi się podoba ta kurka na jajkach, napisz mi kochana, czy to jest wykrojnik i stempelek, bo nie mogę rozgryźć :) Przytulaski przesyłam i troszkę uśmiechu w tym smutnym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basieńko. Kurka to odzysk ze starej kartki, niestety nie mam takiego wykrojnika. Serdecznie przytulam:)

      Usuń
  27. Ewuniu u mnie też brak weny 🥺
    Ale pomimo jej braku, karteczkę zrobiłaś bardzo ładną,taką wesołą. Jednak żółty to radosny kolor :)
    Samych dobroci Ewuniu i zdrowia życzę,dla Ciebie i Twoich Najbliższych.Buziaki 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Ilonko. Tobie i Twoim bliskim również życzę zdrowia i pogody ducha w ten trudny czas. Buziaki:)

      Usuń
  28. Śliczna kompozycja i bardzo energetyczny żółty :)

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.