wtorek, 14 maja 2019

Trochę zimy trochę lata

Witajcie kochani.
Zgodnie z tytułem dziś będzie trochę zimy i trochę lata czyli dwie różne zabawy.
Zacznę może od lata bo chyba wszyscy mamy już dość chłodu.
Na kolejne cztery miesiące Ania zaproponowała nam piękną, letnią paletę kolorów a w maju dodatkowym elementem jest koronka.
Z palety wybieramy minimum 3 kolory więc zapowiadają się cudne, kolorowe prace.
Tradycyjnie już zrobiłam trzy kartki. Chciałam spróbować czegoś nowego więc dwie z nich są ze stempelkami. Na kilku blogach od dawna podziwiam kolorowane stempelki. Szczególnie urzekające są prace Agusi, nieustannie je podziwiam. Rzecz z pozoru prosta w praktyce okazała się jednak mocno skomplikowana a efekt jaki udało mi się uzyskać w niczym nie przypomina tego o czym myślałam. Przede wszystkim nie mam copiców i raczej sobie nie kupię bo to dość spory wydatek. Zrobiłam przegląd pisaków na stanie i kredek, wydrukowałam w miarę prosty stempelek z Pinterestu i zabrałam się do pracy. Obie kartki są z tym samym stempelkiem, różnią się tylko kolorami.
Elementem dodatkowym jest tutaj koronkowa spódniczka dziewczynki. Kolorów wymieniać chyba nie muszę bo jest tu prawie cała paleta :) Foamiranowe gnieciuszki oczywiście mojej produkcji, baza wykonana z użyciem Magic Foam i stempelka z napisem.
Na drugiej kartce dziewczynkę ubrałam na zielono. Oprócz zieleni mamy tu jeszcze kolor niebieski, fioletowy, różowy i trochę żółtego. Baza embossowana na zimno pokolorowana akwarelami, różyczki z papieru.
Może szału nie ma ale poradziłam sobie jak umiałam.
Zgodnie z banerkiem, który od niedawna wisi u mnie na blogu chętnie przyjmę każdą konstruktywną krytykę i każdą dobrą radę :)
Trzecią kartkę zrobiłam w stylu, który jest mi znacznie bliższy czyli z papieru gniecionego na mokro. Kolorów z palety jest kilka: czerwony, niebieski, żółty i biały. Jest również koronka.
I kolaż wszystkich trzech kartek:
Nie wiem dlaczego u Ani są dwie żabki ale chyba wystarczy wrzucić do jednej?
Teraz nieco chłodniejsza część czyli kartka BN na zabawę u Ulci. W maju robimy kartkę sztalugową.
Zrobiłam kartkę patchworkową z elementami wykonanymi przy użyciu szablonów i szpachlówki.
I to już wszystko na dzisiaj.
Pozdrawiam Was serdecznie i na przekór pogodzie bardzo ciepło!

64 komentarze:

  1. super karteczki fajny pomysł z tą koronkowa spódniczką

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu i cieplutko pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Ojejuś jakie fajne karteczki, ta pierwsza jest najlepsza. Podoba mi się ogromnie i ma super kolorki, a ta koronkowa spódniczka to już taka wisienka na torcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Lidziu, jest mi ogromnie miło!

      Usuń
  3. Ewciu jestem pod wrażeniem karteczek z dziewczynkami :) a ten tiul pod spódniczkami jest świetnym pomysłem :) Choinkowa praca też bardzo mi sie podoba. Uwielbiam Twoje gnieciuchy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoja pochwała Aguś to dla mnie zaszczyt :))) Dziękuję!

      Usuń
  4. Zachwyciły mnie kartki z dziewczynkami! Są prześliczne :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Gosiu, dziękuję z całego serducha :)

      Usuń
  5. Zielona dziewczynka mnie oczarowała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu, bardzo się cieszę :)

      Usuń
  6. Ewuniu ,cudne karteczki, te z dziewczynkami są zachwycające Miałaś znakomity pomysł z takimi spódniczkami.Jak wspaniale wykorzystujesz gniecione papierki.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elżuniu za ciepłe słowa, bardzo mnie to motywuje :)
      I ja cieplutko Cię pozdrawiam.

      Usuń
  7. Obie dziewczynki są ślicznie pokolorowane. Masz swój styl i nawet w kolorowaniu jest on widoczny! To bardzo dobrze, lubię patrząc na pracę wiedzieć od razu, kto ją wykonał :-)
    Kartka z gniecionym papierem zachwyca warstwowością i wzorami, choinkowa też piękna :-)
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć Ewuniu :) Dziękuję i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  8. Ewuś, kartki są śliczne. Na dziewczynki patrzyłam i patrzyłam. Bardzo mi się podobają:) Świetnie je pomalowałaś, podziwiam kunszt. Sztalugowa fantastyczna! Cudnie tworzysz!
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W porównaniu z copikami to marny efekt ale cieszę się Izabelko, że Ci się podoba :)
      Ściskam Cię mocno!

      Usuń
  9. Nie wiem która kartka podoba mi się najbardziej, bardzo ciężki wybór :) A użycie koronki w spódniczkach jest rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu i przesyłam serdeczności :)

      Usuń
  10. Zachwycające wszystkie karteczki! Podziwiam!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Danusiu i również serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Co Ty piszesz, że szału nie ma? Jak dla mnie jest szał. I to bardzo duży. Pozdrawiam serrdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miłe Karolinko! Dziękuję i ciepluśko pozdrawiam :)

      Usuń
  12. Wszystkie karteczki bardzo ładne Ewuniu, ale pierwsza jest tak słodka, że skradła moje serce. Robisz takie śliczności, że nie ma co krytykować. Ściskam mocno.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu, czuję się mocno zmotywowana do dalszych prób z kolorowaniem.
      Buziaczki :)))

      Usuń
  13. Ewuniu karteczki z dziewczynką są cudowne, pięknie pokolorowane, śliczne kwiatki, wspaniałe :) Dziewczynka super się prezentuje, stempelek ekstra :) Życzę Ci dużo słoneczka w te deszczowe i chłodne dni i dalej czekamy na wiosnę :) Ściskam mocno )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tęsknię już za słoneczkiem :)
      Dziękuję Basiu za serdeczny komentarz i równie mocno ściskam.

      Usuń
  14. Ewuniu, jak zwykle powalasz na kolana swoimi pracami :)
    Te cudne pokolorowane dziewczynki są fanfastyczne,już nie pierwszy raz chylę czoła przed Twoim talentem,pozostałe kratki równie piękne :)
    Serdeczności Ewuniu przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś kochana Marylko, dziękuję za te wszystkie ciepłe słowa :)))
      Gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  15. Ewuniu wrzucamy do jednej żabki :-) Sa dwie bo najpierw zainstalowałam ta nową myśląc że starej się już nie da , potem się okazało że sie da ale w pierwszej były już podlinkowane prace i zostawiłam obie :-)
    Co do kartek .. jest zachwycona Twoim kolorowaniem stempelków. Są cudowne te laleczki a koronkowe spódniczki przepiękne. Wg mnie z kolorowaniem poradziłaś sobie po mistrzowsku , ale mnie to nie dziwi, masz przecież malowanie we krwi.
    Ostatnia kartka bardzo romantyczna .
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tą pierwszą żabką jakoś sobie nie umiałam poradzić, wrzucało mi z automatu jakiś stary link więc dobrze że była druga :)
      Dziękuję Anusiu za wspaniałą zabawę i miły komentarz. Przesyłam serdeczności!

      Usuń
  16. Ewuniu, zauroczyłaś mnie tymi karteczkami, szczególnie ze śliczną dziewczynką. Kolorowanie stempelków to kolejny talent, który ujawniłaś.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś kochana Małgosiu ale to raczej talent nie jest :) Czasem lubię spróbować czegoś nowego. Dziękuję za ciepłe słowa i mocno ściskam!

      Usuń
  17. Jaka explozja kolorów! Kolor i radość. Zazdroszczę (pozytywnie) talentu do kolorowania stempelków, może jak poćwiczę to coś ,,urodzę,, :) Wszystkie karteczki mi się podobają.
    Ewa, nie pogniewasz się jak zobaczysz u mnie kartkę patchworkową? Mam na taką jak Twoja ochotę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że się nie pogniewam Danusiu - jestem bardzo ciekawa Twojego pomysłu :)
      Dziękuję za miły komentarz i gorąco pozdrawiam!

      Usuń
  18. Colorful and great designs.
    Love them all

    OdpowiedzUsuń
  19. Z mojej strony żadna konstruktywna krytyka. Ja jestem zauroczona i zachwycona Twoimi pracami. A pomysł na tiulowe spódniczki wspaniały. One są takie urocze. Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I trochę odwracają uwagę od części kolorowanych :)))
      Ogromnie mi miło Ewuniu, że podobają Ci się moje kartki. Dziękuję i pozdrawiam bardzo ciepło!

      Usuń
  20. Poradziłaś sobie świernie, karteczki sa niepowtarzalne, przeurocze. Bardzo mi sie podobaja te dziewczynki w kwiatuszkach. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Eluniu i również cieplutko pozdrawiam!

      Usuń
  21. Cudne karteczki. Wszystkie. Bajecznie kolorowe i tyle :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Witam przesliczne jak zawsze twoje Ewuś karteczki piękne kolorki pozdrawiam buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowne u Ciebie karteczki. W cale się nie dziwię malujesz po mistrzowsku.
    Jestem zachwycona tą dziewczynką. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie się cieszę Tereniu i serdecznie dziękuję :)

      Usuń
  24. Pięknie wystroiłaś dziewczynki na karteczkach ,te falbanki na spódniczkach są urocze !
    Uwielbiam samodzielnie odmieniony papier ,w Twoim wykonaniu wygląda on ciekawie i oryginalnie .Podziwiam też kwiaty kładzione przez maskę na druki ,często je widzę i zawsze podziwiam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Grażynko! Powoli staję się samowystarczalna :)))
      Mocno Cię ściskam.

      Usuń
  25. Jak pięknie i kolorowo. Cudowne karteczki. Spódniczki tych dziewczynek są genialne. Pozostałe karteczki również bardzo ciekawymi technikami wykonane :) Pozdrawiam :*
    http://pracownia-kotolaka.blogspot.com
    http://raciezka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również gorąco pozdrawiam :)

      Usuń
  26. Bardzo ciekawe prace. Kartki są śliczne, pięknie skomponowane i wykonane z wielką starannością. Stempelkowe Dziewczynki są cudne, a pomysł z dodaniem koronki do spódniczki rewelacyjny :-) Kartki z użyciem gniecionego papieru widzę chyba po raz pierwszy i bardzo mi się podobają. Piękne prace :-) Podziwiam i pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Justynko za przemiły komentarz :)
      Ja również pozdrawiam Cię bardzo ciepło.

      Usuń
  27. Kapitalny pomysł i mistrzowskie wykonanie, wykorzystanie koronki, szczególnie w pierwszych karteczkach bardzo zaskakujące, choć chyba najbardziej oczywiste;) podziwiam i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu, jest mi bardzo miło.
      Gorąco pozdrawiam :)

      Usuń
  28. Kochana urocze karteczki:))

    OdpowiedzUsuń
  29. WOW. Te dziewczynki na kartkach przesympatyczne. Świetny pomysł z koronkami-falbankami przy spódniczkach. Rewelacja!
    Przód kartki sztalugowej bardzo mi się podoba!! Świetny pomysł na jej ozdobienie!
    Każda z tych kartek jest wyjątkowa!
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Justynko, miło mi że podobają Ci się moje karteczki.
      Ja również cieplutko pozdrawiam :)

      Usuń
  30. Piękne kartki, urocza ta dziewuszka w koronkowej spódnicy :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ewo śliczne i bogato, a przy tym gustownie, dekorowane kartki przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne i kolorowe kartki powstały :) urocze dziewczynki na nich zagościły :) Szaluga ekstra powstała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Uleńko i gorąco pozdrawiam :)

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.