środa, 17 lipca 2019

Ramka

Witajcie kochani!
Dziś będzie krótko i na temat - tylko jedna, skromna karteczka.
Dzielnie ćwiczę kompozycję z Ewcią i zgodnie z lipcową wytyczną będzie to kartka z ramką.
Jak zwykle nawydziwiałam nieco, chyba inaczej już nie potrafię :)))
Zaczęło się od tekturki, którą opaliłam wypalarką. Dawno jej nie używałam i tak mnie jakoś naszło.
Zastanawiałam się co mogę z taką opaloną tekturką zrobić i padło na kartkę z ramką.
Jest to praca w większości recyklingowa. Wykorzystałam jedną z usuniętych z dziennika emerytki kartek i wypaliłam w niej mnóstwo dziur. Zrobiłam to bardzo inteligentnie, nad wilgotną ściereczką i zapewniam Was, że na biurku nic się nie zajęło. Papier to nie drewno i szybko się zapala w kontakcie z końcówką wypalarki. Ramkę wycięłam również z tej zadrukowanej kartki. Moim skromnym zdaniem bardzo ciekawie wygląda misterna ramka w połączeniu z surowym, przypalonym papierem.
To prawie artystyczny mezalians :)
No dobra, ocenę pozostawiam Wam!
I jak oceniacie mój pomysł?

Uściski dla wszystkich!

52 komentarze:

  1. Pomysł fantastyczny! Podoba mi się bardzo taka propozycja :)) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Znakomita karteczka Ewuniu.:) Zawsze mnie zdumiewa jak Ty łączysz różne techniki i materiały. Pozdrawiam serdecznie i biegnę jeszcze raz oglądać zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu! To chyba takie skrzywienie wewnętrzne i ciekawość :)
      Buziaki.

      Usuń
  3. Jestem pod ogromnym wrażeniem! Kartka wcale nie jest, a bardzo misternie wykonana. Zadbałaś o każdy, nawet najmniejszy szczegół. Bardzo mi się podoba :)
    Dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu, jest mi bardzo miło. Czekam na kolejne wyzwania i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  4. That's an incredible card, Ewa.
    The burning paper looks a unique thing.

    Have a wonderful day, Ewa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Evi i serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Piękna karteczka Ewuniu, w każdym jej punkciku coś się ciekawego dzieje, wyjątkowa! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Maksiu, to bardzo miłe. Pozdrawiam!

      Usuń
  6. No Ewciu ,masz niesamowite pomysły.Ta kartka to cała opowieść.Podziwiam Cię za to opalanie. ale efekt fantastyczny.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elżuniu. Opalanie nie jest trudne, właściwie nie wymaga żadnych umiejętności a jedynie odrobinę uwagi.
      Przesyłam uściski :)

      Usuń
  7. Fantastyczny pomysł i fantastyczne wykonanie. Podziwiam twoją kreatywność. Serdeczności ślę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elżuniu i również przesyłam serdeczności :)

      Usuń
  8. Mezalianse budzą co prawda skrajne opinie ale maja jedna wielką zaletę zawsze są oryginalne i nieoczywiste, jak lubię;-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Oleńko, ja też lubię nieoczywistość :)
      Buziaki!

      Usuń
  9. Jak zwykle Ewuniu masz wspaniałe pomysły. Bardzo mi się ta karteczka podoba. Jest oryginalna i niejednoznaczna. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Haneczko i gorąco Cię pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Ewa pomysł nietuzinkowy, bardzo ciekawy. Efekt jak zawsze zachwyca bardzo . Oryginalna kartka powstała. Taka bardzo postarzona, a jednoczesne bardzo elegancka. Podziwiam nieustannie twoja kreatywność i pomysły. Brawo TY !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miło Anusiu, ślicznie dziękuję za ciepłe słowa i mocno ściskam!

      Usuń
  11. Jest cudowna! Cudowny pomysł na ramkę, motylek i dodatki. Zachwyca

    OdpowiedzUsuń
  12. Ewuś świetny pomysł i wykonanie tylko podziwiać pozdrawiam buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  13. Niesamowita kartka!
    Miłego dnia Ewuniu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, ale wspaniały efekt pracy wypalarką. Bardzo mi się podoba, Tym bardziej, że świetnie pamiętam prace wypalarką na plastyce. To było chyba ze 38 lat temu :-) I były to jedyne moje dzieła, które mi się udawały :-) No i ten zapach... Jestem stworzony do wypalarki :-) Serdeczności Ewuniu. Podziwiam Twoje zdolności i wyobraźnie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro się udawały to może warto znowu spróbować?
      I ja lubię zapach wypalanego drewna, papier nie pachnie niestety tak romantycznie :)
      Dziękuję Andrzejku i serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  15. Megastycznie mi się podoba Twój pomysł. <3 Widzę jakby efekt 3D. Podoba mi się wszystko, tło z tekstem dodaje głębi. Do tego ten styl, jest bardzo klimatycznie i z duszą lat minionych. Zawsze mnie zadziwisz. :) Pozdrawiam, dobrych chwil życzę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Agnieszko, dziękuję za przemiły komentarz :)
      Przesyłam garść dobrych myśli!

      Usuń
  16. Świetna kartka! Pomysł na tło jest rewelacyjny

    OdpowiedzUsuń
  17. Ewuniu, Twoje pomysły mnie fascynują. Jesteś niesamowicie kreatywną Artystką. Połączenie finezyjnej ramki z pewną surowością wypalonego papieru dało wspaniały efekt. No i piękny motyl...
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięukuję Małgosiu, jest mi bardzo miło!
      Serdecznie przytulam :)

      Usuń
  18. Bardzo udany mezalians. Ewo masz fantastyczne pomysły.
    Bardzo mi się podoba. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tereniu za ciepłe słowa i przesyłam cieplutkie pozdrowienia :)

      Usuń
  19. Ewuniu wciąż podziwiam Twoją pomysłowość i to co wykonujesz :) Praca wyszła ciekawa, niepowtarzalna, motyl dopełnia całości :) Przesyłam uściski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Basieńko i mocno ściskam!

      Usuń
  20. Fantastyczny pomysł Ewciu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniała i gustowna rameczka. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolinko i również cieplutko pozdrawiam :)

      Usuń
  22. Woow, ramka jest niesamowita i piękna. Podziwiam talent.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję za ciepłe słowa :)

      Usuń
  23. Jako niereformowalna fanka papieru drukowanego w każdej postaci podziwiam świetny pomysł i idę sobie jeszcze trochę popatrzeć, może coś wyczytam między wierszami;-) Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak, udało się? Cieszę się Oleńko, że spodobał Ci się mój pomysł.
      Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  24. Rewelacyjny pomysł, gdybyś nie napisała nie wiedziałabym, że tam jest opalona tekturka, kartka prezentuje się cudnie. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  25. Połączyć pomysł z tak pięknym efektem końcowym udaje się niewielu .Tobie wyszło wspaniale ,powstała oryginalna karta w wyjątkowym klimacie i niezwykłym połączeniu drapieżnej panterki z delikatnością motyla .Cudnie Ewuniu !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miłe Grażynko, dziękuję z całego serca :)

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.