piątek, 6 grudnia 2019

Miluś

Witam serdecznie!
Proszę Państwa, oto miś :)
Miś ma na imię Miluś i ....zrobiłam go sama.
Nie szydełkowałam chyba ze 30 lat ale miałam silną motywację.
Jakiś czas temu nasza wnusia przyniosła z przedszkola szydełkowego misia. Było to w ramach akcji "Przytul misia". Każde dziecko dostawało misia na trzy dni, przez ten czas miało się nim opiekować i oczywiście przytulać. Olgunia nie rozstawała się z misiem a w głowie babci natychmiast urodził się nowy pomysł:) Miałam pewne wątpliwości czy jeszcze potrafię ale okazało się, że z szydełkowaniem jest jak z jazdą na rowerze. Kupiłam wełnę, profesjonalny wypełniacz maskotek, nosek i oczka.
Z oczkami nie trafiłam - kupiłam za małe i w końcu zdecydowałam się na guziczki.
Szydełka i druty zachowałam z dawnych lat, to coś co się nie psuje a nigdy nie wiadomo kiedy może się przydać.
Miś jest dość duży bo ma około 40 cm. Może nie jest idealny ale zważywszy na tak długą przerwę w szydełkowaniu jestem zadowolona z efektu. Nie korzystałam z żadnego schematu, zrobiłam go po prostu "na oko".
W niedzielę miś pojedzie do wnusi a ja mam nadzieję, że wnusi się spodoba. Jak myślicie?
Do szydełkowania nie wrócę, to już nie na moje oczy. No chyba, że wnusi zamarzy się jeszcze jakaś maskotka :)))
Miłego weekendu kochani!

56 komentarzy:

  1. Ewuniu, jeszcze pytasz co my na to? Miś jest rewelacyjny!!! A ja Cię z szydełkowaniem nijak nie kojarzę, więc tym bardziej się zdziwiłam że to Ty sama i jeszcze bez schematu, po tak długim czasie... no rewelacja! Wnusia będzie przeszczęśliwa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lidziu :) Kiedyś nieźle sobie radziłam z szydełkiem i namiętnie dziergałam. Dawno to było ale pewnych rzeczy najwyraźniej się nie zapomina. Przesyłam uściski :)

      Usuń
  2. Ewciu, na pewno Olgunia pokocha Milusia, bo jest tak śliczny, uroczy i przesympatyczny jak tylko miś może być. Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie mi miło Małgosiu. Bardzo się starałam i trochę się denerwuję :))) Uściski!

      Usuń
  3. No jasne ,że się spodoba jest po pierwsze fajniasty a po drugie nikt inny nie będzie miał takiego kochanego misia.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miłe Lucynko, ślicznie dziękuję :)

      Usuń
  4. No Ty zdolna jestes babeczka :) brawo !!! miś ma nieziemski nosek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nosek jest profesjonalny, tylko oczka kombinowane :) Dziękuję Aguś.

      Usuń
  5. Na pewno się spodoba! Prześliczny :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest śliczny Ewuś! Będzie kochany - na mur:)
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłabym bardzo szczęśliwa:) Dziękuję Izabelko i przesyłam uściski.

      Usuń
  7. Ewuniu,ja nie wiedziałam że Ty szydełkiem władasz :-)ja nie zrobiłam ani jednej maskotki w życiu,choć szydełkiem władam nieźle :) wielkie brawa dla Ciebie!!!
    Misiu jest przesłodki :)
    Pozdrawiam miło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo szydełkowałam, robiłam na drutach i haftowałam. Fajnie było sobie znów przypomnieć. Dziękuję Marylko i gorąco pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Ewuniu piękny misiaczek. Mam nadzieje ze może skusisz sie wiosna kiedy światło lepsze na jeszcze jakas przytulanke. A swoja droga fajna akcja z tymi misiami. Przecież kiedyś nie było takich wymyślnych postaci w bajkach jak teraz. Pamiętam jal uwielbiałam ogladac "Misia uszatka" a Puchatka nawet tydz temu z dzieciarnia ogladalam kocham tego łakomczucha.
    Buziaki i miłego weekendu:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach i taka babcia to skarb. Mi moja tylko raz zrobiła skarpety na drutach ale wspominam do dzis jakie cieplutkie były:-)

      Usuń
    2. Czasem najprostsze zabawki sprawiają dzieciom najwięcej radości. Staram się być taką babcią po której pozostaną miłe wspomnienia. Dziękuję Agniesiu za serdeczny komentarz i ściskam bardzo mocno!

      Usuń
  9. Hi Ewa, Milis is the cutest Teddy Bear.
    I admire you in artwork including crocheting.

    Have a great weekend!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Evi i również życzę Ci wspaniałego weekendu :)

      Usuń
  10. Ten miś jest bardzo udany. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to bardzo miłe. Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Wspaniały i wyjątkowy misiek.:) Ewuniu Twoja wnusia na pewno bardzo się ucieszy. Taka Babcia to skarb.:) Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymaj Madziu kciuki :) Dziękuję za ciepłe słowa i serdecznie przytulam.

      Usuń
  12. ewuniu jestem pod wrażeniem misiu czaderski podziwiam talent i wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Wandziu i serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  13. Czego to babcia nie zrobi dla swoich słoneczek;) Wspaniały miś, wnusia na pewno będzie nim zachwycona i myślę że zamówi u babci i inne maskotki;)
    Pozdrawiam Ewuniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy jak to będzie :) Dziękuję Aniu za serdeczny komentarz i gorąco cię pozdrawiam.

      Usuń
  14. Ewuniu !!!
    Jesteś kobietą o wielu talentach !!!
    Właśnie objawiłaś kolejny !!!
    Wielkie pokłony w Twoją stronę chylę !!!
    Szacun ogromny Ewuś :)*
    Buziaki :****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Talent to za dużo powiedziane Ilonko ale ślicznie dziękuję za ciepłe słowa i mocno ściskam:)

      Usuń
  15. No ba, Wnusia sie zakocha na zabój;)
    Cudny misio powstał i mam nadzieję, że szydełko a może i druty powrócą w łaski, bo pięknie Ci to wychodzi:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie wrócą ale może od czasu do czasu się skuszę:)
      Dziękuję Reniu i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  16. no prosze, ile zdolności jeszcze ukrywasz? piękny miś! taki równiusi, wręcz idealny, piękny ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Martusiu! Coś tam jeszcze pamiętam z dawnych lat, każde zdobyte umiejętności mogą się kiedyś przydać.
      Uściski:)

      Usuń
  17. Rewelacyjny misiaczek. Wprost stworzony do przytulania. Wnusia będzie miała wspaniałą przytulankę. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro się okaże:))) Musiałam spróbować.
      Dziękuję Karolinko i pozdrawiam bardzo ciepło:)

      Usuń
  18. Przepiękny Ewuniu. I na pewno najwspanialszy miś na świecie. Gwarantuję, że Olgusia będzie zachwycona i zakocha się w nim :-) Serdeczności, miłego weekendu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Andrzejku. Tobie również życzę udanego weekendu:)

      Usuń
  19. O ja Ewuniu, ale niespodzianka dziś u Ciebie :)) Takiego ślicznego Milusia to nie spodziewałam się :)). Przepiękny kochana, aż buzia sama się śmieje :)) Kiedy moi synowie chodzili do przedszkola też była akcja "przytul misia" więc znam ją doskonale :)). Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przytulania nigdy za wiele:) Dziękuję Justynko za serdeczny komentarz i pozdrawiam bardzo ciepło:)

      Usuń
  20. Ale przepiekny miś, ty jesteś kobietą wielu talentów Ewka, cudne kartki w poprzednim poście, a jeszcze wcześniej ta cudna błekitna szkatułka, zachwycam sie przy kaźdej wizycie u Ciebie :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Violu :) Dziękuję za ciepłe słowa i przesyłam serdeczności!

      Usuń
  21. Piękny, słodki misiaczek. Zal mi, że teraz moja ręka źle znosi szydełkowanie. Parę lat temu robiłam różne szydełkowe maskotki. Są niepowtarzalne. I Twoja wnusia ma tego jedynego, najcudowniejszego misia. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu. Ja nie szydełkuję już od dawna ale dla uśmiechu wnusi jestem w stanie zrobić wszystko:) Uściski.

      Usuń
  22. Ale słodki Miś. Na pewno wnuczka będzie zachwycona.
    Babcie lubią rozpieszczać wnuki.Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda Tereniu:) Ku mojej ogromnej radości miś się spodobał!
      Gorąco Cię pozdrawiam.

      Usuń
  23. Ewuniu misiu jest taki śliczny i słodki. Pięknie go wykonałaś, wnusi z całą pewnością się bardzo spodobał i będzie jej ulubioną maskotką :) Skarb mieć taką zdolną babcię :) Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodobał się Basiu więc jestem bardzo szczęśliwa.
      Dziękuję Basiu i przesyłam serdeczności:)

      Usuń
  24. Słodkiego misia zrobiłaś. Cudowny napeeno wnusi się spodoba. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Małgosiu i równie serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.