czwartek, 30 listopada 2017

Księga - rodzaj papieru

Witam Was kochani.
Dziś zapraszam Was do obejrzenia kolejnych stron księgi. Temat to rodzaj papieru. Nie zastanawiałam się długo nad wyborem bo od razu pomyślałam o pergaminie. To szczególny rodzaj papieru kojarzący się z lekkością, subtelnością i delikatnością. Starałam się, żeby i moje strony właśnie takie były. Wpis jest jasny i radosny, uzupełniony oczywiście pergaminowymi elementami.
Mam nadzieję, że i Wasze odczucia właśnie takie będą.

I jak Wam się podoba?
Cieplutko pozdrawiam.

50 komentarzy:

  1. Cudnie, wiosennie i kolorowo. Bardzo lubię tą serwetkę z wróżkami. Takie klimaty to całkiem w moim guście. Ewuniu podoba mi sie bardzo ten wpis.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś nie miałam dotąd pomysłu na te urocze serwetki ale w końcu się doczekały.
      Dziękuję Anusiu i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  2. Mnie oczywiście zainspirowałaś .Piękny widok ,delikatny muskany przez wróżki kolorem .
    Tło jest bardzo różnorodne i podoba mi się delikatny prześwit druku .Nie mogłam odgadnąć jaki papier wybierzesz , a odpowiedz była tak bliziutko -oczywiście pergamin .
    Pergaminowe dodatki pasują tu idealnie i wspaniale zastąpiły maski i stempelki dodatkowo też utworzyły zamglone kolorki .Pięknie !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od początku wiedziałam, że to musi być pergamin ale wydzierganie tych wszystkich elementów zajęło mi trochę czasu. Cieszę się Grażynko, że podoba Ci się mój wpis :) Przesyłam buziaczki.

      Usuń
  3. Ewuniu patrzę i oczom uwierzyć nie mogę jakie cudeńko powstało w temacie papieru. Strony delikatne, zwiewne. Wróżki radosne, niosące wiosnę, kolorową i ciepłą. A dodatki pergaminu-te piękne kwiaty i kobieta dopełniają całość. Ech rozmarzyłam się za taką ciepła, kolorową wiosną-za oknem zaczyna padać śnieg z deszczem brrr zimno.
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agniesiu! U nas dziś bielutko, spadło mnóstwo śniegu i mamy prawdziwą zimę. Gorąco Cię pozdrawiam.

      Usuń
  4. Pergamin bardzo , bardzo tu pasuje

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniale to wszystko wygląda :)Jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewuniu, jest tu słońce, radość, ciepło, delikatność, beztroska i zachwyt nad życiem. To naprawdę wspaniały, mocno za serce chwytający wpis.
    Serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu, cieszę się że i Tobie się podoba.
      Przesyłam serdeczności.

      Usuń
  7. Cudowna, delikatna i bajkowa księga :) Sama radość i usmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewuniu jak zawsze świetny wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zwykle Ewuś, zachwycasz oczy i serce... Serdeczności ślę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jadziu i również serdeczności przesyłam.

      Usuń
  10. Ewciu, radosne strony, takie podobają mi się najbardziej :)
    I ta strona tutyłowa, cudowna!
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Ewuniu, serdecznie dziękuję.
      Przesyłam buziaki!

      Usuń
  11. Ewuniu! Kolejne Przeurocze strony, Pergaminki Cudowne, Do tego te fruwające motylki i Te jasne kolory , To wszystko stanowi Wspaniałą całość - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu za ciepłe słowa i gorąco Cię pozdrawiam.

      Usuń
  12. Cudowna lekkość i delikatność wynikająca z kolorów i połączonych materiałów. Pergamin jest idealnym wyborem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Ewuniu, że Ci się podoba. Dziękuję i serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  13. Pergamin zrobił niesamowitą " robotę", wdzięk, elegancja, piękno i lekkość. Całość zachwyca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu, pergamin to niezwykły papier i zawsze ciekawy efekt.
      Miłego weekendu!

      Usuń
  14. Piękna księga !!! Delikatna !!! A te kwiaty białe - jak wyszywane !!! Brawo !!! Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne, zwiewne, delikatne, czyli tak właśnie wyobrażam sobie świat wrózek. Wspaniały wspis!
    Pozdrawiam Ewuniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Anusiu. Ja również serdecznie Cię pozdrawiam.

      Usuń
  16. Ewcia, musiałam tu dzisiaj zaglądnąć!Ostatnio całymi wieczorami siedzę nad pracami świątecznymi i zapragnęłam jakiejś ciekawej odmiany - coś mi mówiło że znajdę ją u Ciebie. I nie pomyliłam się. Siedzę i rozkoszuję się magiczną scenerią Twojej pracy. Jest cudowna, subtelna ale i energetyczna jednocześnie dzięki dość soczystym barwom, jakich tu użyłaś. Właśnie tego dzisiaj potrzebowałam. Pergaminki wyszły prześlicznie, są tak delikatne i ulotne - pięknie rozpracowałaś temat i jak zawsze ciekawie i pomysłowo:-))) Ściskam mocno i życzę udanego weekendu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jakoś mało świątecznie. Kartki robiłam cały rok i mam ich już wystarczająco dużo a i ozdoby sobie odpuściłam. Mam więc trochę czasu na inne prace. Dziękuję Ci Halinko za serdeczny komentarz :) Tobie również życzę miłego weekendu!

      Usuń
  17. Calineczka jest idealna postacią do takiego wpisu. Bardzo ładnie Ewuniu ujęłaś temat. delikatnie i jednocześnie energetycznie. To sztuka. Twoje pergaminki dodają całości niesamowitej lekkości i subtelnego wyrazu. To cała Ty Ewuniu. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Haniu, że Ci się podoba. Ślicznie dziękuję i przesyłam uściski :)

      Usuń
  18. Piękny wpis :) Cudne kolory. Delikatne skrzydełka wróżek idealnie się komponują :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana Ewuniu, cieszę się na ten wpis w Twojej księdze! Jest pełen światła, kolorów i optymizmu. Te małe elfiki, wróżki wywołały słoneczko nie tylko w moim sercu, tak myślę:) Za oknem szaro, a tu u Ciebie tyle radości!
    Buziaki i szczęśliwego nowego tygodnia życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki mały rozweselacz :) Zrobiłam ten wpis już jakiś czas temu ale teraz chyba bardziej się przydał. Dziękuję Anusiu i mocno ściskam.

      Usuń
  20. Cudowna księga!!! Piękny wpis!!! Bardzo mi się podoba!!! Cieplutko pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dorotko i również cieplutko Cię pozdrawiam.

      Usuń
  21. I kolejny przecudowny wpis cudowne cieplutkie kolorki buziaki

    OdpowiedzUsuń
  22. Eteryczne, po prostu eteryczne. Pergamin ma w sobie tę niezwykłą lekkość - pieknie ją ukazałaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za to właśnie lubię pergamin Madziu, ślicznie dziękuję!

      Usuń
  23. jaki radosny ten wpis journal-owy! :)
    całkiem wiosenno-letni...
    az się rozmarzyłam.... :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze trochę i będzie z górki, oczywiście do wiosny!

      Usuń
  24. Jak się podoba? Ja jestem zachwycona, za każdym razem dostrzegam nowy element :) Piękna praca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Ewuniu, dziękuję i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.