sobota, 11 stycznia 2020

Na 50 urodziny

Witam serdecznie.
Ostatnio sprzątam trochę w plikach i przy okazji znalazłam kilka prac, które dotąd nie doczekały się publikacji. Jest wśród nich również kartka, którą chcę dziś pokazać. To kartka wykonana równo rok temu na okrągłe 50 urodziny. Pergaminowy wzór, który ją zdobi wybrała osoba, która o kartkę poprosiła. Mnie ten wzór kojarzy się raczej ze świętami ale i w takiej odsłonie chyba nieźle wygląda?Pierwowzór możecie zobaczyć tutaj.
Jest to kartka sztalugowa, umieściłam ją w ozdobnym pudełeczku.
Cieplutko pozdrawiam i życzę wszystkim miłego weekendu!

50 komentarzy:

  1. Przepiekna karteczka Ewuniu,taka w śnieżno zimowym klimacie.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elżuniu i również cieplutko pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Ale śliczna :-) Bardzo mi się podoba zarówno kartka jak i pudełko. Piękne błękity, które mi wcale nie kojarzą się z zimą. Wręcz przeciwnie, raczej z turkusem ciepłych mórz :-) A biel z kwiatami wielkości dłoni :-) Cudne prace, jubilatka na pewno była bardzo szczęśliwa jak otrzymała ten prezent :-) Serdeczności Ewuniu, miłej niedzieli, trzymajmy kciuki za skoczków, a dziś za dziewczyny w walce z Turczynkami :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo, jak romantycznie to ująłeś Andrzejku - pięknie dziękuję za tak miły komentarz.
      Kciuki oczywiście trzymam:)
      Cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  3. Wspaniały komplecik :) cudnie wyglada to pergamano :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewuniu, cudowna kartka, bardzo delikatna. Ten pergaminowy wzór ma wiele uroku i pięknie komponuje się z kwiatami.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu, jest mi bardzo miło. Cieplutko pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Piękne i starannie wykonany komplecik !Myślę , że jest uniwersalny- zimowy ze względu na chłodną kolorystykę i latarenkę ,ale także lekko orientalny ze względu na intensywny kolor turkusu, bardzo bogate i połyskujące zdobienia i ten cudny lampionik .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Grażynko, że Ci się podoba. Przesyłam serdeczności!

      Usuń
  6. Śliczna praca,wszystko pięknie połączone.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna i bardzo urokliwa. Naprawdę, podoba mi się.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Karolinko! Dziękuję i równie serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  8. Piękna kartka - ja już oddalam się od tej liczby całkiem wyraźnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również Gabrysiu, cóż poradzić:)
      Dziękuję i przesyłam serdeczności.

      Usuń
  9. Ewuniu cudna jest choć faktycznie wzorek raczej Świąteczny. W tym pudełeczku wygląda niezwykle elegancko.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobne skojarzenie Aniu:) Dziękuję i pozdrawiam bardzo ciepło.

      Usuń
  10. Przepiękny komplecik!
    Pozdrawiam Ewuniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu i przesyłam pozdrowionka:)

      Usuń
  11. It is really beautiful card with the white flowers and the line inside.

    Happy weekend, Ewa.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana ale śliczna jest :) uwielbiam taki stojące karteczki, zresztą wszystkie składaczki, gorzej z wykonaniem niestety, chociaż próbuje cały czas :D piękne tło ażurkowe i kolorek, bardzo mi się podoba :) ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Martusiu, dziękuję za ciepłe słowa. Ściskam:)

      Usuń
  13. Piękna kartka , jestem zachwycona pomysłem i wykonaniem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Lucynko i cieplutko pozdrawiam:)

      Usuń
  14. Śliczna kartka, Ewo - bardzo elegancka.
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko i również serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  15. Ze względu na latarenkę kojarzy się ze świętami B.N. A przecież w domach cały
    rok mamy latarenki.To karteczka jest uniwersalna.Piękna kompozycja i pergamin
    całość jest przepiękna w ślicznych kolorach. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja mam takie skojarzenie Tereniu ale rzeczywiście latarenka może być całoroczną ozdobą. Dziękuję za miły komentarz i mocno ściskam:)

      Usuń
  16. Subtelny i przepiękny zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyszło bardzo delikatnie, taka klasyczna elegancja zawsze się obroni i wygląda pięknie, ale w końcu i wiek piękny, wiem coś o tym:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również i to już od dawna:) Dziękuję Olu i serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  18. Ewuniu, piękna kartka, a jak cudnie pudełeczko wykonane :) Niezwykły komplet na wyjątkowe urodziny :). Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko za ciepłe słowa. Buziaki!

      Usuń
  19. Ewuś cudowna ta kartka, pergaminki podziwiam nieustannie:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Reniu, dziękuję i gorąco pozdrawiam:)

      Usuń
  20. Śliczna karteczka 🙂 czasami przy porządkowaniu można znaleźć niezłe perełki :)
    Serdeczności Ewuniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robię sobie zawsze listę prac do pokazania ale nie zawsze jest czas by pokazać wszystko. Dziękuję Marylko i mocno ściskam:)

      Usuń
  21. Hejka Ewuś cudowna karteczka buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  22. Wzorek fajny, faktycznie nada się i na święta i na urodziny :) Śliczna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny komplecik, kartka jak widać uniwersalna i super :) Jest elegancka i bardzo delikatna, ciekawy pomysł na nią miałaś Ewuniu :)

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.