piątek, 24 stycznia 2020

Mediowe pudełeczko.

Witajcie kochani.
Dziś trochę recyklingu i trochę mediów. Pokażę Wam niewielką szkatułkę nad którą pracowałam jeszcze w grudniu. Szkatułka ma nietypowy jak na szkatułkę kształt ale powstała w taki sam sposób jak te, które wcześniej pokazałam. Kształt wynika z pudełka - bazy, które poddałam recyklingowi a jest to opakowanie po herbatkach z rumianku. Wszystkie ścianki wzmocniłam kartonem i dorobiłam stosowne wieczko. Do ozdobienia użyłam wykrojnikowych wycinanek. To fajny sposób - wystarczy skleić ze sobą kilka jednakowych kształtów wyciętych maszynką z dowolnego papieru lub kartonu. Rodzaj nie ma znaczenia bo i tak całość pokrywamy farbą. Od ilości sklejonych elementów zależy efekt przestrzenny kompozycji. Najczęściej sklejam ze sobą cztery jednakowe elementy ale element na wieczku pudełka powstał z kilkudziesięciu wycinanek. Nie policzyłam ale było ich całe mnóstwo.
Pudełko wykończyłam tradycyjnie już metodą suchego pędzla i polakierowałam.
A to dowód, że recykling był:
Najbardziej jestem zadowolona z efektu na wieczku, wygląda to świetnie ale sklejanie tak wielu elementów to strasznie żmudna robota.
A Wam jak się podoba?
Miniony tydzień przyniósł wiele wrażeń. Byliśmy oczywiście w przedszkolu na występach z okazji dnia babci i dziadka - nasza wnusia recytowała, tańczyła i śpiewała - wzruszeniom nie było końca. Ale to nie wszystko. W ubiegłą niedzielę byliśmy na jasełkach przygotowanych przez dzieci z przedszkola. Nasza wnusia była aniołkiem, jednym z pięciu. Wszystkie aniołki ubrane były w piękne białe sukienki do których doszyte były światełka. Gdy w kościele zgasły światła i popłynęła anielska muzyka aniołki zaczęły tańczyć przed ołtarzem. Trudno to opisać słowami ale wszystkim zaparło dech w piersiach.
Zdjęcie nie oddaje tego uroku ale były to magiczne chwile. Nasza wnusia to druga dziewczynka od prawej strony. A tak wyglądał nasz aniołek na zbliżeniu:
Jestem z niej bardzo dumna:)
Miłego weekendu kochani!

56 komentarzy:

  1. Cudowna szkatułka, aż sie wierzyć nie chce, że góra ozdobiona jest wycinankami- świetny pomysł, a i wykonanie perfekcyjne:)
    Wnusia śliczna!
    Pozdrawiam serdecznie i miłego weekendu życze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z wycinanek można tworzyć różne formy przestrzenne ale potrzeba mnóstwo cierpliwości:)
      Dziękuję Reniu i wzajemnie - miłego weekendu.

      Usuń
  2. Podziwiam, że praktycznie z niczego potrafisz zrobić coś tak pięknego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewuś, jestem zachwycona! cudownie wyszła! jaka piękna baletnica, kolory, uwielbiam! Jaka piekna, zdolna wnusia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiesz Ewuniu nie wiem co mam bardziej podziwiać tą szkatułkę czy Twojego Aniołka bo obie są równie piękne i obie dech w piersiach zapierają.
    Szkatułka wyszła cudownie, az się wierzyć nie chce że bazą do niej było pudełko po herbatce. masz niesamowite pomysły i cudnie je realizujesz.
    Wnusi i tech emocji związanych z występem trochę Ci zazdroszczę. To sama radość oglądać wnuczką w takich przedstawieniach. Wygląda zjawiskowo w tym stroju Aniołka ze światełkami.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anusiu za ciepłe słowa. Lubię wykorzystywać różne pudełka jako szkielet, wtedy mam o wiele mniej pracy z samą formą - a pudełek nigdy nie brakuje:)
      I ja byłam zachwycona występem, już sam pomysł ze światełkami był oryginalny a występ na pewno będziemy wspominać bardzo długo.
      Gorąco pozdrawiam!

      Usuń
  5. Ewciu wnusia jak prawdziwy anioł, buzia się sama uśmiecha :) Możesz być dumna babcia :) pudełko, nieziemskie, oj ty zdolniacha jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem dumna Aguś i ogromnie kocham tą małą iskierkę.
      Dziękuję i przesyłam uściski:)

      Usuń
  6. Piękne pudełeczko powstało, grunt to mieć talent do wielu rzeczy, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniko i również serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  7. Szkatułka bardzo ładna, ale Wasz aniołek skradł post.:) Pozazdrościć wrażeń. Pozdrawiam cieplutko i ślę uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja tak myślę Madziu:) Dziękuję i mocno ściskam.

      Usuń
  8. Ewuniu, ten anielski taniec musiał wyglądać naprawdę przepięknie i wzruszająco. Jakim ślicznym aniołkiem jest Olgusia.
    Podziwiam pudełeczko, nigdy nie potrafiłabym wyczarować czegoś tak niesamowitego. Znów muszę się powtórzyć: w Twoich pracach jest prawdziwy artyzm.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu, jesteś kochana:)
      Przesyłam buziaki!

      Usuń
  9. Ewuniu, aż dwa razy musiałam przeczytać, bo nie byłam pewna czy oby na pewno dobrze to zrobiłam :))) - zwykłe, nijakie pudełko do herbatce, zmieniło się w takie cudo? Szok i niskie ukłony dla Ciebie!!! Jesteś niesamowicie zdolna i kreatywna!! Szkatułka cudo!!! A Twój aniołek jest śliczny i wyobrażam sobie jak pięknie wszystko musiało wyglądać na żywo :)). Nie dziwię się, że wzruszyłaś się. Buziaki kochana i miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzruszyłam się i to bardzo. Cała sceneria tego występu była niezwykła a widok tańczącej przed ołtarzem wnusi był niezapomnianym przeżyciem.
      Dziękuję Justynko za serdeczny komentarz. Życzę Ci wspaniałej niedzieli:)

      Usuń
  10. Niewiarygodna ta szkatułka, kurcze... rewelacyjnie Ci wyszła. A wnusia pięknie wygląda jak prawdziwy aniołek :)
    Pozdrawiam serdecznie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agatko! Przesyłam serdeczności:)

      Usuń
  11. Jestem fanką Twoich recyklingowych prac, a przede wszystkim pomysłów. Wspaniała praca!
    Wyobrażam sobie jak pięknie wyglądały tańczące Aniołki. Śliczna dziewczynka z Twojej wnusi.
    Pozdrawiam Ewuniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, jest mi bardzo miło:)
      Ja również cieplutko Cię pozdrawiam.

      Usuń
  12. Przecudne dzieło rąk Twoich , a aniołek jak z prawdziwej aniołkowej krainy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak - z prawdziwej aniołkowej krainy:)
      Dziękuję Gabrysiu i przesyłam uściski.

      Usuń
  13. Piękny ten Twój Aniołek Ewusiu!
    Twoja mediowa skrzyneczka niesamowita.Kto by pomyślał że można ze zwykłego pudełka stworzyć takie cudo.Tylko Ty potrafisz tak czarować.
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czary to moja specjalność:))) Cieszę się Elżuniu, że Ci się podoba moje pudełeczko.
      Dziękuję i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  14. Zachwycające pudełeczko!Taki taniec z pewnością zrobił ogromne wrażenie na oglądających; to musiały być piękne jasełka! Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To były piękne jasełka Danusiu, dzieci wspaniale się przygotowały.
      Dziękuję za miły komentarz i przesyłam serdeczności:)

      Usuń
  15. Masz cudowną Wnuczkę Ewuniu. W tym roku i ja juz przeżywałam takie emocje! Pudełeczko jest genialne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Domyślam się Basiu, Twoi chłopcy rosną jak na drożdżach:)
      Bardzo dziękuję i serdecznie przytulam.

      Usuń
  16. Ależ macie pięknego tego swojego Aniołka, na prawdę wygląda jak aniołek, ma taka słodką buzię :) Ewuniu chylę czoła przed Tobą, to co zrobiłaś z pudełkiem po herbacie to już arcydzieło, szczęka mi opadła i słów zabrakło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miłe Lidziu choć....martwię się troszkę o Twoją szczękę:)))
      Ogromnie się cieszę, że pudełko Ci się podoba. Buziaczki!

      Usuń
  17. Wspaniała praca Ewuniu ! Suchy pędzel świetnie podkreślił marszczenia w tle i wszystkie ozdobne elementy tej pracy ,podoba mi się pomysł na warstwowy ornament.Jasełka i tańczące aniołki będziesz długo pamiętać.Pięknie wygląda Twoja wnusia -prawdziwy aniołek .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polubiłam suchy pędzel i ostatnio ciągle coś smaruję:) Dziękuję Grażynko za ciepłe słowa, również w imieniu wnusi.

      Usuń
  18. Ewuniu podwójne gratulacje,pudełko jest przepiękne,tajemnicze i magiczne,a aniołki z efektem światła wyglądają niesamowicie. Wnusia śliczna dziewczynka .
    To w realiach kościoła musiało robić wrażenie.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wrażenie było niesamowite! Widziałam już różne jasełka ale ten pomysł był wyjątkowo efektowny. No i świadomość, że to nasza wnusia tańczy ogromnie mnie wzruszyła.
      Dziękuję Małgosiu i serdecznie przytulam:)

      Usuń
  19. Cudna i oryginalna praca, dobrze, że pokazałaś pudełko po herbatce. Nie domyśliłabym się, że było bazą :-O Twoja wnusia to śliczna dziewczynka i utalentowana, pewnie po babci :-)
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu:) Nie wiem czy po babci ale mam nadzieję, że swoje talenty będzie rozwijać i pielęgnować. Gorąco pozdrawiam!

      Usuń
  20. Masz bardzo zdolną i śliczną wnuczkę, gratuluję :))). Pudełeczko fantastyczne, podoba mi się w całości i wszystkie elementy z osobna :).Jak oglądam Twoje prace to zaczynam nabierać chęci, żeby kiedyś spróbować coś takiego zrobić. Ale na razie te wszystkie media, wykrojniki itd to dla mnie czarna magia. Tym bardziej więc jestem pełna podziwu, że z kartoników i mnóstwa dziwnych rzeczy można stworzyć takie piękne rzeczy!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu:) Myślę, że powinnaś spróbować. Wystarczy dobry pomysł i trochę recyklingowych materiałów i już można czarować.
      Ja również pozdrawiam Cię bardzo ciepło.

      Usuń
  21. Ewuniu, Twoje pudełko zachwyca!
    Kosztowało Cię mnóstwo pracy, ale efekt to wynagradza.
    A wnusia dostarcza Wam wspaniałych wzruszeń.
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Iwonko za serdeczny komentarz. Gorąco pozdrawiam:)

      Usuń
  22. Kochany Aniołek, na pewno daje Wam dużo radości także na co dzień :).
    Cudowne pudełko. U Ciebie Ewuniu nic się nie zmarnuje.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tak Karolinko, to nasze słoneczko które bardzo kochamy.
      Dziękuję za ciepłe słowa i ściskam mocno:)

      Usuń
  23. Ewuniu wspaniałe pudełko. Umiesz wyczarować cudeńka. A Olgusia no poprostu cudownie wygląda. Zjawiskowy aniołeczek. Wzruszające sa takie chwile. Ja nie raz sie wzruszam jak chłopcy występują. Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agniesiu i pozdrawiam bardzo ciepło:)

      Usuń
  24. Ewuniu Twój cartonnage wychodzi niesamowicie. Piękne pudełeczko , jakie cudne detale. Szczególnie przykrywka jest bardzo interesująca. Jestem pełna podziwu dla Ciebie.
    Wnusia wygląda zjawiskowo, prawdziwy z niej aniołek. Ta buzia, ten uśmiech - aniołek.
    Całuski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anusiu za tyle ciepłych słów, jesteś kochana:)
      Buziaczki!

      Usuń
  25. Ewuniu kolejna rzecz, która zachwyca i cieszy oko. Jak się jest taką pomysłową osobą jak Ty to z niczego można stworzyć coś innego oryginalnego. Muszę brać z Ciebie przykład :) Wnusia cudowna, piękna dziewczynka, sama radość. Możecie być obydwie z siebie dumne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Największą frajdę mam właśnie wtedy, gdy uda mi się zrobić coś z niczego:)
      Dziękuję Basieńko!

      Usuń
  26. Następne dzieło sztuki Ewuniu !!!
    Brak słów ....

    OdpowiedzUsuń
  27. Witam Ewuś Cię szkatułka wyszła rewelacyjnie.A Olgusia urocza ,ślicznie wyglądała w stroju aniołka,pozdrawiam buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  28. Niesamowite, że ta szkatułka wykonana jest z pudełka. Co pięknego. Podziwiam kreatywność i precyzję. A wnusia cudna. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję i również cieplutko pozdrawiam:)))

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.