środa, 15 lipca 2020

Kudłacz

Witajcie kochani!
Dziś chcę Wam przedstawić pana Kudłacza. To taka mała odskocznia od krzyżyków i od królików:)))
Pan Kudłacz to szydełkowa maskotka, oczywiście dla mojej wnusi. Okrągły brzuszek zrobiłam z włóczki zwanej popularnie trawką. Kupiłam kiedyś kilka kolorowych motków tej włóczki i jakoś nie bardzo mam na nią pomysł. Trudno się nią dzierga bo jest bardzo kudłata i praktycznie nie widać oczek ale na maskotki powoli wykorzystam. Pan Kudłacz to niewątpliwie przystojny jegomość - prawda?
Tym sympatycznym akcentem żegnam Was i pozdrawiam bardzo ciepło:)

54 komentarze:

  1. Ale fajna sesja fotograficzna Kudłacza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te jego usteczka... stworzone wprost do całowania :)
    Ewuniu, super jest ten kudłacz. Masz niesamowite pomysł i jak pieknie potrafisz je zawsze zrealizować. Jegomośc jest pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo, jest taki całuśny:))) Dziękuję Lidziu i przesyłam uściski.

      Usuń
  3. Kudłacz jest kozacki 🤗
    Fantastyczny,a jakie pozy przyjął do sesji fotograficznej 🤪
    Ewuniu,wspaniały pomysł miałaś na tę maskotkę i extra ją wykonałaś. Wnusia znów się ucieszy 😉
    Pozdrawiam,buziaczki 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kudłacz już u wnusi mieszka. Ładnie pozował mi do zdjęć a ja świetnie się bawiłam:)
      Dziękuję Ilonko i mocno ściskam.

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Chciałam żeby był zabawny:) Dziękuję Basiu.

      Usuń
  5. Ewuniu, rewelacyjny, przeuroczy Kudłacz!!! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku, jaka oryginalna maskotka własnoręcznie wykonana! Kolory są mocne, dają po oczach, przyciągają uwagę! Sam pomysł Pana Kułacza uważam za fajny!Włóczka trawka świetnie się sprawdziła.
    Ja nigdy nie robiłam maskotek na szydełku,a teraz nabrałam ochoty. Mam taki wzór, na który na razie patrzę i zastanawiam się czy dam radę.Moja wnuczka Kalinka ma 8 lat i pomyślałam o niej.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajny pomysł, na pewno dasz radę:) Moja wnusia skończyła 6 lat więc jest tylko troszkę młodsza. Robiłam też maskotki do przedszkola, dzieciaczki preferują króliczki.
      No i najchętniej w takich ostrych kolorach. Polecam bo to fajna zabawa, bardzo wciąga:) Dziękuję Ci za serdeczny komentarz i pozdrawiam bardzo ciepło!

      Usuń
  7. Ewcia, rewelacja! Ależ masz pomyslow! Jaki on ma czaderski nos :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewuś, jest uroczy:))) Patrzę na niego i mam uśmiech od ucha do ucha.
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wspaniale Izabelko, uśmiech to fajna sprawa:) Dziękuję i mocno ściskam.

      Usuń
  9. A cóż to za rozkoszny jegomość :) słodziak :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewuniu uwielbiam, wręcz kocham Twoje szydełkowe stworki :)). Pan Kudłacz jest śliczny i jakie ma usta całuśne :)). Tylko go tulić i całować :)). Więc i ja buziaki posyłam!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko za ciepłe słowa i również buziaki posyłam:)

      Usuń
  11. Jaki radosny kudłaczek...:) Nie sposób nie uśmiechać się patrząc na niego. Serdeczności Ewuniu.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli działa:))) Dziękuję Madziu i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  12. Bardzo sympatyczna przytulanka :) Buziaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale fajna niebieska kuleczka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaki sympatyczny stworek, Ewciu.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam dziś podobną fryzurę, bo zmokłam:-) Super maskotka Ewuniu, bardzo radosna i pięknie pozuje. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Oleńko. U nas też dziś padało od samego rana:)
      Serdeczności.

      Usuń
  16. Rany Ewa ale on jest cudny, normalnie się w nim zakochałam. Jeszcze te piękne kolory. No dla mnie rewelacja.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Aniu:) Dziękuję i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  17. Witam jak zawsze rewelacyjny kudłaczek

    OdpowiedzUsuń
  18. Zabawny i słodziutki. Świetny ten pan Kudłacz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Roksanko i pozdrawiam bardzo ciepło:)

      Usuń
  19. Bardzo sympatyczny. Piękne kolory i wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tereniu za ciepłe słowa i mocno ściskam:)

      Usuń
  20. Świetny, wnusia musi być zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wnusi się spodobał więc i babcia szczęśliwa :)
      Dziękuję!

      Usuń
  21. Pan Kudłacz powalił mnie na kolana przed Twoim talentem Ewciu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do szydełkowania nie trzeba talentu Gabrysiu tylko trochę umiejętności ale serdecznie dziękuję za ciepłe słowa:)

      Usuń
  22. Aaa! Uroczy!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolinko i równie serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  23. Jaki słodziak !!! Ewuniu robisz takie cuda że szczęka opada 🙂
    Buziaki 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marylko, jesteś kochana:) Buziaki!

      Usuń
  24. Ewuniu oprócz tego że stworek jest śliczny to ma cudny kolorek. Ach az zamarzyłam żeby być dzieckiem i takie przytulaski mieć haha. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miłe Agniesiu. Dziękuję i ściskam Cię mocno:)

      Usuń
  25. Ewuniu kudłacz rewelacyjny, wesoły, zabawny i kolorowy :) Fajną maskotkę zrobiłaś, powiedz mi jak takie cuda wykonać. Spróbuję swoich sił, chociaż jak już kiedyś pisałam z szydełkiem średnio się lubimy, ale warto próbować. Przesyłam moc uścisków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno to opowiedzieć Basiu, najczęściej korzystam z wzorów na Pintereście ale w sieci są świetne i profesjonalne kursiki - koniecznie spróbuj:) Buziaki!

      Usuń
  26. Rewelacyjny ten Kudłacz... Jesteś skarbnicą talentów!

    OdpowiedzUsuń
  27. Boski jest!!! Gdybym miała małą wnusię też bym chciała takie cudeńka robiła:) Czas szybko leci, korzystaj póki możesz Ewuniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem Anulko, wnusia skończyła już 6 lat:) Nie mam pojęcia kiedy to zleciało.
      Dziękuję!

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.