środa, 24 kwietnia 2019

Okiennice

Witam Was kochani bardzo ciepło.
Czas goni i do końca kwietnia niewiele czasu pozostało więc czas się wywiązać z zobowiązań :)
Pozostały mi jeszcze dwie zabawy. Dziś, na przekór wiośnie kartki bożonarodzeniowe czyli zabawa u Ulci.
Kwietniowa wytyczna to okiennice. Nie mam niestety stosownego wykrojnika więc zrobiłam swoje kartki według pomysłu Uli. Powstały trzy kartki - od przybytku głowa nie boli :)))
Zapraszam do obejrzenia zdjęć.
Pierwsza kartka jest z ptaszkami, które przysiadły na okiennicach i aniołkiem w środeczku.
Druga nieco inna - z choinką i Mikołajem w środku.
I trzecia kartka - trochę nietypowa i nieco żartobliwa :)
I kolaż:
To tyle w temacie zimy, wracamy do wiosny :)))
Na koniec jeszcze dwa podziękowania, dziś dotarły do mnie dwie spóźnione odrobinkę karteczki świąteczne. Z całego serca dziękuję:
- Anusi (Pawannie)
- Gosi.
Buziaki dla wszystkich :)

53 komentarze:

  1. Ewuniu śliczne są te Twoje kartki! :)) Pięknie zastosowałaś motyw okiennicy. Jestem nimi oczarowana! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Justynko, ślicznie dziękuję i gorąco pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Ewuniu każda ma swój urok i każda w innym klimacie :) cudne są :) Dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Uleńko i serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Ewuniu urocze są te Twoje karteczki, każda jedna jest fajna, choć najbardziej mnie urzekła ta pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Lidziu, dziękuję i mocno ściskam!

      Usuń
  4. Piękne karteczki Ewuniu, a najbardziej ujął mnie aniołeczek.:) Rewelacyjny pomysł miałaś na ostatnią karteczkę.Ściskam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu i również serdecznie przytulam :)

      Usuń
  5. Ewuniu cudne te twoje okiennice . Środki rewelacyjne a i skrzydła ozdobione świetnie. Powiem Ci że miałabym problem z wyborem najładniejszej kartki. Podobają mi się wszystkie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miłe Anusiu - dziękuję i przesyłam buziaczki :)))

      Usuń
  6. Ślicznotki Ewciu :) pierwsza jest cudna z tymi ptaszkami i aniołeczkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne okiennice i masa pracy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne karteczki z okiennicami. Pięknie ozdobione, nie wybieram najpiękniejszej
    wszystkie są cudowne. Miłego dnia i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Tereniu i równie gorąco pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Piękne karteczki, okiennice jak najbardziej są udane. Kartki będą jak znalazł na Boże Narodzenie, świetnie wykonane i pomysłowe :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomalutku zapasik rośnie :)
      Dziękuję Basiu i serdecznie przytulam!

      Usuń
  10. Ewuniu piękne karteczki. Fajna forma z tymi okiennicami. Bardzo podobają mi się ptaszorki na pierwszej karteczce a w ostatniej oczywiście gwiazda pergaminowa gra pierwsze skrzypce. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Agniesiu, dziękuję za ciepłe słowa.
      Przesyłam uściski :)

      Usuń
  11. Niby forma taka sama, a jednak każda kartka jest zupełnie inna. Śliczne są :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu, to bardzo motywujące.
      Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  12. Ewuniu cudeńka zrobiłaś,każda inna,każda zachwyca.
    Serdeczności zostawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Małgosiu i również serdeczności wysyłam :)

      Usuń
  13. Ewciu, przepiękne okiennice, tak wiele się tam dzieje. Ta ostatnia ma w sobie tyle wdzięku.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu, to bardzo miłe. Uściski :)

      Usuń
  14. Śliczne okiennice Ewuś. Cudowna z ptaszkami i rewelacyjna z dziewczyną.
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Izabelko i gorąco Cię pozdrawiam :)

      Usuń
  15. Tak, tak Ewuniu wszystkie karteczki przepiękne, ale to ta ostatnia skradła moje serducho. Jest bajeczna. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Haneczko, ślicznie dziękuję i mocno ściskam!

      Usuń
  16. Bardzo ciekawy pomysł z tymi okiennicami. A i efekt końcowy jest rewelacyjny.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolinko i również serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  17. REWELACYJNE OKIENNICE PIĘKNE KOLORKI.GORĄCO POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  18. Ewuniu, zachwycające są Twoje "okiennice"!!! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Danusiu! Dziękuję i gorąco pozdrawiam :)

      Usuń
  19. Kochana przepiękne karteczki!!! Wszystkie zachwycają!!! Serdecznie pozdrawiam i buziaczki:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześliczne okiennice zrobiłaś :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Natalko i również cieplutko pozdrawiam :)

      Usuń
  21. Rewelacyjne okiennice! Ostatnia wymiata! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Kartki-okiennice są rewelacyjne! Co jedna, to piękniejsza :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu i również serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  23. Każda kartka w innym klimacie, wszystkie piękne. Mnie zauroczyła ta pierwsza - uwielbiam ptaszki :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu za ciepły komentarz i przesyłam uściski :)

      Usuń
  24. Niesamowita różnorodność :)

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.