wtorek, 21 maja 2019

Dla mamy

Witam Was cieplutko!
Dziś chcę Wam pokazać kartkę, którą zrobiłam dla mamy - dla mojej mamy :)
Jest to też kartka zrobiona według majowych wytycznych w zabawie Ewci "Ćwiczymy kompozycję". W maju należy na kartce zamieścić shaker box. Robię kartki już dość długo ale shaker boxa jeszcze nie użyłam ani raz. Na początku chciałam zrezygnować ale tak długo mnie kusiło, że w końcu postanowiłam spróbować. Gotowego shaker boxa oczywiście nie miałam a żadnych zakupów w planie nie było więc zrobiłam go sobie sama. Użyłam kawałków tektury i kawałka grubej, plastikowej koszulki czyli tradycyjnie już u mnie typowy recykling. Muszę przyznać, że jestem zadowolona z efektu. Mamusi kartka bardzo się spodobała więc i ja jestem szczęśliwa.
A jak Wy oceniacie mój debiut?

Chcę Wam jeszcze dziś pokazać malutkie drewienko, które poleciało z kartką urodzinową do Madzi.
Przysiadł tu zadumany, nadgryziony nieco zębem czasu błękitny aniołek. O czym tak duma? Pewnie o ludzkich losach skomplikowanych i nieprzewidywalnych. A może o tym, że po każdej burzy wychodzi w końcu słoneczko i świat wydaje się od razu piękniejszy.
Mam nadzieję Madziu, że przyniesie Ci szczęście :)))
I tym optymistycznym spojrzeniem żegnam Was dzisiaj :)

52 komentarze:

  1. Podziwiam Twoją pomysłowość Ewuniu, super karteczka i cudne kwiatuszki.:) Aniołki zawsze niosą dobro.:) Miałam jednak rację, że poczta go dodatkowo sponiewierała, ale i tak jest kochany, przepełniony Twoją serdecznością Ewuniu. Jeszcze raz za wszystko dziękuję i ściskam mocno.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi Madziu, mogłam go jakoś lepiej zabezpieczyć. Mimo wszystko mam nadzieję, że przyniesie Ci mnóstwo szczęścia :)
      Mocno Cię ściskam!

      Usuń
  2. Wspaniały, bardzo serdeczny shaker Ci wyszedł :) aniołek miodzio- uwielbiam Twoje nietuzinkowe projekty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aguś! Daleko mi do Twoich shakerów wiec tym bardziej mi miło :)

      Usuń
  3. Piękna ,pełna miłości kartka z boxikiem.Bardzo mi się podoba że w środku są maleńkie serduszka i Twoje piękne kwiaty dodatkowo karteczkę zdobią.Ja też pierwszy raz robiłam shaker boxa .
    Masz kochana talent,nigdy nie wpadłabym na pomysł żeby tak ozdobić drewienko.Przypominasz mi mojego Brata -też robił takie klimatyczne rzeczy.
    Serdeczne uściski posyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elżuniu, jest mi bardzo miło! Często miewam różne, dziwaczne pomysły i cieszę się gdy komuś się podobają.
      I ja ściskam Cię bardzo mocno :)

      Usuń
  4. Jesteś Eluś utalentowana. każda praca jest twoja. bardzo oryginalna i nie da się jej porobić. pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewuś miało być . ale telefon coś przełamuje i ciężko z tej pozycji pisać. wybacz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja nie lubię pisać z telefonu :)
      Dziękuję Elusiu za ciepłe słowa i serdecznie przytulam!

      Usuń
  6. Ewciu, zrobiłaś fantastyczną kartkę :) Nic dziwnego, że Twojej Mamie się spodobała :) Cieszę się, że nie zrezygnowałaś, i że podjęłaś wyzwanie :)
    Dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu, to było całkiem przyjemne doświadczenie.
      Gorąco pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Kartka i drewienko piękne, jak zawsze jestem pod ogromnym wrażeniem Twoich prac Ewuniu ;) Pozdrawiam majowo! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Maksiu, serdecznie dziękuję i również majowo pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Śliczna karteczka Ewuniu. Jestem pod wrażeniem Twojego talentu. Twoja mama będzie zapewne szczęśliwa, kiedy go otrzyma.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolinko i pozdrawiam bardzo ciepło!

      Usuń
  9. Ja w swoim życiu zrobiłam chyba tylko dwa shaeakery i w ten sam sposób co Ty Ewuniu :) Karteczka wyszła CI świetnie, możesz śmiało dalej takie tworzyć, tylko wiem że to jest trochę więcej pracy niż przy zwykłej karteczce. A aniołek na drewienku jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Lidziu! Rzeczywiście pracy jest więcej ale to fajne doświadczenie i zawsze coś nowego. Buziaczki :)

      Usuń
  10. Nie znam się na karteczkach ale znam się na emocjach i na karteczce ,,dla mamy" widzę wiele miłości, szacunku a nawet nutę podziwu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się żeby tak właśnie było bo mama jest dla mnie kimś bardzo ważnym.
      Dziękuję Agatko i gorąco pozdrawiam!

      Usuń
  11. Nigdy nie robiłam takiej kartki, a może nie jest taka trudna , niestety nie mam juz tej ziemskiej mamy , To drewienko piękne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To przykre Tereniu...
      Dziękuję i mocno ściskam.

      Usuń
  12. Karteczka z okienkiem jest śliczna , podoba mi się bardzo okienko z migającym wypełnieniem i jego barwniejsza kolorystyka świetnie pasująca do tła karteczki .Drewienko z aniołkiem jest prześliczne ,a nutka upływającego czasu pięknie je zdobi .Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Grażynko, ślicznie dziękuję i również serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  13. Drewienko z aniołkiem piękne. Kartka wspaniała. I kwiaty,które ją pięknie ozdabiają i shaker z serduszkami własnego pomysłu i kolorystyka. A kropkowane papiery bardzo lubię.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Zosiu za ciepłe słowa. I ja cieplutko pozdrawiam :)

      Usuń
  14. Twoja Mama jest szczęśliwa, że ma taką Córkę...

    OdpowiedzUsuń
  15. Ewuniu, kartka dla Mamy jest przepiękna, shaker wyszedł Ci super. Niebieski zadumany aniołek w towarzystwie niezapominajek skradł moje serce.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Małgosiu i również przesyłam serdeczne uściski!

      Usuń
  16. Myślałam, ze będzie na Dzień Matki a tu trochę wcześniej :) piękna karteczka, drewienko również wspaniałe. Twoja mama i solenizantka na pewno są przeszczęśliwe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę wcześniej bo to kartka na urodziny mojej mamy :)
      Bardzo dziękuję za miły komentarz.

      Usuń
  17. Ewuniu, wspaniałe prace!!! Pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alinko i również cieplutko pozdrawiam :)

      Usuń
  18. Ewuniu,wszystko czego się dotkniesz zamieniasz w cuda,pierwsza praca i jaka śliczna,tym bardziej że dla mamy,nie mogło być inaczej :)
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miłe Marylko, ślicznie Ci dziękuję i serdecznie przytulam :)

      Usuń
  19. Anonimowy23 maja, 2019

    Prace są naprawdę piękne ^^ Tylko pozazdrościć talentu :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękna kartka! Pozdrowienia z Wrocławia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Andrzejku. Miłego weekendu :)

      Usuń
  21. Kartka dla Mamy śliczna. Piękna kwiatki a shaker z serduszkami jakże wymowny
    ,,Dla mamy". Drewienko z aniołkiem przepiękne.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Tereniu, dziękuję!
      Przesyłam uściski :)

      Usuń
  22. Shaker wyszedł super, ale mnie jeszcze bardziej zachwyciły Twoje foamiranowe kwiaty 😍 Piękny prezent dla mamy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko!
      Chciałam Cię odwiedzić ale nie mogę wejść na Twojego bloga - odmowa dostępu?
      Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  23. Karteczka dla mamusi bardzo ładna a co najważniejsze wykonana własnoręcznie, to zawsze jest takie od serca :) Aniołek jest pięknym prezentem. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basieńko i ściskam bardzo mocno!

      Usuń
  24. I kartka, i drewienko przepiękne! Debiut niezwykle udany. Aniołek... niezwykły. Bardzo mi się podoba. Ewa, czy to gipsowy odlew, czy żywica. A medaliony? Jak je wykonałaś? Z czego?
    Praca zachwycająca!
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniołek jest gipsowy, zrobiłam odlew w małej foremce. Medaliony też z użyciem foremki ale zrobione z masy DAS. Nakleiłam na nich motyw z serwetki i polakierowałam.
      Cieszę się Izabelko, że Ci się podoba :)))
      Buziaczki na weekend!

      Usuń
    2. Dziękuję Ewa za odpowiedź:)

      Usuń
    3. Bardzo proszę :)

      Usuń
  25. Przecudowna karteczka a aniolek przesliczny

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.