niedziela, 29 listopada 2015

Prawie jak kartki

Witajcie kochani.
Niedzielny poranek przywitał nas pięknym słońcem. Jest mroźno ale przyjemnie.
Śniegu prawie nie ma choć w nocy lekko prószyło. Wracaliśmy wczoraj wieczorem z krótkiej podróży na wschód naszego kraju, nie mogłam uwierzyć jaka tam jest zima! Pługi na drogach, zaspy na poboczach i piękne widoki obsypanych na biało drzew. Przez kilka godzin jechaliśmy w okropnej śnieżycy. Dopiero przed samym Krakowem przestało sypać. Okazało się, że u nas drogi czarne i ani śladu śniegu. To było jak podróż w czasie. Ciekawa jestem czy do Was zima już zawitała?
Odespałam już podróż więc czas zobaczyć co nowego u Was i pokazać kilka kolejnych świątecznych inspiracji.
Nadal poszukuję nowych, oryginalnych form na świąteczne życzenia. Dziś moja kolejna propozycja. Jest to komplecik składający się z drewnianej, dość sporej choinki-zawieszki oraz malutkiej, ozdobnej karteczki w kształcie bombki. Choinkę ozdobiłam dwustronnie świąteczną serwetką. Dodatkowo jedną stronę posypałam brokatem. Kartka-bombka ozdobiona jest z jednej strony, na odwrocie znajdują się życzenia. Obie części związane są wstążeczką. Choinkę można zawsze oddzielić i użyć jako zawieszki. Zrobiłam 4 takie komplety, zapraszam do obejrzenia zdjęć.
Co powiecie na taki pomysł?
Pozdrawiam wszystkich cieplutko i życzę Wam miłej, spokojnej niedzieli.


75 komentarzy:

  1. Ewuniu prześlicznie sobie to umyśliłaś i wykonałaś .Kurcze dwie pierwsze serwetki poznaję ,bo mam takie w zbiorach i obdzielałam Was nimi,może akurat to te haha,to byłoby mi miło .
    To będę wspaniałe życzenia i od serca w takiej formie jak ta.
    Pozdrawiam Cię cieplutko i buziaki posyłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu! To popularne wzory, wybrałam takie, które są zbyt duże na bombki. A choineczki przeleżały u mnie dwa lata, w końcu postanowiłam je wykorzystać.
      Przesyłam buziaczki.

      Usuń
  2. przepiękne Ewuniu - nie wiem którą chwalić ale widzę że też lubisz pracować z korkiem - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Marysiu! Lubię robić zdjęcia na korkowej tablicy bo powierzchnia nie odbija światła. Świąteczne prace z brokatem i tak sprawiają wiele problemów przy robieniu zdjęć.
      Pozdrawiam Cię bardzo ciepło.

      Usuń
  3. Rewelacja ta choineczka z zawieszką,piękne i kolorowo-swiąteczne.Robilam takie male kartki zawieszki do prezentów dla nauczycieli moich dzieci.
    Pozdrawiam cieplutko i buziaki śle:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Basiu, ślicznie dziękuję! Do prezentów też często robię takie niewielkie zawieszki, to fajny pomysł. Cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  4. Powiem - pomysł rewelacyjny! Ślicznie wyglądają te kompleciki - na prezent - super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu, zawsze to coś innego. Przesyłam uściski!

      Usuń
  5. Pomysł rewelacyjny,wykonanie mistrzowskie,piękne prace wyszły,takie 2w1,bardzo mi się podobają.Jeżeli chodzi o metodę gorącej łyżeczki,to jest najprostsza rzecz na świecie,wycinasz sobie motyw jaki chcesz mieć na świecy,nad inną świeczką rozgrzewasz łyżeczkę,tylko koniecznie wewnętrzną stroną,żeby nie pobrudzić motywu,przykładasz wycięty motyw do świecy i delikatnie głaszczesz go gorącą łyżeczką,jak ostygnie to znowu podgrzewamy,aż do momentu,kiedy motyw pokryje warstwa wosku,w ten sposób masz ozdobioną świece bez żadnych klejów lub innych preparatów i zawsze można dopasować wzór na świecy do serwetek na stole,to jest bardzo fajny i prosty sposób,pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Ci Lucynko za odpowiedź - spodobały mi się Twoje świece i to, że wykonanie jest takie proste, nie potrzeba żadnych specjalnych preparatów. Na pewno wypróbuję ten sposób.
      Przesyłam gorące pozdrowienia.

      Usuń
  6. Ewuś... rewelacja:) Niby takie nic, a ile radości może przynieść obdarowanemu:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewciu. Rzeczywiście wykonanie takiego kompleciku jest proste a zawsze to jakaś odmiana dla zwykłej kartki. Serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  7. Ewuniu coś pięknego i bardzo oryginalnego przygotowałaś- takich karteczek jeszcze nie widziałam:)
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Renatko! Dziękuję i przesyłam serdeczności.

      Usuń
  8. Ewciu, pomysł na karteczki wspaniały a wykonanie rewelacyjne :) osoby obdarowane będą bardzo zadowolone z takich życzeń :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję Ewciu! Serdecznie dziękuję i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  9. Wszystkie mi sie podobają, nie umiałabym wybrać :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agatko. Przesyłam serdeczne pozdrowienia.

      Usuń
  10. Piękne i pomysłowe kompleciki. ,bardzo starannie dobrana kolorystyka i ciekawy pomysł.Jestem pewna ,że życzenia przekazane w taki sposób uradują serce.Pozdrawiam Ewuniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką nadzieję Grażynko. Bardzo dziękuję i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  11. Kompozycja przepiękna, aż trudno oderwać wzrok. Pomysł rzeczywiście pierwszorzędny, a wykonanie na najwyższym poziomie. Zazdroszczę świetnych zdjęć, ja takich nie potrafię robić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jadziu! Czasem udaje mi się zrobić w miarę dobre zdjęcia ale te z brokatem nie są zbyt udane. Cieplutko Cię pozdrawiam.

      Usuń
  12. Podziwiam, podziwiam itd. Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu i również cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  13. Oryginalne bardzo i funkcjonalne. Takie 2 w 1, to już coś. U Ciebie ciągle coś nowego, zachwycającego, inspirującego. Masz " pomysła" Kobieto i realizujesz to w mig, nie nudzisz ani siebie, ani innych ciągle taką samą formą. Bardzo mi się podobają wszystkie te karteczko-zawieszki, zwłaszcza ta z motywem grafiki dzieciaczków.
    Pozdrówka i buziaczki posyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Danusiu, ślicznie dziękuję! Najwięcej radości daje mi właśnie wymyślanie czegoś nowego, choćby troszkę innego od pozostałych prac. Mocno ściskam!

      Usuń
  14. Bardzo podoba mi się pomysł z Twoimi kartkami, bardzo lubię na kartkach bożonarodzeniowych własnie takie kolory, jak u Ciebie, a więc czerwień, zieleń.
    Zaskoczyłaś mnie tą zimową opowieścią...u nas, na zachodzie deszczyk własnie kapie. Przygotowując lampiony wspominaliśmy z mężem nasze dziecięce roraty, pełne śniegu i mrozu:)))
    Dobrego tygodnia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama byłam zaskoczona. Wracając do domu byliśmy pewni, że i u nas śnieżyca szaleje a tu tylko deszcz i wiatr - znacznie mniej romantycznie.
      Dziękuję Moniczko za miły komentarz i życzę Ci udanego, spokojnego tygodnia.

      Usuń
  15. Piękne choineczki i jaka różnorodność wzorów ,rewelacyjny pomysł i wykonanie :-)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Ewuniu strasznie mi się podoba Twój pomysł. Te choinki są genialne, serwetki świetnie przyklejone , ani jednej zmarszczki . I bardzo to oryginalne życzenia będą. Aż poleciałam do wujka google szukać takich choinek , ale nic mi się w oko nie rzuciło. Ta pierwsza to jedna z moich ulubionych serwetek jest świetna .
    Dziękuję Ci ślicznie za serdeczny komentarz pod moim urodzinowym postem .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Anusiu. Te choinki wygrałam w candy dwa lata temu i dopiero teraz je wykorzystałam. Widziałam ostatnio podobne na allegro, podrzucę Ci link.
      Przesyłam buziaczki!

      Usuń
  17. Bardzo dobry pomysł Ewuniu. Bombeczki do tego wygladaja uroczo i przypominają Twoje kartki. Masz swój styl i nawet na tych maleństwach jesteś rozpoznawalna. Gratuluję i pomysłu i wykonania. Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale pomysł rewelacja bardzo mi się podoba i jeszcze do wykorzystania ;) u mnie zimy nie widać ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Justynko i dziękuję! U nas dziś wyraźne ocieplenie ale pada i mocno wieje.
      Przesyłam uściski.

      Usuń
  19. Ewuniu Kochana uwielbiam Twoje pomysły! Jesteś niesamowita ! Zawieszki wyglądają świetnie i podoba mi się taki pomysł. Ja jedną bym spryskała aromatami i użyła jako zapach do samochodu , żeby mi i wczasie jazdy przypominał o nastroju świątecznym :) Buziaczki Kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Szymciu, to świetny pomysł! Może tylko bez brokatu bo już i tak cała się świecę jak na Sylwestra. Gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  20. Ewa wszystkie piękne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Zosiu i również serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  21. Świetny pomysł. Jeszcze takich nie widziałam. Ewo wymyślaj a my będziemy podziwiać.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się Tereniu! Bardzo Ci dziękuję i przesyłam serdeczności.

      Usuń
  22. Jak w tej reklamie..."zawsze to samo? zawsze coś innego!" ;-D

    I właśnie to "poszukiwanie" jest w tej całej papierkologii najfajniejsze :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak Dorotko, to daje najwięcej satysfakcji - szczególnie gdy się uda.
      Przesyłam uściski.

      Usuń
  23. Piękne i klimatyczne.Trochę mi się tęskni za takimi obrazkami w starym stylu,cudowne mikołaje,kolorowe ozdoby,piękne rysunki.Tutaj to wszystko znalazłam;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazwyczaj Święta kojarzą nam się z tradycją i pewnymi symbolami, nie sposób tego nie wyeksponować. Dziękuję Ilonko i gorąco Cię pozdrawiam.

      Usuń
  24. rewelacyjne prace pozdrawiam serdecznie Ewuś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Arletko i również pozdrawiam Cię bardzo ciepło.

      Usuń
  25. Wszystkie piękne :-)
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, zajrzę z przyjemnością.

      Usuń
  26. Pieknie ubrałaś te choineczki zawieszki, no i bombki również... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Pomysł fantastyczny:) przecież karteczki nie muszą być prostokątne. Są prześliczne, pięknie ubrane i kolorowe, radosne:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Joasiu! Dziękuję i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  28. Kochana wszystkie cudowne!!!
    Cieplutko pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Doniu i również cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  29. Przepiękne kompleciki. Bardzo fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Pomysł bardzo udany, ślicznie wyglądają takie kompleciki:) Idealnie się wpisują w świąteczne klimaty. Co do zimy to w moim rejonie tylko ciągle deszcz. Jestem zaskoczona tymi śniegami:)
    Ja tylko chcę, żeby na święta porządnie nasypało, zmroziło i dla mnie zima może się skończyć;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie tęsknię za zimą ale białe Święta - jak najbardziej!
      Dziękuję Anitko za miły komentarz i przesyłam uściski.

      Usuń
  31. Ewunia, pomysł godny zainteresowania- świetnie to sobie wymyśliłaś. Wszystkie piękne- Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jadziu. Ja również pozdrawiam Cię bardzo ciepło.

      Usuń
  32. Świetny pomysł! Bardzo mi się podoba :) i wszystko jest pięknie dobrane kolorystycznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  33. Dlaczego mnie to nie dziwi,że kolejne karteczki są cudne,niezwykle pomysłowe,takie chciałoby się mieć :)
    Wszystkie oryginalne Ewuniu,lubię do Ciebie zaglądać,pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Małgosiu, ślicznie dziękuję! Ja również przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

      Usuń
  34. Przepiękne kartki, taki kolorowe, prawdziwie bożonarodzeniowe.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aldonko i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  35. rewelacyjne komplety, choinki przez długie lata będą pięknie zdobić domy na święta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Alu. Przesyłam serdeczności.

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.