poniedziałek, 14 października 2019

Październikowa paleta kolorów

Witam Was cieplutko!
Sama nie wiem kiedy zleciała pierwsza połowa października :) Nie wierzyłam, że czas na emeryturze leci szybciej, a jednak. Czas się wywiązać z zabaw w których biorę udział i dziś przychodzę z październikową paletą kolorów. Mowa oczywiście o zabawie z Anią. W październiku dodatkowym elementem są liście. Na większości kartek, które robimy są kwiaty i liście więc sprawa jest prosta.
Zrobiłam trzy kartki, wszystkie na BN - zważywszy na to jak szybko leci czas można powiedzieć, że Święta za pasem:))) Robiąc kartki zawsze poszukuję czegoś nowego i oryginalnego. Tym razem jest to tło. Obejrzałam kiedyś fajny kursik na wykonanie akrylowego obrazu. Spróbowałam w skali mikro i tak powstały bazy moich kartek. Zabawa polega na wylewaniu na powierzchnię różnych kolorów farb akrylowych i swobodnym ich rozlaniu po całej powierzchni. Efekt jest zupełnie przypadkowy i nie ma możliwości uzyskania dwóch identycznych powierzchni. Mnie efekt zachwycił i na pewno wykorzystam tą metodę jeszcze nie raz. To oczywiście rzecz gustu -chętnie poznam i Wasze opinie :)
Pierwsza kartka jest w odcieniach czerwieni ale są też inne kolory z palety - żółty, zielony i odrobina brązu. Są też obowiązkowo liście.
Druga kartka powstała w odcieniach brązu plus zieleń i kolor żółty.
I trzecia kartka, tym razem w odcieniach zieleni, z dodatkiem koloru żółtego i złota a także czerwieni i czerni.
I na koniec kolaż:
Jestem ogromnie ciekawa jak Wam się podoba taki pomysł na tło kartki?
A teraz będę się chwalić :) Jakiś czas temu zapisałam się na candy u Małgosi. Dla swoich blogowych przyjaciół Gosia wykonała komplet przepięknych różańców. Mało tego - Małgosia postanowiła obdarować wszystkie osoby, które się zapisały. I tak oto zostałam posiadaczką wyjątkowego i cudownego różańca.
Dziękuję Ci Gosieńko za ten wyjątkowy dar!
Z przesyłką były niestety problemy. Gdy zaniepokojona Małgosia napisała do mnie i podała mi numer przesyłki sprawdziłam sobie przez "śledzenie przesyłek" i okazało się, że paczuszka leży na poczcie od tygodnia a ja dostałam dwa awiza. Tylko żadne awizo do mnie nie trafiło. Zadzwoniłam z reklamacją na pocztę a przemiła pani wcale się nie zdziwiła i stwierdziła, że nie jestem jedyna w takiej sytuacji a ludzi do pracy wciąż brakuje. I tyle w temacie. Sama nie wiem czy się śmiać czy złościć? Piszę o tym dlatego, że może warto się informować gdy coś do kogoś wysyłamy. Wiem, że w ten sposób nie ma niespodzianki ale przynajmniej można w jakiś sposób pilotować sprawę. Co o tym myślicie?
To tyle na dziś. Życzę Wam kochani miłego tygodnia!

42 komentarze:

  1. Ewuniu, zawsze podziwiam Twoje prace więc i te bardzo mi się podobają :)). Tło jest świetne! Piękny prezent otrzymałaś :). Co do Poczty to niestety miałam podobne „przygody” :(. Raz przesyłka leżała prawie dwa tygodnie, a awiza zero :(. Ja większe przesyłki zawsze wysyłam rejestrowane i śledzę czy już dotarły :). Jeśli kilka dni leżą na poczcie nieodebrane wówczas pisze i podaję numer do odbioru. Oczywiście nie ma już wtedy niespodzianki, ale przynajmniej wiem, że trafiła do adresata :). Buziaki Ewuniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko :)
      Dobry pomysł z tą pocztą. Ja robię podobnie ale złości mnie fakt, że panu listonoszowi nie chce się nawet awiza do skrzynki wrzucić.
      Ściskam Cię mocno!

      Usuń
  2. Ewuniu, Twoje kartki mnie zachwyciły. Akrylowe tła są niesamowite, toż to artyzm i sztuka w czystej postaci.
    Piękny różaniec dostałaś od Gosi, ja też miałam to szczęście.
    Poczta to temat na powieść:)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Małgosiu, jest mi bardzo miło! Gorąco Cię pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Prześliczne są te Twoje karteczki. Jak ja bym chciała mieć taki talent... Śliczny różaniec.
    Poczta... Aktualnie czekam na wezwanie na komisję w ZUSie i boję się, że "nie dojdzie" do mnie na czas.
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widzę, większość osób ma przykre doświadczenia z pocztą a usługi wciąż drożeją.
      Dziękuję Karolinko i cieplutko pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Ciekawy pomysł na tło Ewuniu, a szczególnie podoba mi się pierwsza karteczka. Oj chyba nie ma osoby, która nie miałaby "przebojów" z pocztą. Ja, podobnie jak Justynka, staram się wysyłać przesyłki rejestrowane i je śledzę. Pozdrawiam cieplutko Ewuś.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu :)
      Poczta to rzeczywiście temat rzeka.
      Buziaczki!

      Usuń
  5. Bardzo ciekawy i oryginalny pomysł Ewuniu. Karteczki wyszły piękne i niepowtarzalne ;)
    Jestem bardzo zła na PP,bo nie dotarła moja urodzinowa kartka dla Lidzi.Podkusiło mnie by wysłać listem zwykłym i mogę niestety szukać wiatru w polu :(
    Serdeczne pozdrowienia Ewuniu 🌞🍁🍂😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ilonko :)
      Zwykłe przesyłki trudno śledzić ale i ja czasem takie wysyłam. Niestety poczta tania nie jest. Serdeczności!

      Usuń
  6. Też się przymierzałam do podobnego tła, tylko jak zwykle czas na to nie pozwolił, ale w końcu się chyba zmobilizuje, bo efekt wymiata, szczególnie na tej drugiej, dodatkowo wytłaczanej, prawda? Piękne kartki:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie tłoczenia, przed rozlaniem farby nakleiłam kilka gałązek ostrokrzewu. Nie wyszło tak jak chciałam, może gdyby to były tekturki wyszłoby bardziej wyraziście.
      Uściski Reniu :)

      Usuń
    2. a widzisz Ewuniu, na to nie wpadłam;)

      Usuń
  7. Ewuniu tak właśnie rzuciłam okiem, zanim przeczytałam, i od razu zauważyłam to oryginalne tło na kartkach. Jest świetne, tylko się tak zastanawiam czy takie rozlewanie farby nie powoduje zbyt dużego moknięcia papieru. A może jakiś kursik zrobisz jak sobie z tym poradziłaś ? mnie najbardziej spodobało się to tło w zieleniach na ostatniej kartce.
    Zresztą wszystkie Twoje kartki są rewelacyjne!!
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście nie każdy papier wytrzyma takie rozlewanie. Ja wykorzystałam kartki z bloku do malowania akwarelami ale dobrze też się trzymają różne tekturki. Chętnie zrobię taki kursik i napiszę o swoich eksperymentach.
      Dziękuję Aniu i mocno ściskam :)

      Usuń
  8. Ewuniu tła rzeczywiście bardzo ciekawe, twoja pomysłowość nie zna granic :) wszystkiego kartki są śliczne !!!
    Prezent od Małgosi WOW !!! piękny ten różaniec :) co to poczty,to już nie raz miałam problemy,nie wiem czy kiedyś się to poprawi.
    Serdeczności Ewuniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Marylko i gorąco Cię pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Ewuniu tła robią wrażenie, fajnie wyglądają. Muszę spróbowac tylko kiedy....u mnie też czas goni minutę za minutą, nie nadążam z niczym:-(
    Karteczki jak zawsze śliczne wszystkie, każda mnie zauroczyła.
    Co do PP to wiadomo płacić się płaci i to nie mało a jakość jest jaka jest. Wysłałam pocztówkę do blogowej koleżanki i jakoś nie dotarła do niej-cóż szkoda że gdzieś się zawieruszyła. Ja jak wysyłam paczkę zawsze sprawdzam następnego dnia gdzie jest i czy adresat już odebrał.
    Piękną paczuszka-różaniec wspaniały. Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Agniesiu za ciepłe słowa :)
      Chyba każda z nas zaliczyła już jakąś wpadkę z pocztą ale alternatywy za bardzo nie mamy. Serdecznie przytulam!

      Usuń
  10. Tła do karteczek rewelacyjne. Dobrze, że spróbowałaś na pewno i inne osoby to wypróbują. Świetne karteczki wszystkie jak zawsze u Ciebie.
    A naszej poczcie to szkoda pisać. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Tereniu :)
      Dziękuję i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  11. Kartki piękne :)
    Tło bardzo mi się podoba i ogólnie pięknie wszystko skomponowane.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, bardzo dziękuję i równie ciepło pozdrawiam :)

      Usuń
  12. Witaj Ewuniu. Kartki jak zawsze - przepiękne. Wiem, powtarzam się, ale cóż mam napisać? Są obłędnie cudne. Motywy z kwiatkami i liśćmi idealnie trafione w "10". Gratuluję różańca. Jest prześliczny :-) Ja mam tylko czarny i brązowy. Z pocztą u mnie jest to samo albo i gorzej. Od ponad dwóch lat w naszym rejonie jest wakat na stanowisku listonosza i poczta dostarczana jest przez ludzi z tzw. łapanki. Nawet rachunki z gminy przychodzą już po terminie płatności. Z awizo jest to samo. Tragedia :-( Serdeczności Ewuniu, jeszcze raz gratuluję pięknych kartek i różańca. I oczywiście czekolady, wiesz, że jestem łasuch :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem Andrzejku, że łasuch z Ciebie :) Bardzo Ci dziękuję za serdeczny komentarz i ciepłe słowa. I nas brakuje listonoszy. W wakacje dorabiali sobie studenci a teraz to nie mam pojęcia.
      Przesyłam serdeczności!

      Usuń
  13. Piękne karteczki, zielona kolorystyka podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. The background color of cards are so lovely and the leaves as well. I am always with red, pink, and a little cute girl, so the first cart is my first choice :)
    I love the rosary, very beautiful.

    Have a great day, Ewa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerwona rzeczywiście jest najweselsza :) Dziękuję Evi i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  15. Ach Ewuniu na temat naszej poczty polskiej to można referaty pisać i raczej miłych sów bym się nie spodziewała...A co do kartek to są super, najbardziej jednak wzrok przyciąga jedna z nich, ta ostatnia zielona, jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne kartki Ewuniu, klimatyczne, ale takie jednocześnie inne. ściskam mocno ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Martusiu :) Dziękuję i pozdrawiam bardzo ciepło.

      Usuń
  17. Witam prześliczne karteczki stworzyłaś.a prezent w postaci różańca wspaniały ściskam mocno buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy sposób na tło, dzięki temu Twoje kartki są niepowtarzalne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Danusiu, dziękuję i cieplutko pozdrawiam :)

      Usuń
  19. Ewuniu akrylowe tła wyszły Ci cudownie są niepowtarzalne i oryginalne, wspaniały pomysł i świetne wykonanie. Karteczki prezentują się bajecznie, są jak zwykle pomysłowo zrobione :) Różaniec wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu za serdeczny komentarz, jesteś kochana!

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.