sobota, 22 kwietnia 2017

Ślubna perełka

Witam Was kochani bardzo ciepło.
Jeszcze tylko kilka dni zostało do końca kwietnia więc czas zgłosić moją kolejną pracę na cykliczne wyzwania u Danusi. W kwietniu nie miałam żadnego dylematu ani problemu z wymyśleniem pracy. Nie będzie więc też zaskoczenia - będzie to ślubny komplecik. Dokładnie za tydzień mój siostrzeniec się żeni więc utknęłam nieco w ślubnych klimatach a jedna z kartek idealnie pasuje do perłowego wyzwania. Do wykonania tej pracy użyłam perłowego papieru, z perłowego papieru zrobiłam też kwiaty, listki i zawijaski. Są tu perłowe perełki i perłowe pręciki w kwiatach - nie ma więc wątpliwości co do wytycznych. Jedynym problemem było zrobienie zdjęć ale jak zdążyłam się już zorientować Wy macie ten sam problem ze swoimi perłowymi pracami.
Zapraszam do obejrzenia zdjęć.
I kwietniowy banerek:
Ten zestaw kolorystyczny nie jest przypadkowy. Na prośbę młodych zgodziłam się zrobić zaproszenia ślubne a kolorystykę wybrali sobie sami. Pierwszy raz podjęłam się takiego hurtowego wyzwania i powiem Wam, że nie było łatwo, marny byłby ze mnie wyrobnik. No, może gdyby każde zaproszenie mogło być inne byłoby łatwiej. Ale dałam radę i co więcej zaproszenia bardzo się podobały. Wyglądały tak:
Na dzisiaj to już wszystko. Życzę Wam kochani miłego, weekendowego wypoczynku.

79 komentarzy:

  1. Prawdziwe perełki zrobiłaś,i zaproszenia i kartka są prześliczne,delikatne i eleganckie,po prostu zachwycające

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lucynko. Mam nadzieję, że i kartka młodym się spodoba.
      Miłego weekendu!

      Usuń
  2. Piękny i elegancki komplet :-D Te odstające zawijaski dodały lekkości kompozycji :-D Zaproszenie też pięknie się prezentuje :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu! Mam słabość do wszelkich zawijasków i trochę ich nadużywam :)
      Przesyłam serdeczności.

      Usuń
  3. Prawdziwie perłowe prace! Eleganckie i romantyczne. Taki jakie powinny być z okazji ślubu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Ewuniu, serdecznie dziękuję.
      Przesyłam cieplutkie pozdrowienia!

      Usuń
  4. Pięknie prezentuje się Twoja ślubna propozycja - delikatnie i elegancko!
    A zaproszenia również śliczne - podziwiam wykonanie wielu sztuk, bo ja czasami z drugą mam problem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Iwonko, że Ci się podoba. Zaproszenia robiłam trzy miesiące. Prawie miesiąc zajęło mi zrobienie i brokatowanie kwiatów. To była prawdziwa lekcja cierpliwości ale słowo się rzekło :)
      Buziaczki!

      Usuń
  5. To jest pewne, że się podobały, bo są śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne kochana!Super zestawienie kolorków.Uściski!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Irenko. Ja również przesyłam serdeczne uściski.

      Usuń
  7. Ewuniu, poezja smaku i delikatności, cudowny komplecik ślubny jak i zaproszenia. Z wielką ochotą podziwiam wszystko, co robisz, to piękne prace, w które wkładasz całe swoje twórcze serce i talent. Ewcia, nominowałam Twojego bloga do LIEBSTER AVART - chciałabym zaprosić Cię bardzo serdecznie do tej zabawy, jeśli masz ochotę - zapraszam z wielką przyjemnością. U mnie na blogu zamieściłam wszystkie szczegóły - zaglądnij, proszę, jeśli jesteś zainteresowana, będzie mi bardzo miło :-)))
    Cudownej niedzieli i nadchodzącego tygodnia, buziaki ;-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Halinko za tyle ciepłych słów. Dziękuję też za nominację, jest mi bardzo miło że o mnie pomyślałaś.
      Miłej niedzieli!

      Usuń
  8. Perłowa biel - zawsze elegancka! A zaproszenia mnie zachwyciły! Prześliczne! Ja robię właśnie komunijne i też nie przepadam za robieniem takich samych :)
    Pozdrawiam Ewciu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam pojęcia ile pracy trzeba włożyć w zrobienie dużej ilości identycznych zaproszeń dlatego doceniam wszystkich, którzy je robią. Twoje na pewno będą piękne!
      Dziękuję Małgosiu i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  9. Ewciu, cudna perłowa kartka i piękne zaproszenia, jestem ciekawa ile ich zrobiłaś.
    Uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zasadzie "tylko" 40 szt ale każde z nich jest jak przestrzenna kartka z zagospodarowanym wnętrzem którego nie pokazałam. Nie mam praktyki w takiej masowej produkcji więc zajęło mi to mnóstwo czasu.
      Cieszę się Małgosiu, że Ci się podobają.
      Ściskam Cię serdecznie i ciepło.

      Usuń
  10. Śliczna, delikatna, stonowana! Prawdziwa perełka!
    Pozdrawiam Ewuniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu i również serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  11. Wspaniała perłowa kartka bardzo delikatna a zaproszenie fantastycznie się prezentuje pozdrawiam buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Arletko. Przesyłam buziaczki!

      Usuń
  12. Świetna praca. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ewuniu uwielbiam Twoje prace....są piękne i delikatne jednocześnie. ..takie idealne:-)
    Ja ostatnio robiłam prawie 60 szt zaproszeń na 18 tke i tez wszystkie takie same....ale bardzo proste. ..bo to dla chłopaka i miało być bez ozdób i kwiatów. ...no to tak prawie maszynowo hihi:-)
    Ale Ty Ewuniu z każdym zaproszeniem solidnie się napracowałaś jak widzę. ...mnóstwo pracy w to włożyłaś. ..młodzi będę przeszczęśliwi:-).
    Bardzo ale to bardzo podobają mi się Twoje zaproszenie. Siostrzeniec ma szczęście, że ma taką utalentowaną ciocię:-)
    Buziaczki Kochana:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się starałam Agatko - rozeszły się po rodzinie i bliskich więc chciałam żeby były wyjątkowe. Mam nadzieję, że i ślubne pamiątki spodobają się młodym.
      Serdecznie dziękuję za ciepły komentarz i życzę Ci miłej niedzieli.

      Usuń
  14. Ewuniu! Przepiękne i Karteczka i zaproszenie , są takie Delikatne - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu i równie gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  15. Prześliczne karteczki! Bardzo cieplutko i wiosennie Cię pozdrawiam -Gosia♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu. Ja również pozdrawiam Cię serdecznie i ciepło.

      Usuń
  16. Kartka i zaproszenia są śliczne, zrobione z gustem.

    OdpowiedzUsuń
  17. To ja tylko sobie cichutko powzdycham, bo brak mi słów, żeby wyrazić swój zachwyt :) Pozdrawiam cieplutko Ewuniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi bardzo miło, ślicznie dziękuję! Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

      Usuń
  18. Elegancko i z klasą, jak na wytworny ślub przystało.Czasem udaje mi się uchwycić perłowy połysk papieru fotografując z boku i "pod światło", chociaż to chyba sprzeczne z fotograficznym warsztatem, ale amatorowi wszystko wolno:-) Pozdrawiam niedzielnie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Oluś. Ze mnie marny fotograf. Wstyd się przyznać ale najlepsze zdjęcia wychodzą mi przypadkiem. Zawsze staram się robić ujęcia pod różnym kątem a potem wybieram najlepsze ujęcia.
      Przesyłam buziaki.

      Usuń
  19. Przepiękna, elegancka karteczka w pudełeczku :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ewuniu to zdecydowanie są perełki nie tylko w kolorze.
    Delikatnie,elegancko jednym słowem cudne.Zarówno przepiękna karteczka dla młodych,jak i cudowne zaproszenia będą wspaniałą pamiątką dla wszystkich.
    Gratuluję cierpliwości,ja pewnie bym miała problem w zrobieniu takich samych zaproszeń,podziwiam 😊
    Serdeczności najmilsze zostawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To była próba cierpliwości Małgosiu. Zazwyczaj zaproszenia robi się według prostego szablonu a ja postawiłam sobie poprzeczkę bardzo wysoko. Najważniejsze jednak, że młodzi byli zadowoleni.
      Dziękuję Ci za ciepłe słowa i serdecznie przytulam.

      Usuń
  21. Ewuniu,karteczka piękna, zaproszenie najwyższa klasa! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Moniczko i również gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  22. Zaproszenia i kartka piękne, a do tego bardzo eleganckie nie tylko dzięki perłowemu kolorowi. Uwielbiam Twoje prace :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Alinko, ślicznie dziękuję. Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

      Usuń
  23. Zaproszenia i kartka jest wyjatkowa jak wyjatkowa jest okazja na którą powstała. Cudności. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Ewuniu zachwycam się:) Zresztą jak można się nie zachwycić tak pieknym i eleganckim kompletem. Jesteś niezrównana w tych sprawach. Cudne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś kochana Anusiu, dziękuję z całego serca.
      Buziaczki!

      Usuń
  25. Ewuniu piękne perły w Twoim wydaniu. Świetna jest zarówno kartka jak i zaproszenia .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu i również gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  26. Piękno i elegancja! Podziwiam zaproszenia, kartkę i wykonawcę.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Tereniu, serdecznie dziękuję i przesyłam serdeczności.

      Usuń
  27. Uroczy komplecik!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  28. Ewuniu karteczka cudna, ale u Ciebie to juz norma :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miłe Renatko, ślicznie Ci dziękuję.
      Przesyłam buziaki!

      Usuń
  29. Oj ze mnie też żaden wyrobnik.Raz robiłam komplet zaproszeń i doskonale wiem o czym mówisz,Ewuniu.Ja też nie lubię powtórzeń:)
    Kartka przepiękna,bardzo subtelna,a do tego pudełeczko w podobnym klimacie.Razem tworzą cudowny komplet:)Ty po prostu wiesz co robisz.I to w Twoich pracach od razu rzuca się w oczy.Za to cię cenię!
    Serdeczne pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi niezmiernie miło czytać taką opinię Adusiu, dziękuję z całego serca za te wszystkie ciepłe słowa.
      Jeśli chodzi o hurt to jesteśmy widzę podobne :)
      Ściskam Cię serdecznie i ciepło.

      Usuń
  30. Śliczna i delikatna karteczka a raczej cały komplecik . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Bogusiu i równie serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  31. Wszystkie Twoje prace to perełki. Śliczności. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Ewuniu i przesyłam serdeczności.

      Usuń
  32. Śliczna jest zarówno kartka jak i zaproszenia :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ewuniu śliczna interpretacja perełek ,cudnie wyszła karteczka jak i te zaproszenia .Na myśl o wykonywaniu takich samych karteczek aż mam dreszcze,chyba bym nie dała rady,ale cieszę się ,że Tobie się to udało.
    Do kolażu porwę i jedno i drugie,chyba się ze mną zgodzisz :)
    Dzięki śliczne za udział w perełkowym zadaniu,buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że się zgodzę Danusiu, będzie mi bardzo miło. Dziękuję za miły komentarz i serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  34. Perłowo!
    pięknie wszystko wygląda.
    Dobrze, że dałaś się namówić...a poza tym praktycznie żadna z nas nie jest w stanie odmówić...nawet jak czuje, że nie za bardzo temat "czuje" ;-)
    taka prawda...

    Jednakże dla ludzi którzy na co dzień nie spotykają się z tą formą zaproszeń są one jedyne w swoim rodzaju!
    Więc pewnie nawet gdybyś się mocno opierała... i tak by cię przekonali! co nie? ;D

    Ale co to "hurtu" zgadzam się w całej rozciągłości.... brrr! ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to prawda - w tym wypadku jakoś asertywność się nie sprawdza. Zresztą było mi bardzo miło, że o to poprosili. Nie myślałam jednak, że to będzie taka żmudna praca. Chwilowo jestem na etapie "nigdy więcej".
      Buziaki!

      Usuń
  35. Szukam i szukam swego komentarza i nie ma, a wydajemi sie, że juz tubyłam. Ewuniu Twoja perelka jest przesliczna, delikatna i elegancka. Przy zaproszeniu wpadam w zachwyt. Och jak lubie patrzec na Twoje dzieła karteczkowe. Buziaczki Ewuniu o miłego a przede wszystkim ciepłego weekendu życze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Haneczko! Tobie też życzę miłego weekendowego wypoczynku.

      Usuń
  36. Piękne prace i bogato i delikatne, ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękny delikatny i elegancki "zestaw "ślubny )))
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, dziękuję i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  38. Subtelne piękno :) Bardzo mi sie podoba :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Marzenko i przesyłam serdeczne pozdrowienia.

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.