wtorek, 21 lipca 2020

Kawa wśród piwonii

Witam Was cieplutko.
Dziś będzie składaczek. To już 18 propozycja w zabawie z Ewcią "Tniemy i gniemy papier".
Składaczek bardzo przyjemny w wykonaniu i bardzo efektowny więc miło mi się pracowało.
Zrobiłam kartkę okolicznościową, która pasuje na wiele okazji. Dzbanuszek i filiżanka z kawą zawsze kojarzy mi się z chwilą relaksu. Do tego całe mnóstwo piwonii, których zapach chyba każdy lubi. Zapachu co prawda nie czuć ale wystarczy odrobina wyobraźni:)))
Oto moja propozycja:
Ewci dziękuję za wspaniałą zabawę a Was kochani pozdrawiam bardzo ciepło!

66 komentarzy:

  1. Ładny składaczek :) Pomysłowy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bukiet pięknych piwonii , szkoda ,że już w ogrodach przekwitły

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda Tereniu:) W tym roku kwitły bardzo krótko, pewnie przez nadmiar deszczu.
      Dziękuję i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  3. Very nice and lovely. I love the color, it is so sweet.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Evi i pozdrawiam bardzo ciepło:)

      Usuń
  4. Przecudna karteczka Ewuniu.:) Wyobraźnia zadziałała i poczułam się jak w Twoim ogrodzie. Ściskam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo mi miło Madziu:) Ja również mocno Cię ściskam!

      Usuń
  5. Piękny Ewuniu! Oj tak piwonie mają cudowny zapach :). A u Ciebie na kartce jest cały pachnący ogród. Buziaki kochana i miłego wieczoru życzę!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko i wzajemnie - miłego wieczoru:)

      Usuń
  6. Moje piwonie w tym roku równie pięknie kwitły, jak te na Twojej kartce Ewo:-)
    Tylko te deszcze skróciły im czas kwitnienia, tak jak teraz różom:-(
    Ślicznie ozdobiłaś swoją schodkową kartkę, mnie filiżanki i dzbanek też kojarzą się ze spotkaniami w miłym gronie:-)Takich miłych spotkań Ci życzę jak najwięcej. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I Tobie również Ewuniu:) Dziękuję i gorąco Cię pozdrawiam.

      Usuń
  7. Fantastyczna praca Ewuniu, piwonie to przepiękne kwiaty, zarówno w ogrodach, jak i w pracach, brawo! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Maksiu i również cieplutko pozdrawiam:)

      Usuń
  8. Piwonie to jedne z moich ulubionych kwiatów, więc kartka automatycznie skradła moje serce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja mam słabość do piwonii więc tym bardziej mi miło:)

      Usuń
  9. Uwielbiam zapach piwonii, a karteczka Ewuniu jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewuniu świetny składaczek. Piwonie jak z Twojego ogrodu o pięknych kolorach. Wspaniały pomysł na filiżanke z kawa w takim otoczeniu cudnie kwitnących kwiatów. Ściskam☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Agniesiu, że Ci się podoba:) Ściskam Cię mocno!

      Usuń
  11. Piękna składana kartka Ewuś. Piwonie cudownie pokazałaś. To niesamowite kwiaty i je bardzo lubię. Mam w ogrodzie kilka miejsc, w których je posadziłam. Zakwitły dopiero po trzech latach. Nie wiem dlaczego tak, ale w tym roku cieszyłam się kwiatami i pięknym zapachem.
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piwonie bywają kapryśne ale jak już się zadomowią to cieszą przez wiele lat.
      Dziękuję Izabelko i gorąco pozdrawiam:)

      Usuń
  12. Pięknie ukwiecona karteczka,na sam widok kwiatów, aż chce się napić kawy w ogrodzie w miłym towarzystwie 🙂
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia Ewuniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka chwila relaksu to fajna sprawa:)
      Ślicznie dziękuję Marylko i posyłam buziaczki.

      Usuń
  13. Super kartka schodkowa! Kocham piwonie za ich zapach. Marzy mi się, że w moim ogrodzie będzie choć jeden ich krzew :)
    Pozdrawiam serdecznie Ewo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to trzymam kciuki Agnieszko, niech marzenie się spełni:)
      Dziękuję i pozdrawiam bardzo ciepło.

      Usuń
  14. Zachwycająco relaksujący składaczek. <3 Oczywiście patrzyłam i rozmyślałam, jak to się robi, ciekawe i fascynujące, nawet fajnie się na tym nie znać, taka fascynująca czarna magia. :))) Filiżanka, dzbanuszek, kwiaty o cudownym zapachu, czysta magia, zaraz widzę siebie w ogrodzie podczas śniadanka, boska praca!!!!! Pozdrawiam cieplutko, miłego dnia. :)))) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kartka nie jest trudna do wykonania choć skomplikowanie wygląda:)
      Dziękuję Ci Agnieszko za przemiły komentarz i również cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  15. Ewuniu, wspaniała kartka, wyobraziłam sobie ogród pełen piwonii i zapach świeżo zaparzonej kawy - sielanka.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sielanka Małgosiu, taka mała chwila zapomnienia:)
      Dziękuję i ściskam!

      Usuń
  16. Prawdziwy letni klimacik :) błogie lenistwo :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękna kartka! Komplecik do kawy w ślicznych kobiecych kolorach. Mnóstwo peoni tworzy cudowną aurę do tej kawusi.Pawie pióro rozumiem jako wyraz fantazji i kreatywności. Bardzo podoba mi się jeszcze jeden element- ten biały margines przy kwiatach i liściach, razem z białymi wzorkami na komplecie kawowym, tworzy spójną, konsekwentną całość.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Izabelko:) Rzadko kiedy korzystam z wycinanych elementów ale ta kartka powinna się składać na płasko więc kwiaty przestrzenne odpadają. Piórko rzeczywiście ma być takim fantazyjnym elementem:)
      Przesyłam serdeczne uściski.

      Usuń
  18. Piękny bukiet! A taki relaks z kawusią wśród kwiatków jest najlepszy :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Kocham piwonie. To przepiękny kwiat i cudnie pachnie. Poczułam się jak w ogrodzie. Pozdrawiam 🌹🌹🌹

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Janeczko:) Również pozdrawiam!

      Usuń
  20. Ewuniu cudnie jest , tak bardzo na bogato. Ozdobiłaś tego składaczka cudownie . Tyle tych kwiatów, że aż czuć ten zapach nawet przez monitor,
    Brawo jest pięknie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anusiu za serdeczny komentarz i przesyłam uściski:)

      Usuń
  21. Super składaczek,a kwiatów taka ilość,że od razu skojarzyło mi się z Twoim ogrodem Ewuniu 😉 Sliczna kompozycja! Miłego dnia Kochana 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda Ilonko - piwonie w tym roku krótko kwitły i tak jakoś zatęskniłam:)
      Dziękuję i ściskam Cię mocno!

      Usuń
  22. Cudowne piwonie :)Cudowna letnia kartka:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakie piękne piwonie. Kto otrzyma od Ciebie tą kartkę to będzie czuł ich zapach.
    Uwielbiam ich kwiaty i zapach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłoby wspaniale:) Dziękuję Tereniu i przesyłam serdeczności.

      Usuń
  24. Muszę przyznać, że ma Pani talent! Zrobić tak piękną kartkę to coś naprawdę niesamowitego!

    Chciałabym zaprosić na mojego nowego bloga, dopiero zaczynam więc każda opinia jest dla mnie bardzo ważna: http://czytanko.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu, również za zaproszenie - chętnie zajrzę:)

      Usuń
  25. Wypicie kawy w takim ogrodzie to sama przyjemność. Przecudna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Witam Ewuś karteczka w twoim wykonaniu przecudowna buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  27. Mi co prawda akurat pachnie petunia wisząca nad głową i na kawę już trochę późno, ale kartka przepiękna :-) Pozdrawiam spod petunii:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię wszystkie zapachy lata:) Dziękuję Oleńko i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  28. Ewuniu składaczek piękny i już czuję zapach piwonii, jeszcze nie tak dawno miałam je w wazonie. Pięknie pachną i cudownie wyglądają :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basieńko:) Szkoda, że tak krótko kwitną. Buziaki!

      Usuń
  29. Piękne karty i kwiaty piwonii wyglądają tak, jakby były widocznymi stosami prawdziwych kwiatów.
    Jesteś bardzo kreatywny.

    OdpowiedzUsuń
  30. Piwiarnie zawsze mi się podobały,ale skladaczkow robić nie umiem. Pięknie zrobiłaś tą kartkę.

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękny składaczek. Piwonie to cudowne kwiaty, a na tej karteczce też są jak żywe. Sliczna kartka.

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.