niedziela, 3 listopada 2019

Piramida

Witam Was cieplutko i niestety, już listopadowo :)
Tak się składa, że wczoraj mój blog obchodził 7 urodziny. Po raz pierwszy w historii mojego blogowania nie przygotowałam candy - mam nadzieję, że mi wybaczycie. Pochłonął mnie projekt pod tytułem "Dziennik emerytki" i produkcja upominków przeznaczonych dla osób, które zechciały mnie obdarować kartami do tego dziennika. Takich kochanych duszyczek było już 15 a wszystkie wpisy z udziałem wspaniałych kart możecie obejrzeć tutaj.
Tym samym przez ostatni rok udało mi się obdarować sporo osób, więcej niż w latach poprzednich. Były to w większości przypadków albumy, których tworzenie jest jednak czasochłonne. Pomimo tego sprawiło mi to mnóstwo radości, wspaniale jest tworzyć dla innych.
Wiem, usprawiedliwiam się ale jest mi trochę nieswojo :)))
Siedem lat to dużo, aż trudno uwierzyć kiedy to zleciało. Co najdziwniejsze - nie straciłam chęci do blogowania. Dobrze mi tu z Wami i każda dłuższa przerwa powoduje, że tęsknię. Może to uzależnienie? Pewnie tak ale jest to bardzo kreatywne i pozytywne uzależnienie. Jestem tu dzięki Wam! To dzięki Waszym serdecznym komentarzom i ciepłym słowom, którymi mnie obdarzacie mam ochotę tworzyć coraz więcej. Mam odwagę pokazywać swoje prace publicznie i mam coraz więcej wiary we własne możliwości. Akceptacja to cenny dar, bardzo ważny dla każdego kto próbuje materializować swoje marzenia. Za to Wam dziękuję z całego serca.
Mam też coś do obejrzenia :) Właśnie skończyłam kolejny album. Jest trochę inny niż wszystkie poprzednie bo jest to album - piramida. Nie jest to mój pomysł autorski, niestety. Filmik znalazłam kiedyś na YouTube i od razu mi się ten pomysł spodobał. Wnętrze albumu zagospodarowałam po swojemu. Wbrew pozorom jest w nim mnóstwo miejsca do zagospodarowania i wypełnienia.
Ten album będzie upominkiem dla osoby, która zechce mnie obdarować kolejną kartą do dziennika emerytki. 
Mam cichutką nadzieję, że ktoś jeszcze zechce :)
Album jest czarno - biały ale tylko zewnętrznie. Wewnątrz znajdują się motywy naturalistyczne, począwszy od nieba, wody i roślin poprzez ogień po drewno i kamień - każdy poziom piramidy jest innym "żywiołem". Zapraszam do obejrzenia zdjęć.
Mam nadzieję, że komuś się spodoba taki nietypowy album i zechce w zamian podarować mi kolejne wspomnienie do dziennika :)
O rocznicy mojego bloga jak co roku pamiętała Grażynka i przysłała mi prześliczną kartkę z "7" oraz serdecznymi życzeniami:
Dziękuję Grażynko, sprawiłaś mi nie tylko miłą niespodziankę ale i mnóstwo radości.
To na dzisiaj już wszystko. Serdecznie Was pozdrawiam!

51 komentarzy:

  1. Śliczny album Ewuniu, podziwiam ilość pracy włożoną w jego mistrzowskie wykonanie. Gratulacje z okazji rocznicy, życzę kolejnych udanych lat w blogosferze, weny i twórczej radości.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu! Mam nadzieję jeszcze trochę tu zabawić, póki zdrowia i sił wystarczy:) Gorąco pozdrawiam!

      Usuń
  2. O matko jedyna 😍 Nie widziałam do tej pory takiego albumu. Ile to pracy wymagało! Jest fantastyczny!
    Ewuniu, gratuluję Ci pięknej rocznicy! Ogromnie się cieszę, że poznałam Twoją twórczość. Życzę Wam (Tobie i blogowi) byście tworzyli nierozerwalny duet kolejne lata. Byle zdrowie dopisywało, bo chęci i pomysłów Ci nie brak :)
    Przesyłam serdeczności i buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko za życzenia, jest mi bardzo miło. Przesyłam uściski :)

      Usuń
  3. Bardzo się cieszę Ewuś, że blogujesz, bo czerpię z tego ile się da podziwiając Twoje prace. Gratuluje pięknej rocznicy! Album zrobiłaś piękny. Bardzo podoba mi się ta nietypowa forma. Wnętrza pięterek pomysłowo zagospodarowałaś. Śliczna kolorystyka. Jestem pod ogromnym wrażeniem. Przesyłam moc buziaków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Izabelko za ciepłe słowa, to miód na moje wiekowe serducho :)
      Serdecznie przytulam!

      Usuń
  4. Ty juz wiekowa blogowiczka jestes :) kolejnych wspaniałych i twórczych lat Ci zycze :) album fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko blogowiczka Aguś :))) Bardzo dziękuję i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  5. Ewuniu życzę Ci aby dalsze blogowanie przynosiło Ci coraz więcej radości.Kolejny ciekawy albumik stworzyłaś i to w takim niespotykanym kształcie.
    posyłam gorące uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elżuniu, to bardzo miłe :) Ja również mocno cię ściskam!

      Usuń
  6. Ewuniu gratuluję tych 7 latek i życzę żeby nada Ci się chciało tak jak dotychczas. Pamiętam jak zaczynałam do Ciebie zaglądąc za sprawą zabawy w kolorki u Danusi, wydaje się jak by to było dosłownie wczoraj.
    ALbumik jest niesamowity, przepiękny. Widzę taki po raz pierwszy i jestem nim zauroczona.
    Co do karty do dziennika.. no cóż jest mi niezmiernie przykro że nie ma tam jeszcze mojej katy... . Zrobię ją imam nadzieję że już wkrótce.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam cię Aniu za słowo :) Będę zaszczycona mając twoją kartę wśród blogowych wspomnień. Dziękuję za serdeczny komentarz i równie serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  7. Ewuniu, gratuluję 7 latek blogowania! To dobrze, że nadal chcesz tworzyć i pisać. Album taki niespotykany, nie widziałam wcześniej takiej formy. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu, jest mi bardzo miło. Buziaczki :)

      Usuń
  8. Wow, jak dla mnie to magia ten album.
    Wszystkiego co najlepsze z okazji 7-rocznicy bloga i oczywiście życzę owocnych dalszych lat blogowania. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Karolinko i gorąco pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Gratuluję Ewuniu, jestem tylko kilka miesięcy młodsza blogowo.
    Darowałaś nam cudne rzeczy, a kolejny album jest łakomym kęskiem.
    Życzę Ci wielu kolejnych, pięknych lat pełnych radości i wzruszeń.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To piękne życzenia Basiu, dziękuję z całego serca i mocno ściskam!

      Usuń
  10. Ewuniu 7 lat blogowania to przepiękne urodziny. Ciesze się, że trafiłam do Ciebie, bo zawsze Twoje prace dostarczają mi mnóstwo twórczych wrażeń i pięknych emocji! Życzę Tobie kochana kolejnych, równie wspaniałych lat :)) Tworzysz z serca i to widać. Album jest niesamowity, pierwszy raz taką formę widzę. Wielkie WOW!! Uściski kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja się cieszę Justynko, że mogłam cię poznać :) Dziękuję serdecznie i przesyłam serdeczności.

      Usuń
  11. Gratuluję Ewuniu 7 lat. To szmat czasu i fajnie, że cały czas sukcesywnie piszesz!
    Oryginalny prezent przygotowałaś, inny niż dotychczasowe albumy. Ciekawy projekt w kształcie piramidki, podoba mi się.
    Ja cały czas Ewuś myślę o tej karteczce dla Emerytki:) Ale ciągle u nas jest coś nie tak, nawet białą lawendą odymiałam dom ze złej energii...
    Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie. Kartka na pewno będzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z góry dziękuję Anusiu i przesyłam mnóstwo pozytywnej energii :)
      Uściski.

      Usuń
  12. Ewuniu, kolejnych "Siódemek" :-) Szczerze przyznam, że zaniemówiłem na widok tych cudeniek. Wspaniałości. Ewuniu, podałem adres Twojego bloga seniorom z Domu seniora w Pruszkowie. Oni tam w ramach różnych zajęć robią wianki, karetki i inne cudeńka. Powiem Ci, że po obejrzeniu kilku Twoich prac byli zachwyceni. Podobały im się szczególnie te, w których są instrukcje co i jak robić. I będą korzystać :-) A Ty stałaś się dla nich niedoścignionym wzorem :-) Serdeczności :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i wkradł się lapsus. Oczywiście robią kartki, a nie karetki :-)

      Usuń
    2. Jestem zaszczycona Andrzejku i jest mi ogromnie miło. Jeśli będziesz miał okazję to przekaż moje pozdrowienia. Szkoda, że nie prowadzą bloga bo mogliby się pochwalić swoimi pracami. Serdeczności :)

      Usuń
  13. Album cudo!!Ewuniu gratuluję rocznicy0 pięknej rocznicy:) i życzę kolejnych, tak owocnych i w ciągle naszym gronie;)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blogowanie w takim gronie to prawdziwa przyjemność :)
      Dziękuję Reniu i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  14. Bardzo ciekawa,oryginalna forma albumu-pierwszy raz taka widzę. Mnóstwo pracy włożyłaś w ten album,szacuneczek Ewuniu,piękny jest !!!
    Gratuluję blogowych urodzin,życzę dalszej tak wspaniałej kreatywności i nieustającej weny twórczej ;)
    Mój blog 23.10 obchodził 8 rocznicę ,a ja szczerze mówiąc zupełnie o tym zapomniałam 🥴
    Buziaki Wielkie 🌹🌺❤😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ilonko i wzajemnie - życzę Ci wielu wspaniałych lat wśród blogowej społeczności. Buziaki :)))

      Usuń
  15. Kochana Ewuniu, gratuluję pięknej rocznicy i mam nadzieję, że jeszcze dłuuuugi czas zechcesz się dzielić z nami swoją twórczością i talentem. Albumik jest niesamowity, świetna forma i pomysł na kolorystykę związaną z żywiołami.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Małgosiu za ciepłe słowa i przesyłam uściski :)

      Usuń
  16. Ewuniu,zachwycajace są Twoje prace. Piramidka fantastyczna i tyle tych w niej kieszonek na skarby... Coś wspaniałego tworzysz. Wiem ile to czasu pochłania. Jestem pełna uznania dla Twojej twórczości i zdolnych rąk. Serdeczności , buziaczki i pozdrowienia posyłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Elżuniu! Dziękuję i cieplutko pozdrawiam :)

      Usuń
  17. Od kiedy do Ciebie Ewuniu zaglądam, wciąż podziwiam Twoje prace i Twój warsztat. Zachwycasz w każdym prezentowanym temacie. Dziś album-piramidka otworzył mi usta. Po prostu rewelacja!!! Ściskam przesyłając mnóstwo pozytywnej energii do dalszego tworzenia przez kolejne 7 lat:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyda mi się każda porcja pozytywnej energii więc serdecznie Ci Alinko dziękuję i mocno ściskam :)

      Usuń
  18. Piękny blogowy staż, gratuluję Ewuniu:) Album rewelacyjny! Pięknie dobrane papiery!
    Moją kartę też dostaniesz... kiedyś hehe, jakoś nie mogę się zabrać;)
    Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, byłoby mi bardzo miło mieć i Twoją kartę w dzienniku. Może kiedyś :)
      Gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  19. Najlepszego Ewuniu z okazji 7 rocznicy blogowania,to już dobry wiek na pójście do szkoły 🙂 życzę ci dalszych sukcesów i nieustającej weny twórczej,a w życiu osobistym dużo zdrówka ❤️
    Albumik cudny, myślę że szybko znajdzie nowy domek 🙂
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marylko, zdrówko teraz najważniejsze a do szkoły - poniekąd, ciągle się uczę czegoś nowego :) Ściskam cię mocno!

      Usuń
  20. Gratuluję wspaniałej rocznicy, Ewuniu!
    Album jest zachwycający!!!!! Chyba jeszcze takiego nie widziałam! Wspaniały!!!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Danusiu, serdecznie dziękuję i gorąco pozdrawiam :)

      Usuń
  21. O kurcze ale album,ja także takiego jeszcze nie widziałam,pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też zauroczyła ta forma więc spróbowałam. Dziękuję Elu i również serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  22. 7 lat to sporo, ciesze się że cały czas masz tyle chęci do działania, weny twórczej, cale rozwijasz swoje zdolności to wspaniałe :). Każda Twoja praca czymś zaskakuje. Z tą piramidką no nie mogę wyjść z podziwu. Świetna jest. Naprawdę wyjątkowy album <3 Wszystkiego dobrego życzę i dalszych niesamowitych pomysłów :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję, jest mi ogromnie miło. Pozdrawiam cię bardzo ciepło :)

      Usuń
  23. Ewuniu bardzo serdecznie Ci gratuluję, 7 lat to już jest wynik :) Życzę Ci kolejnych lat blogowania, wielu pomysłów, wspaniałej twórczości i wiele przyjaźni na tych wirtualnych blogach. Album jest super, takiego jeszcze nie widziałam, jest ciekawie wykonany, jednym słowem rewelacyjny :) Ściskam Ci mocno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basieńko, to piękne życzenia. Ja również mocno Cię ściskam :)

      Usuń
  24. Pierwszy raz podziwiam album w formie piramidy . Zachwycam się kolorami i wzorami .

    OdpowiedzUsuń
  25. Fantastyczny album gratuluję 7 ROCZNICY życzę Ci aby wena twórcza cię nie opuszczała mocno ściskam Cię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Arletko za serdeczne życzenia i ściskam równie mocno :)

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.